قایق بادی چهار نفره هیدرو فورس بست وی

Bestway 65049

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
55,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی چهار نفره هیدرو فورس بست وی از جدید ترین قایق های بادی برند بست وی می باشد که در دسته بندی مدل های قایق های هیدرو فورس این شرکت قرار می گیرد ، این قایق بادی شبیه به قایق های حرفه ای نظیر جیمینی و مارینر بوده و کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد . قایق بادی چهار نفره هیدرو فورس بست وی قابلیت نصب موتور را داشته و شما می توانید از این قایق بادی زیرا و مقاوم به عنوان قایق موتوری و قایق پارویی استفاده کنید . نشیمنگاه هایی نیز در قایق وجود دارد که استفاده را برای شما آسان تر می کند . این قایق بادی برای استفاده 4 نفر طراحی شده است و به خوبی می تواند وزن 640 کیلوگرمی را تحمل کند که نشان از کیفیت بالای این محصول بادی دارد . ابعاد بزرگ این قایق فضای بسیار عالی را در دسترس افراد برای استفاده قرار خواهد داد . طول قایق بادی چهار نفره هیدرو فورس بست وی 330 سانتی متر و عرض آن 162 سانتی متر می باشد . برای تولید این قایق از چندین محفظه استفاده شده است که ایمنی آن را افزایش داده است . برای ساخت بدنه قایق بادی از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است و بخش کف آن از فایبرگلاس ساخته شده که بسیار در مقاومت قایق بادی تاثیر گذار بوده است . این قایق بادی را در چند ظرفیت می توانید از فروشگاه اینتکس به همراه پمپ باد و برچسب تعمیرات خریداری کنید . 

این قایق بادی جزء جدید ترین قایق های بادی است که شرکت بست وی عرضه نموده و می توان گفت که از فناوری های پیشرفته ای در ساخت آن استفاده شده است و حتی نسبتبه مدل های قبلی خود مقاوم تر است ، زیرا از متریال و لایه های بهتری برای ساخت آن استفاده شده است . توجه داشته باشید که این قایق بادی شبیه به قایق های بادی کاسپین بست وی می باشد ولی رنگ سورمه ای که برای ساخت آن استفاده شده است ، این محصول را نسبت به مدل های قدیمی تر خود متمایز ساخته است . بنابراین شما می توانید با اطمینان بیشتر از جدید بودن این محصول ، آن را سفارش دهید . فروشگاه اینتکس بزرگترین فروشگاه قایق بادی در ایران است که تمامی این محصولات را با ضمانت اصالت به فروش می رساند . 

با توجه به اینکه این قایق بادی مناسب برای استفاده 4 نفر می باشد ، می توان گفت که ابعاد آن در حالت راه اندازی شده بسیار بزرگ خواهد بود ، ولی اگر آن را جمع کنید ، متوجه خواهید شد که قایق بادی چندان سایز بزرگی نخواهد داشت و به همین منظور به سادگی می توانید محصول را برداشته و آن را جابجا کنید . شما می توانید به وسیله خودرو این قایق بادی را تا نزدیکی آب برده و سپس در همان محیط با استفاده از پمپ باد دستی که اصلا نیازی به برق ندارد ، در مدت زمان بسیار کوتاهی راه اندازی کنید تا قابل استفاده شود . طناب مهاری برای این قایق در نظر گرفته شده است و همچنین نشیمنگاه های آن بسیار مقاوم است .

  • قایق بادی چهار نفره هیدرو فورس بست وی
  • طول : 330 سانتی متر
  • عرض : 162 سانتی متر
  • ارتفاع : 44 سانتی متر
  • تحمل وزن : 640 کیلوگرم
  • وزن : 50.8 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی طرح چرم
  • قابلیت نصب موتور قایق
  • دارای کف فایبرگلاس
  • دارای پمپ باد دستی
  • دارای ساک حمل
  • دارای پکیج تعمیرات
  • کد محصول : Bestway 65049

قایق بادی چهار نفره هیدرو فورس بست وی یک قایق بادی بسیار عالی و جدید با طراحی حرفه ای می باشد که شرکت بست وی آن را تولید کرده است . بست وی همواره بهترین قایق های بادی بازار را تولید کرده است و در رقابت بسیار تنگاتنگی را با برند معروف اینتکس داشته و همواره در سال های جدید تر قایق های جدید و با قابلیت های بیشتری را تولید کرده است که قایق بادی چهار نفره هیدرو فورس بست وی یکی از آن ها بوده و در سال 2022 تولید شده است و کیفیت ساخت بسیار عالی را دارد . به همین دلیل نیز یکی از بهترین موارد برای خرید بوده و شما می توانید از آن به صورت چهار نفره استفاده کنید . در ادامه با ویژگی های بیشتر قایق بادی چهار نفره هیدرو فورس جدید آشنا خواهید شد و بهتر می توانید قایق مد نظرتان را پیدا کرده و آن را خریداری کنید . 

