قایق بادی چلنجر 1

intex 68365

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,890,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی چلنجر 1 اولین سایز و کوچکترین سایز قایق های بادی خانواده چلنجر اینتکس که ساخته شده از جنس PVC با روکش برزنتی مقاوم می باشد. محصولی که با داشتن کیفیت مناسب خود همانند مدل های بزرگتر قادر به استفاده در آب هایی مانند دریاچه، رود و سد ها خواهیم بود. این قایق به همراه خود دو پاروی پلاستیکی و پمپ باد دستی کوچک داشته که می توان با وجود وزن مناسب آن را در هر مکانی به راحتی حمل و نقل نمود.

قایق بادی چلنجر 1، محصول 2014 شرکت اینتکس ، همراه با پمپ و پارو پلاستیکی و طناب دور و برچسب تعمیرات رایگان ، طرح جدید در دو رنگ آبی و زرد ، با کیفیت بسیار عالی ، مناسب برای افراد کوچک و زیر 15 سال.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 85 کیلو گرم
 طول 193 سانتی متر
 عرض 102 سانتی متر
 ارتفاع 38 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی کوچک
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 8.5 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای دستگیره حمل
 دارای طناب نجات
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

استفاده از قایق برای تفریح و ورزش بسیار همه گیر شده است و بسیاری برای این کار اقدام به خرید قایق برای خود می کنند تا از آن در دریا ها و یا سد ها استفاده کنند و به ورزش و یا تفریح بپردازند .خرید یک قایق آهنی و فلزی هزینه بسیار بالایی داشته و علاوه بر هزینه زیاد ، قابلیت حمل و جابجایی را نیز ندارد . شما برای داشتن یک قایق تفریحی مناسب ، که بتوانید آن را به همراه خود حمل کنید ، نیاز به یک قایق بادی دارید . شرکت اینتکس یکی از تولید کنندگان قایق های بادی می باشد که با تولید محصولات با کیفیت توانسته است طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند . در ادامه به بررسی یکی از قایق های بادی این شرکت خواهیم پرداخت . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این قایق یکی از زیباترین و هوشمندانه ترین طراحی ها می باشد و می تواند بدون بروز مشکل بر روی آب بماند و تعادل آن برهم نخواهد خورد . در قسمت جلویی این محصول لوگوی شرکت اینتکس را مشاهده می کنید که به زیبایی محصول کمک بسزایی نموده است . همچنین رنگ زرد این محصول به زیبایی این قایق بادی افزوده است و این رنگ به شما کمک می کند تا به راحتی بر روی آب دیده شوید و خطری شما را تهدید نکند . بر روی بدنه این محصول طنابی وجود دارد که در اطراف قایق کشیده شده است که این طناب نجات است و می توانید مواقع اضطراری از آن استفاده کنید . بر روی بدنه این محصول دو عدد محصول مخصوص برای قرار دادن پارو تعبیه شده است که می توانید با قرار دادن پارو در آن و استفاده از آن قایق را به حرکت درآورید و لذت بیشتری ببرید . محلی برای نشستن یک نفر نیز وجود دارد که در ادامه به ظرفیت و بررسی آن خواهیم پرداخت . 

جنس بدنه 

بدنه این محصول همانند اکثر قایق های بادی دیگر ، از پی وی سی می باشد . دلیل استفاده از این جنس در قایق های بادی ، استحکام بالای آن در برابر فشار و ضربه و همچنین وزن زیاد می باشد . بخش رویه این محصول از پی وی سی زرح چرم می باشد که به طور کامل ضد آب می باتشد . همچنین بخش کناری این محصول نیز از همین جنس و بخش کف این محصول از پی وی سی دولایه تهیه شده است . دلیل استفاده از پی وی سی دولایه در بخش کف این محصول ، وارد شدن فشار بر این بخش است که می بایست قایق بتواند این وزن را تحمل کند . پاروی همراه این محصول نیز به صورت پلاستیکی می باشد و وزن کمی نیز دارد و می توانید به راحتی آن را حمل کنید و از آن استفاده نمایید . در قسمت جلویی این محصول نیز دستگیره مخصوص وجود دارد که به کمک آن می توانید به راحتی محصول را جابجا نموده و از آن استفاده کنید . 

