قایق بادی چلنجر 3 مدل intex 68370

intex 68370 n

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,050,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی چلنجر سه نفره اینتکس ، یکی از محبوب ترین قایق های بادی تفریحی اینتکس می باشد که در دسته اسپورت این شرکت قرار میگیرد. این محصول دارای طراحی بسیار زیبا و دوست داشتنی بوده و در رده قیمتی خود می تواند یکی از انتخاب های اصلی مشتریان باشد. به دلیل استقبال مشتریان مدل های جدید این قایق بادی با طراحی زیبا و به روزی همراه شده است و دیواره های آنها به رنگ آبی تیره و خطوط زرد تغییر کرده است که باعث افزایش جذابیت آنها شده است. قسمت های داخلی دیواره ها نیز خاکستری است.

در کناره های این قایق بادی چهار حلقه از جنس پلاستیک قرار داده شده است که هم برای نگه داری پارو و هم برای تسهیل در پارو زدن به کار گرفته می شود. جنس پارو های همراه قایق نیز از آلومینیوم می باشد که استحکام بالایی داشته و برای گارو زدن در شرایط مختلف مناسب است. جنس بدنه نیز به صورت کامل از وینیل بوده و وزن سرنشینان را به خوبی تحمل می کند. در قسمت داخلی دو عدد کوسن برای نشستن و راحتی بیشتر قرار داده شده است. لازم به ذکر است که این قایق بادی قابلیت نصب موتور را نیز دارد که می توانید آن را از فروشگاه اینتکس ایران خریداری کنید. 

این قایق بادی را اگر بخواهیم به صورت تخصصی تر بررسی کنیم ، باید بگوییم که از قایق های میان رده برند اینتکس می باشد که برای آن دسته از مشتریانی که قصد ندارند که هزینه زیادی برای خرید یک قایق بادی اورجینال داشته باشند مناسب خواهد بود . این قایق بادی گرچه از نظر قیمتی مناسب است ، ولی کیفیت فوق العاده خوبی را داشته و از برزنت نیز برای ساخت بدنه آن استفاده شده است و برای همین می تواند بسیار مقاوم تر از بسیاری از محصولات بادی دیگر باشد . این محصول به خوبی می تواند وزن هر سه نفر را به خوبی تحمل کند . از سوی دیگر باید این مورد بسیار مهم را نیز در نظر داشته باشید که محصول به بهترین شکل می توانند وزن هر سه نفر را تحمل کند ، بدون اینکه داخل آب فرو بروند . بنابراین اگر شما بار زیادی با خود به داخل قایق بادی ببرید و یا اگر افرادی که از قایق بادی استفاده می کنند ، افراد سنگین وزن باشند ، به راحتی هرچه تمام می توانند از این محصول استفاده کنند ، بدون اینکه کوچک ترین مشکلی برای آن ها پیش بیاید . 

لبه های قایق بادی نیز از ارتفاع استانداردی برخوردار هستند و برای همین اصلا نبایستی نگران این موضوع باشید که مبادا آبی به داخل قایق بادی وارد شود . از ضعف های یک قایق بادی می توان به همین مورد اشاره کرد که در هنگام استفاده از قایق ، آب از لبه های قایق به داخل آن نفوذ داشته باشد . حتی این قایق بادی از نظر پرسینگ لایه ها نیز به بهترین شکل ممکن انجام شده است و در دراز مدت و استفاده های طولانی اصلا درزی در میان لایه های قایق به وجود نخواهد آمد و کیفیت خود را حفظ خواهد کرد . از اتفاقاتی که می تواند برای یک قایق بادی بی کیفیت بیوفتد ، می توان به همین مورد بسیار مهم یعنی پاره شدن از بخش های پرس شده قایق اشاره نمود . اما در این قایق بادی اصلا مشکلی به وجود نخواهد آمد و از آن جا که کیفیتی فوق العاده دارد ، حتی در صورت آسیب دیدن نیز نباید نگران این موضوع باشید که قایق بادی آسیب دیده است ، از آن جایی که قایق بادی ارزشمند بوده و توسط یک برند خوب ساخته شده است ، در صورت سوراخ شدن نیز کاملا ارزش آن را دارد که بخواهید محصول را تعمیر کنید .

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 320 کیلو گرم
 طول 295 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه وینیل 
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کف وینیل دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 13.3 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای دو نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
قابلیت نصب موتور تا 1.5 اسب بخار
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی چلنجر 3 مدل اینتکس یکی از سری قایق های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این محصول یک وسیله کاملا کاربردی محسوب می شود که می توانید ان را در مسافرت های خود، به همراه داشته باشید و در دریا و یا رودخانه استفاده کنید. در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت.

طراحی و ساخت :

طراحی این قایق بادی بسیار حرفه ای بوده و دارای کیفیت بسیار بالایی نیز می باشد. فرم کلی این قایق همانند سایر قایق های بادی به صورت بیضی شکل می باشد. این محصول دارای ترکیب رنگی زرد و آبی بوده که زیبایی و جذابیت به خصوصی به آن بخشیده است. بر روی این قایق دو عدد پارو نیز وجود دارد که به وسیله یک عدد بست، به بدنه آن متصل شده است. در قسمت کناری این قایق بادی دو عدد جا پارویی تعبیه شده که شما می توانید پارو ها را در ان قسمت قرار داده و به راحتی کار پارو زدن را انجام دهید. قسمت کف این محصول به صورت مواج بوده که هم باعث نرم تر شدن ان شده است و هم باعث ضد تعریق شدن آن. که شما می توانید بدون هیچ گونه نگرانی در کف قایق نشسته و از تفریح خود لذت ببرید. یکی از مزیت هایی که این قایق بادی دارا می باشد این است که در دو طرف قایق دو عدد نشیمنگاه تعبیه شده تا هر زمان که خواستید به پارو زدن ادامه ندهید، بر روی این نشیمنگاه ها نشسته و از طبیعت اطراف خود لذت ببرید. در قسمت جلویی این محصول یک عدد دستگیره نیز قرار گرفته است تا شما بتوانید به آسانی آن را جابجا و حمل کنید. قسمت انتهایی این قایق نیز دارای قسمتی برای نگهداری پارو ها، هنگامی که قایق درون آب هست نیز دارا می باشد که با قرار دادن پارو ها در این قسمت می توانید به استراحت کردن بپردازید و اگر تغذیه ای با خود درون قایق دارید، آن را میل کنید.

