قایق بادی مارینر 4 نفره اینتکس 2021

intex 68376

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
28,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی مارینر 4 نفره اینتکس 2021 از قایق های بسیار دوست داشتنی و محبوب در میان دوست داران قایق ها می باشند که با توجه به ساختار بسیار مقاومی که دارد ، دست کمی از سایر قایق های غیر بادی نداشته و می توانید با استفاده از آن ها به عمق های بیشتر آب نیز بروید . از ویژگی های بسیار عالی قایق بادی مارینر 4 نفره اینتکس می توان به قابلیت نصب موتور اشاره کرد که به شما کمک خواهد کرد تا با سرعت بیشتری بر روی آب حرکت کنید ، بدین ترتیب شما می توانید با تهیه کیت و نگهدارنده های موتور قایق بادی ، آن را به بخش پشتی قایق بادی مارینر 4 نفره اینتکس متصل کنید ، همچنین می توانید از قایق بادی مارینر 4 نفره اینتکس برای ماهیگیری نیز استفاده کنید و حتی جایی برای قرار گیری لنسر ماهیگیری نیز در این قایق قرار داده شده است که می تواند برای شما شرایط یک ماهیگیری لذت بخش را نیز فراهم کند . شما می توانید حتی وسایل جانبی دیگری برای این محصول تهیه کرده که می توان در میان آن ها به استفاده از سایه بان های فریمی اشاره نمود . این محصول دارای پارو بوده و همچنین برای راه اندازی آن نیز یک پمپ باد دستی در نظر گرفته شده است . برخلاف دیواره های بادی ، کف قایق بادی مارینر 4 نفره اینتکس به صورت فایبرگلاس ساخته شده است که هم شناور خوبی بوده و هم استحکام بالایی را در برابر موج ها و ... به کف قایق بادی می بخشد . 

بدون شک حرفه ای ترین قایق های بادی ساخته شده در چند سال اخیر ، قایق بادی مارینر است ، این قایق بادی در دسته قایق های بادی حرفه ای قرار می گیرد که بسیار پر سرعت بوده و می توانند در بسیاری از آب ها قابل استفاده باشند . شما حتی اگر قایقران حرفه ای باشید ، می توانید از قایق بادی مارینر اینتکس در آب رودخانه و حتی رودخانه های خروشان نیز استفاده کنید . همچنین این محصول مناسب برای استفاده در دریا بوده و شما این امکان را دارید که با ایمنی بسیار بالا از قایق بادی استفاده کنید . بدنه ای که این محصول دارد تقویت شده است ، شاید برای شما سوال باشد که چگونه این قایق بادی تقویت شده است ؟

برای ساخت محصول از لایه های برزنتی استفاده شده است که باعث می شود تا قایق به خوبی بتواند در برابر آسیب دیدگی ها مقاوم باشد . این قایق دولایه است و هر دو لایه استفاده شده ضد آب می باشد ، برای همین اگر برای مدت طولانی از قایق بادی استفاده کنید ، آسیبی به آن وارد نمی شود . حتی اب شور دریا نیز به آن صدمه ای نخواهد زد . شما می توانید در آب های آزاد جنوب و حتی دریای شمال از آن استفاده کنید ، بدون اینکه قایق بادی آسیب ببیند . حتی شاید جالب باشد که بدانید ، قایق های بادی امکان تعمیرات به صورت تخصصی را از سوی فروشگاه اینتکس دارند . این قایق هم به صورت پارویی و هم به صورت موتوری قابل استفاده است .

  • قایق بادی مارینر 4 نفره اینتکس 2021
  • طول : 328 سانتی متر
  • عرض : 145 سانتی متر
  • ارتفاع : 48 سانتی متر
  • جنس بدنه : pvc سوپرتاچ
  • جنس کف : فایبرگلاس
  • ظرفیت : 4 نفر
  • تحمل وزن: 500 کیلوگرم
  • نوع پارو : آلومینیومی
  • رده سنی : بزرگسال
  • نوع پمپ باد : دستی
  • برند : اینتکس
  • دارای طناب مهار و بالشت های بادی میانی
  • دارای قفل پارو
  • وجود محل نصب لنسر ماهیگیری و قابلیت نصب موتور
  • دارای چسب تعمیرات
  • کد محصول: intex 68376