ابعاد و ظرفیت

این قایق بادی اینتکس دارای 2 سانتی متر طول ، 2 سانتی متر عرض و 2 سانتی متر ارتفاع می باشد که ابعاد بسیار مناسبی بوده و به سبب این ابعاد مناسب ، وزن محصول نیز کاهش یافته است . به کمک وزن 2 کیلوگرمی این محصول می توانید به راحتی آن را جابجا کرده و به مکان دلخواه انتقال دهید و از آن استفاده کنید . همچنین به خوبی از تمامی قسمت های این قایق استفاده شده است و فضای اضافی کمی را مشاهده می کنید و به این سبب قایق فضای کمی را اشغال خواهد کرد . شما می توانید پس از استفاده محصول را در جعبه خود قرار دهید و در صندوق عقب ماشین خود قرار دهید و آن را به مکان دلخواه حمل کنید . ظرفیت این محصول مناسب برای استفاده یک نفر می باشد که البته در بررسی های انجام شده این ظرفیت تا 2  نفر نیز افزایش پیدا کرد و مشکلی از نظر فضا وجود نداشت . 

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول می بابیست پس از خارج نمودن آن از جعبه خود بر روی سطحی صاف اقدام به اتصال پمپ باد به آن کنید و به مقدار دلخواه آن را باد کنید . با فشار دادن محصول می توانید از میزان باد آن مطلع شوید و تا زمان مورد نیاز به این کار ادامه دهید . البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که باد زدن بیش از حد این محصول ممکن است به بدنه آن و الباف داخلی آن آسیب وارد کند . مراقبت از این محصول نیز کار آسانی بوده و می بایست از برخورد اشیاء نوک تیز با بدنه آن جلوگیری کنید . همچنین در صورت وجود صخره ، میبایست از برخورد قایق با آن  ها جلوگیری کنیدت . البته در صورت بروز مشکل نیز می توانید به کمک بسته تعمیرات مخصوص ، قایق را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . 

جمع بندی

قایق بادی چلنجر 1 نفره اینتکس محصولی جدید و با کیفیت از شرکت اینتکس می باشد که دارای بدنه ای با کیفیت و با مقاومت می باشد و همچنین به سبب استفاده از کف دولایه ، مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید . 

 توضیحات تکمیلی : 

قایق بادی چلنجر 1 این قایق یک نفره مناسب یک نفر بزرگسالان و برای کودکان هم قابل استفاده است و بسیار کوچک و جم و جور و سبک و کم جاا است به راحتی باد و جمع می شود و کارایی آن سریع است و دارای طناب نجات که دور تا دور قایق بسته شده می باشد دارای کف باد شونده و اتاق چند لایه و بدنه داخلی برای راحتی بیشتر می باشد دارای قفل دوبل که برای جای پارو که در دو طرف قایق نصب شده قرار و این امر پارو زدن را برای شما آسان تر می کند کیفیت آن بسیار خوب است کیفیت آن بسیار خوب است و دارای سه لایه pvc و الیاف داخلی مقاوم دارد و تحمل وزن این قایق 85 کیلوگرم می باشد دارای محفظه هوا کمکی داخلی برای ایمنی اضافی است که در صورت خالی شدن یکی از محفظه ها باز هم روی آب باقی خواهد ماند و دارای قفل دوبل جوش داده شده در دو طرف پارو برای جای پارو که به کمک آنها سریع تر و بهتر می توان از قایق استفاده کرد این قایق مناسب برای استخر و آبهای آرام است می توانید داخل آن بنشینید یا دراز بکشد و یا پاهایش را از تویوپ بیرون بیاورد و لم دهد و... دارای دو عدد پارو و پمپ دستی است که هنگام فروش به خریدار تعلق خواهد گرفت دارای دسته در جلوی قایق که کمک به بیرون کشیدن راحت تر قایق از آب و حتی محافظ هنگام لم دادن می توان آن را برای محافظت گرفت دارای رنگ زرد و آبی و طرح زیبا دارای طول:193 عرض: 102 ارتفاع: 38 سانتی متر است و برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل دارد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...