قایق بادی چلنجر 3

intex 68370

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی چلنجر 3 یکی از قایق های مخصوص تفریحات آبی بوده که ساخته شده از جنس PVC با چند لایه با روکش برزنتی می باشد. محصولی مقاوم و با کیفیت از شرکت اینتکس که دارای ویژگی هایی همچون داشتن کف مواج بادی، دو نشیمنگاه بادی مجزا و همنین طناب نجات است. این قایق قابل استفاده در سد، رودخانه های آرام و همچنین دریاچه ها خواهد بود. قایق بادی چلنجر 3 اینتکس با رنگهای جذاب و قیمت مناسب دارای پارو و پمپ باد همراه و همچنیین طناب نجات یکی از قدیمی ترین و بهترین قایق بادی 3 نفره با کیفیت بسیار عالی ، ساخته شده از جنس پی وی سی و الیاف دارای دو عدد کوسن بادی جهت نشستن فرد ، این قایق بادی در چهار نمونه تولید و عرضه شده است ، اولی قایق بادی چلنجر 1 ، قایق بادی چلنجر 2 ، 3 و 4 ، که هر کدام مناسب برای نفرات یک تا 4 میباشد ، که این کالا نیز شماره 3 آن میباشد و برای استفاده سه نفر ساخته شده است ، تحمل وزن آن تا 300 کیلوگرم میباشد و از آن براحتی میتوان در دریا ، و آبهای پر عمق با اطمینان کامل استفاده کرد ؛ کف این قایق بادی از جنس بدنه میباشد و دارای ضخامت بالایی جهت استحکام و مقاومت وزن 3 نفره تعبیه شده است ، از ویژگی و برتری این قایق بادی چلنجر 3 میتوان به این نکته اشاره کرد که از 3 محفظه جدا باد شده و در شرایطی که یکی از قسمت های قایق سوراخ شود دیگر قسمت های آن به طور باد شده باقی خواهد ماند و امکان غرق شدن آن وجود ندارد. 

قایق های بادی میان رده قایق هایی هستند که نه خیلی طراحی ساده و معمولی دارند و نه شبیه به قایق های بادی حرفه ای همچون مارینر می باشند ، برای همین یک انتخاب معقول برای آن دسته از مشتریانی است که دوست ندارند که هزینه زیادی بابت خرید قایق بادی حرفه ای بپردازند و از سوی دیگر به دنبال قایق های معمولی نیستند ، برای همین می توانید قایق بادی چلنجر را خریداری کنید . البته که این قایق ها نیز در چندین ظرفیت ساخته شده اند و شما می توانید به بهترین شکل ممکن از قایق های بادی خود استفاده کنید . این قایق به دلیل اینکه بر روی بدنه آن عدد 3 درج شده است ، نشان دهنده این است که می تواند برای این تعداد نفرات قابل استفاده باشد . 

در ضمن توجه داشته باشید که این قایق ها اگرچه برای استفاده سه نفره هستند ، با این وجود شما می توانید وسیله های خود را به همراه داشته باشید و با خود به داخل قایق بادی ببرید . این قایق حتی می تواند برای استفاده دو نفره نیز مناسب باشد و چه بسا شرایط ایده آل تر و یک فضای بزرگتری را در اختیار شما قرار دهد تا آزادانه بر روی قایق بادی نشسته و ریلکس کنید . بسیاری از مشتریان برای اینکه فضای زیادی را در اختیار داشته باشند ، قایق های بادی را با یک ظرفیت بزرگ تر خریداری می کنند تا بتوانند وسیله های بیشتری را با خود به داخل قایق ببرند و خودشان نیز آزاد تر باشند . 


 نوعتفریحی
 تحمل وزن 255 کیلو گرم
 طول 295 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی کوچک
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 12.6 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای دو نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی چلنجر 3

قایق بادی چلنجر 3 این محصول با طرحی بسیار زیبا و دارای دو بالشتک بادی می باشد این قایق سه نفره بوده و تحمل وزن 300 کیلوگرم را دارد و به راحتی می توان در پشت آن موتور نسب کرد و قابلیت نصب موتور را دارد از 3 محفظه جدا باد شده و در شرایطی که یکی از قسمت های قایق سوراخ شود دیگر قسمت های آن به طور باد شده باقی خواهد ماند و امکان غرق شدن آن وجود ندارد. ایده آل برای سه بزرگسال برای لذت بردن از تابستان سرگرم کننده از قایقرانی دارای طناب نجات برای امنیت بیشتر و دارای پارو و پمپ که هنگام خرید محصول همراه قایق به خریدار تحویل داده می شود از آن براحتی میتوان در دریا ، و آبهای پر عمق با اطمینان کامل استفاده کرد ؛ کف این قایق بادی از جنس بدنه می باشد و دارای ضخامت بالایی جهت استحکام و مقاومت وزن 3 نفره تعبیه شده است دارای اتاق چند لایه و بدنه داخلی می باشد و دستگیره برای نگه داشتن که مانع ازافتادن در داخل آب می شود ؛ قایقی بسیار سبک است دارای برچسب تعمیرات و دفترچه راهنما است مناسب برای تفریح و ورزش قایق رانی.

