قایق بادی ماهیگیری

intex 68340 EP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی ماهیگیری مدل دو نفره سی هاواک جدید ترین محصول شرکت اینتکس تولید سال 2016 با طراحی جدید و منحصر بفرد در نمایندگی فروش قایق بادی اینتکس در تهران اینتکس ، این قایق بادی ماهیگیری دارای یک طناب نجات و لوازم جانبی کامل میباشد ، استفاده از این قایق برای مصارف ماهیگیری در آبهای کم عمق میباشد ، سبکی و قابل حمل بودن این قایق دلیل بر انتخاب افراد ماهیگیر در خصوص این قایق بادی میباشد ، این محصول دارای دو جای پارو و لنسر ماهیگیری میباشد ، همچنین این کالا یک عدد ساک حمل وسایل شخصی با خود به همراه دارد ، پمپ پر توان دستی آن محصول را کمتر از 5 دقیقه پر و خالی میکند

آیا تا بحال ماهیگیری با قایق بادی را تجربه کرده اید ؟ پیشنهاد میکنیم حتی برای یکبار هم که شده آنرا امتحان کنید ببینید چقدر میتونه لذت بخش باشه آرامش و حس بسیار خوبی رو بهتون منتقل میکنه شاید به جرات یکی از وسیله ها و ابزارهای ماهیگیری که مورد نیاز هست همین قایق بادی است که برای ماهیگیران وسیله ارزشمند و کاربردی میتونه باشه !

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 236 سانتی متر
 عرض 114 سانتی متر
 ارتفاع 41 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی کوچک
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 5.5 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای اهرم ماهیگیری
 دارای طناب نجات
 دارای کیسه مخصوص حمل وسیله های کوچک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی ماهیگیری اینتکس دو نفره مخصوص ماهیگیری در آبهای پر و کم عمق ، بسیار کوچک و کمجا و سبک ، با قابلیت جابجایی توسط یک نفر ، طراحی و تولید سال 2019 شرکت Intex می باشد که در آن تمامی استاندارد های روز دنیا در این زمینه رعایت شده است. این قایق طراحی متفاوتی نسبت به سایر قایق ها داشته و طرح رویه بدنه آن با رنگ بندی ارتشی و طراحی ارتشی از طرح شاخ و برگ درختان ساخته شده و استفاده از آن در دریاچه های میان جنگل و یا رودخانه های جنگلی جلوه بسیار خاصی به آن می دهد. در ادامه قصد داریم تا به بررسی این محصول خوش چهره بپردازیم. با ما همراه باشید. 

طراحی

بزرگ ترین تفاوت این قایق بادی در مقایسه با سایر قایق های بادی ظاهر آن است، ساختار بدنه این قایق مشابه سایر قایق های بادی بازار است و از بدنه ای بیضی شکل که قسمت پشتی آن بریده شده است بهره می برد که ارگونومی خوبی داشته و در سالهای اخیر نیز به خوبی در شرایط مختلف امتحان شده است. لازم به ذکر است که قایق ماهیگیری اینتکس که در حال ارائه نقد و بررسی آن به شما هستیم یکی نمونه ویزه از سی هاوک دو به حساب می آید که از رنگ بندی و جنس بهتری بهره می برد. در قسمت کنار دو حلقه برای قرار گیری پارو و تسهیل در پارو زدن قرار دارد، دو عدد حلقه نیز برای نگهداری کلی از پارو برای مدت زمان طولانی قرار داده شده است. در کنار این موارد می توان به طناب نجات و در انتها نیز طرح ارتشی روی بدنه اشاره کرد که با شاخ و برگ درختان در رنگ یشمی (بین قهوه ای و سبز) ترکیب شده است، این ترکیب بسیار زیبا باعث شده است قایق زیبا تر و متفاوت تر از سایر محصولات باشد و نظر بسیاری را به سوی خود جلب کند

ابعاد و وزن

این قایق بادی یک محصول دو نفره بوده و ابعاد ان متناسب با استفاده دو بزرگسال به صورت همزمان تعیین شده، به این معنی که قایق های بادی سه نفره و 4 نفره در تمامی مدل ها از این قایق بادی بزرگ تر هستند و فضای بیشتری در بر دارند. این قایق طول 236 و عرض 114 سانتی متری دارد و ارتفاع آن نیز به صورت کلی حدود 41 سانتی متر می باشد. ابعاد ذکر شده  از سوی اینتکس فضای کلی و اشغال شده توسط قایق در حالت باد شده را ارائه می دهد و قسمت داخلی ان که فضای سرشینان است کوچکتر از این میزان می باشد. این نوع ساختار برای حفظ امنیت بیشتر قایق بوده و محفظه های باد آن که وظیفه حفظ تعادل قایق را دارند افزایش می دهد.

جنس و کیفیت بدنه

این قایق بادی از جدید ترین و با کیفیت ترین نوع PVC ساخته شده است که با الیاف ابریشمی ترکیب شده است تا در برابر فشار بیش از حد مقاومت خود را حفظ کرده و لایه های داخلی آن از هم گسسته نشود. قسمت رویه و کناری از دو لایه PVC ساخته شده اند در حالی که لایه زیرین آن برای حفظ استحکام و مقاومت بیشتر از چهار لایه پی وی سی ساخته شده است که فشار بیشتری را تحمل می کند. در کنار این موارد اینتکس از دو محفظه باد جداگانه برای دیواره های قایق کف بادشو استفاده کرده است، این نوع ساختار باعث می شود در صورت صدمه دیدن هر کدام از قسمت های بدنه و با تحمل وزن سرنشینان توسط سایر محفظه های باد امنیت در زمان استفاده در آبهای عمیق مانند دریا به صورت کامل حفظ شود و سرنشینان اطمینان خاطر بیشتری داشته باشند. 

روش نصب

برای نصب و راه اندازی این قایق بادی لازم است تا چند مرحله را به صورت سری انجام دهید. در مرحله اول نوبت به یافتن محلی کاملا صاف و پاکیزه که عاری از هر گونه شئ تیز باشد در خشکی می رسد. ابتدا قایق را از بسته بندی و یا ساک حمل خارج کرده و در محلی که یافته اید پهن کنید. در ادامه نوبت به باد کردن محفظه های باد آن می رسد. ابتدا محفظه باد داخلی دیواره ها را با استفاده از دریچه تخلیه یا والف بزرگ آن باد کنید، در ادامه برای سفت تر شدن و پر باد شدن محفظه باد دریچه بزرگ را کامل بسته و باد کردن را از طریق دریچه تخلیه کوچک آن باد کنید، چراکه دریچه تخلیه کوچکتر با وجود کاستن زمان باد شدن از خروج هوای داخلی جلوگیری کرده و عملیات راه اندازی را ساده تر می کند. در مرحله بعدی محفظه باد بیرونی دیواره ها را به همین روش باد کنید، در انتها نیز با استفاده از تبدیل کوچک پمپ باد دستی یا برقی کف قایق را باد کنید. با اطمینان از بسته بودن کامل تمامی محفظه های باد، قایق آماده استفاده است و می توانید ساعت ها بدون نگرانی از بابت صدمه دیدن آن مشغول تفریحات تابستانی شوید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...