جنس و کیفیت بدنه :

یکی از مهم ترین نکاتی می باشد که تمامی افراد برای خرید یک محصول به آن توجه بسیاری می کنند دوست دارند محصولی که می خرند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد و به زودی دچار مشکل و یا تغییر شکل نشود. اینتکس توانسته در این سال ها با محصولات بسیار کیفیتی که تولید می کند نگرانی تمامی مشتریان خود را برطرف کند و با تولید محصولات با کیفیت رضایت تمامی آن ها را جلب نماید. جنس بدنه این قایق بادی از وینیل بوده که در برابر تابش نور خورشید و انواع دمای آب دارای مقاومت بسیار بالایی بوده و به سادگی دچار پوسیدگی و یا تغییر حالت نمی شود. همچنین این بدنه از استحکام بسیار بالایی نیز برخوردار است و به سادگی در اثر بر خورد با سنگ های موجود در رودخانه پاره نمی شود. کف این استخر بادی از وینیل دو لایه بادی بوده که بسیار نرم می باشد و نشیمنگاهی نرم را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید ساعت ها درون آن نشسته و بدون هیچ گونه خستگی و کوفتگی بدن، از قایق سواری خود لذت ببرید.

ابعاد، وزن و تحمل وزن :

همانطور که ذکر شد، این قایق بادی اینتکس به صورت بیضی شکل می باشد که دارای ابعاد ( طول: 295 سانتی متر، عرض: 137 سانتی متر، ارتفاع: 43 سانتی متر ) می باشد. که تمامی این ابعاد و اندازه ها از استاندارد های جهانی برخوردار هستند. به عنوان مثال ارتفاع این قایق به گونه ای می باشد که به هیچ عنوان اجازه نفوذ آب به داخل قایق را نمی دهد. تحمل وزن این محصول 320 کیلو گرم بوده که چند نفر به طور همزمان می توانند درون آن قرار بگیرند و با قایق به تفریح خود بدون هیچگونه نگرانی بپردازند. چرا که تحمل وزن این قایق بسیار بالا بوده و از تعادل بسیار بالایی بر روی آب برخوردار است. وزن این کالا نیز 13.3 کیلو گرم بوده که در بین قایق های بادی دارای وزنی استاندارد می باشد. 

کاربرد های قایق های بادی :

قایق های بادی معمولا یک وسیله بسیار کاربردی به شمار می رود. مخصوصا برای افرادی که اهل طبیعت گردی می باشند. از این محصول می توان در رودخانه، دریا، تالاب و ... استفاده کرد و به دلیل وزن بسیار کمی که نسبت به سایر قایق های بادی دارد، به راحتی حمل و با خود به مسافرت های مختلف برد. می توان از این وسیله به عنوان یک وسیله تفریحی آبی بسیار مناسب استفاده کرد. همچنین می توانید برای ماهیگیری نیز با این قایق به دل رودخانه زده و به ماهیگیری بپردازید. به دلیل جا دار بودن این محصول می توانید هر گونه وسیله مورد نیاز خود را درون این قایق بادی حمل کنید.

نحوه راه اندازی :

شما برای راه اندازی این محصول، به تنها وسیله ای که احتیاج دارید، یک عدد پمپ می باشد که آن نیز بر روی خود قایق موجود است. البته برای سرعت بخشیدن به عمل باد زدن می توانید از پمپ های برقی نیز استفاده کنید که این پمپ ها را می توان با مراجعه به سایت تهران اینتکس و در قسمت پمپ باد مشاهده نمود و پمپ دلخواه را خریداری کرد. پس از آماده کردن پمپ، قایق را از بسته بندی خود خارج کرده و روی سطح کاملا صافی پهن می کنید. سپس درب دریچه ی هوای این قایق را باز کرده و سری پمپ را در این قسمت قرار می دید. حال بادی منتظر بمانید تا این قایق بادی به اندازه کافی باد شود. لازم به ذکر است که این محصول دارای چند دریچه هوا می باشد که توسط نازل های موجود بر روی پمپ می توانید پمپ را به این دریچه ها متصل کنید. پس از باد شدن قایق شکل کلی خود را گرفته و آماده استفاده می باشد.

مراقبت و نگهداری :

یک تفاوتی که بین قایق های بادی و قایق های چوبی و فایبرگلاسی وجود دارد این است که، قایق های بادی دارای یک سری حساسیت ها می باشند که با رعایت کردن و مراقبت از آن می توان مدت زمان بیشتری از آن ها استفاده کرد. یکی از این حساسیت تحمل فشار این قایق ها می باشد. یعنی هنگام باد زدن این قایق ها باید مراقب باشیم تا قایق بیش از اندازه باد نشود. در غیر این صورت فشار زیادی به بدنه این قایق وارد شده و دچار پاره گی می شود. نکته بعدی این است که باید از پرش و جامپینگ کردن بر روی آن خود داری کرد. همچنین به هیچ عنوان نباید اجازه داد تا جسم نوک تیزی مانند چاقو با بدنه این قایق بادی برخورد کند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...