قایق بادی مارینر 4 نفره اینتکس 2021 در واقع جدید ترین سری از قایق های مارینر چهار نفره شرکت اینتکس می باشد که نسبت به مدل قبلی خود از ویژگی های بسیار بهتری برخوردار است . قایق های بادی مارینر در ابعاد مختلف تولید شده است که ظرفیت افراد و وزنی که می توانند تحمل کنند ، متفاوت است . قایق بادی مارینر 4 نفره اینتکس 2021 با توجه به اینکه برای استفاده چهار نفر طراحی شده است ، قادر است تا 500 کیلوگرم را تحمل کند ، این در حالی است که قایق بادی مارینر 3 نفره می تواند 400 کیلوگرم را تحمل کند . از این رو شما می توانید بسته به نیاز خود این قایق های بادی را خریداری کنید .

قایق بادی مارینر 4 نفره اینتکس 2021 یکی از محصولات بادی بسیار عالی برای تفریحات آبی به شمار می رود که از آن می توانید در اغلب آب ها و حتی در آب های آزاد مانند سواحل دریا و رودخانه ها نیز استفاده کنید . زیرا شناوری آن بسیار عالی بوده و کاملا مناسب برای ماهیگیری و تفریحات بر روی آب می باشد . قایق بادی مارینر 4 نفره اینتکس 2021 یک قایق پارویی است ولی این امکان برای شما وجود دارد که بر روی قایق ، موتور نصب کرده و آن را به یک قایق بادی تندرو تبدیل نمایید . 

طراحی و تولید قایق بادی مارینر 4 نفره اینتکس 2021

تصویری از قایق بادی مارینر 4 نفره اینتکس 2021 در بالا قرار گرفته شده است که می توانید ساختار محصول را مشاهده کنید . این قایق بادی دارای طولی 328 سانتی متری و عرض 145 سانتی متری می باشد که فضای کافی را در اختیار افراد قرار خواهد داد . بالش های بادی به عنوان نشیمنگاه در میان قایق بادی وجود دارد که می توانید بر روی آن نشسته و راحت تر از قایق بادی استفاده کنید .

دو اهرم در کناره های قایق وجود دارد که برای نگه داشتن ، پارو می باشد ، تا اینچنین بتوانید از افتادن پارو جلوگیری کرده و بهتر بتوانید آن را به حرکت در آورید . طناب های مهاری نیز دور تا دور قایق بادی نصب شده است که می توانید از آن طریق راحت تر وارد قایق شوید و یا قایق را به جایی وصل کنید تا دور نشود .

جنس قایق بادی مارینر 4 نفره اینتکس 2021

شرکت اینتکس برای تولید بخش های بادی قایق بادی مارینر 4 نفره اینتکس 2021 ، از لایه های ضخیم و مقاوم pvc سوپر تاچ استفاده کرده است که استحکام بسیار بالایی را در برابر ضربه و فشار داشته و از آن مهم تر یک عایق رطوبتی بوده و کاملا ضد آب است . این جنس در برابر نور خورشید نیز مقاوم بوده و در استفاده از آن در فضای باز حتی برای مدت طولانی نیز سبب افت کیفیت محصول نخواهد شد .

بخش کف قایق بادی مارینر 4 نفره اینتکس 2021 نیز از فایبرگلاس ضخیم و سخت تشکیل شده است که بسیار مقاوم در برابر ضربه و فشار می باشد . از سوی دیگر بخش پارو این محصول دارای دستگیره های آلومینیومی و پارو پلاستیکی می باشد که وزن بسیار سبکی داشته ولی بسیار سخت و محکم است و به خوبی می تواند با فرمی که دارد ، استخر را رو به جلو حرکت دهد . 

راه اندازی قایق بادی مارینر 4 نفره اینتکس 2021

راه اندازی و استفاده از قایق بادی مارینر 4 نفره اینتکس 2021 کاری ساده و آسان بوده و با توجه به اینکه فروشگاه تهران اینتکس در کنار آن پمپ باد دستی قرار داده است ، به سادگی می توانید به کمک پمپ باد ، بخش های بادی قایق را راه اندازی کرده تا بتوانید از محصول استفاده کنید . شما حتی می توانید به قایق بادی مارینر 4 نفره اینتکس 2021 موتور نصب کنید . پس از هر بار استفاده قایق را در محلی قرار دهید تا در معرض هوای آزاد خشک شود . همچنین پس از راه اندازی ها حتما دریچه باد را به خوبی ببندید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...