قایق های بادی در مدل های مختلف تولید شده اند و با توجه به ابعادی که دارند می توانند ظرفیت های مختلفی را نیز داشته باشند . قایق بادی چهار نفره هیدرو فورس بست وی به دلیل اینکه طول 330 سانتی متری و عرض 162 سانتی متری دارد یکی از بزرگترین قایق های بادی تولید شده در بازار و فروشگاه intex می باشد که برای استفاده 4 نفره ساخته شده است و بزرگسالان به راحتی می توانند از آن استفاده کنند ، تنها بزرگی قایق بادی ملاک نبوده و نوع طراحی قایق نیز بسیار اهمیت دارد ، زیرا یک قایق باید به خوبی بر روی آب شناور بماند و در برابر موج ها مقاوم باشد و تعادل خود را به خوبی حفظ کند . قایق بادی چهار نفره هیدرو فورس بست وی تمامی این ویژگی ها را داشته و حتی مناسب برای استفاده در دریا خواهد بود . 

تحمل وزنی که قایق بادی چهار نفره هیدرو فورس بست وی دارد 640 کیلوگرم می باشد که به خوبی وزن هر 4 نفر را می تواند تحمل کند . با این حال اگر هر فرد با لوازم و وسایل همراه خود به 150 کیلوگرم نیز برسد باز هم به سادگی و به راحتی می تواند از قایق بادی چهار نفره هیدرو فورس بست وی استفاده کند ، بدون اینکه شاهد فرو رفتن قایق بادی به داخل آب شوید . بزرگ بودن این قایق بادی جدید بست وی باعث شده است تا وزن آن نیز افزایش داشته باشد . این قایق 50.8 کیلوگرم وزن دارد که در مقایسه با سایر قایق ها نسبتا بیشتر است ولی به سادگی می توانید آن را با ماشین حمل کنید ، چرا که این محصولات بیشتر برای حمل و نقل با ماشین بوده و همچنین بسته بندی کوچک تر آن به شما اجازه خواهد داد تا به راحتی اینکار را انجام دهید . 

قایق بادی چهار نفره هیدرو فورس بست وی یک قایق پارویی به شمار می آید و به همین دلیل شرکت بست وی برای قایق پارو در نظر گرفته است که می توانید با استفاده از آن قایق را به حرکت در بیاورید ، ولی یک نکته ای وجود دارد که شرکت بست وی این نوع از قایق های بادی رو به گونه ای طراحی کرده است تا شما در صورت علاقه و نیاز بتوانید از موتور قایق استفاده کرده و آن را در بخش انتهای قایق وصل کرده و از آن برای به حرکت در آوردن قایق بادی استفاده کنید . برای اینکار شما می توانید با فروشگاه اینتکس تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را از فروشگاه گرفته و پس از تهیه موتور قایق به صورت مجزا ، آن را به وسیله لنسر ها به انتهای قایق وصل کنید . شما می توانید از موتور بنزینی هم استفاده کنید . 

از نظر کیفیت همانطور که پیش تر اشاره گردید ، این قایق بادی یکی از بهترین و مقاوم ترین قایق های بادی بوده و شرکت بست وی برای ساخت آن از لایه های ضخیم پی وی سی طرح چرم استفاده کرده است ، به همین دلیل است که قایق به خوبی می تواند وزن های بالا را تحمل کند و در برابر تمامی شرایط محیطی مقاومت خود را حفظ کند . همچنین برای دوام بیشتر قایق بادی در سرعت های بالا و همچنین امکان برخورد کف قایق با کف آب و ساحل از ورقه بسیار مقاوم فایبرگلاس برای بخش کف قایق بادی استفاده شده است تا به دنبال آن ، این قسمت از قایق حتی در برابر ضربه های محکم نیز مقاوم باشد و از آسیب رسیدن به قایق بادی جلوگیری کند . برای این قایق ساک حمل مخصوص قرار گرفته است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...