طراحی و ساخت قایق

طراحی و ساخت بدنه این محصول به صورت بیضی شکل بوده از دیواره های ضخیم با ساختار سه لایه بهره مند می باشد. این محصول همانند دیگر همنوعان خود از کف بادی برخوردار می باشد تا هنگام نشستن احساس راحتی داشته باشید. علاوه بر کف بادی دو کوسن یا بالشتک بادی نیز در کنار آن قرار داده شده که به صورت مجزا راه اندازی و مورد استفاده قرار می گیرد. روی بدنه این قایق دو جفت اهرم مخصوص پارو تعبیه شده تا قابلیت نگهداری پارو ها را در زمان پارو زدن داشته باشد. همچنین یکم طناب نجات نیز روی بدنه قرار داده شده تا در مواقع اضطراری مورد استفاده قرار گیرد. برای اینکه به راحتی این محصول را در حالت باد شده حمل کنید دو دستگیره مخصوص حمل در ابتدا و انتهای قایق متصل بوده تا به راحتی این محصول را جا به جا نمایید.

جنس بدنه قایق

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای قایق بادی سه نفره چلنجر از نوع پلاستیک PVC با رویه برزنتی بوده که دارای ساختار سه لایه و ضخیمی می باشد. کیفیت بالای این محصول باعث شده تا به راحتی امکان استفاده در آب های با عمق بالا و حتی رودخانه ها فراهم باشد. این بدنه در برابر دمای آب و همچنین در برابر نور و گرمای آفتاب مقاوم بوده و هیچ آسیبی به بدنه وارد نخواهد شد. با وجود کیفیت و ضخامت بالای بدنه این قایق انعطاف خوبی داشته تا قابلیت جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را داشته باشد. این قابلیت موجب می شود تا به راحتی این محصول را حمل کنید. این بدنه در صورت آسیب دیدگی به هر دلیلی قابل تعمیر به وسیله تعمیر کاران و یا بسته مخصوص تعمیر محصولات بادی اینتکس خواهد بود. این ویژگی خود نوعی مزیت بزرگ برای این محصول و سایر محصولات بادی به شمار می آید.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد قایق بادی چلنجر سه نفره برابر (طول: 295 سانتی متر ف عرض: 137 سانتی متر ، ارتفاع: 43 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده 3 نفر خواهد بود. این ابعاد در واقع ابعاد حالت راه اندازی شده این محصول بوده و تمام قسمت های بدنه از بیرون و تا داخل را شامل می شود. زمانی که این قایق را از باد خالی کرده و جمع کنید ابعاد آن نیز بسیار کمتر خواهد شد تا امکان جای دادن در هر نوع وسیله نقلیه را فراهم سازد. گفتنی است که ابعاد قسمت نشیمنگاه کمی از ابعاد کلی کمتر بوده زیرا طراحی قایق به صورت بوده که نهایت تعادل را روی آب داشته باشد. تحمل وزن قایق بادی چلنجر 3 نفره 255 کیلوگرم بوده که برای استفاده سه نفر مقداری مناسب به نظر می رسد. این محصول دارای وزن 12.6 کیلوگرمی بوده که شامل خود استخر و لوازم جانبی آن می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

به همراه این قایق بادی یک پمپ باد دستی قرار داده شده که از آن می توان برای راه اندازی این محصول استفاده کرد. گرچه استفاده از پمپ های باد برقی می تواند باعث راه اندازی سریع تر این قایق شود اما پمپ های برقی تنها تا حد استاندارد قابلیت باد زدن دارند اما پمپ های باد دستی می توانند تا هر مقدار دلخواهی این محصول را باد کنند. برای باد زدن کافیست با توجه به اندازه دریچه های باد تعبیه شده روی بدنه نازل پمپ باد را به آنها وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. در صورتی که بیش از حد به این کالا باد زده شود به مرور زمان درز های بدنه آسیب خواهند دید بنابراین مقدار باد زدن استاندارد به این محصول می تواند تاثیر بسزایی در سلامتی این کالا داشته باشد. همچنین می بایست از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرد.

جمع بندی

قایق بادی سه نفره چلنجر محصولی با کیفیت و مقرون به صرفه از شرکت اینتکس برای تفریحات آبی در آب های مختلف می باشد. این محصول دارای ویژگی هایی همچون داشتن اهرم مخصوص پارو و کف بادی به همراه کوسن مجزا بوده و به همراه خود از یک جفت پارو و یک پمپ باد بهره مند می باشد. این کالا دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده و توسط شرکت اینتکس قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...