قایق بادی کایاک دو نفره اینتکس

intex 68306

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی چلنجر مدل کایاک با ظرفیت دو نفره که ساخته شده از جنس PVC چند لایه با روکش برزنتی می باشد. قایقی برای ورزش های آبی که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. اما این قایق به گونه ای طراحی شده که هنگام استفاده از آن نهایت احساس آرامش و تعادل را خواهید کرد و این نیز به دلیل شباهت داشتن ارگونومی ساخت ان با قایق های کایاک فایبرگلاس می باشد.

قایق بادی کایاک دو نفره : توضيحات محصول قایق بادی دو نفره کایاک مناسب برای آبهای آرام و کم موج همراهی قابل اطمينان برای لحظات خوش ماهيگيری و طبيعت گردی دارای پمپ مناسب و دو عدد پاروی 130 سانتيمتری. سری قایق های کایاک به نحوی هستند که تمامی سرنشینان می توانند پشت سر هم نشسته و پارو بزنند. این امر باعث می شود که سرعت حرکت با آنها بالاتر باشد. این قایق نیز دو نفره است و دو نفر پشت سر هم به پارو زدن می پردازند تا سرعت حرکت دو چندان شود. البته آرگونومی طراحی نیز بسیار موثر بوده و این قایق قسمت جلویی و پشتی نوک تیزی دارد که به سرعت آن کمک فراوانی می کند. برای خرید این محصول می توانید در هر ساعت از شبانه روز با شماره تلفن های مرکز فروش تهران اینتکس تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

 نوعورزشی
 تحمل وزن 350 کیلو گرم
 طول 351 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 38 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی کوچک
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 18 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای دو نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
دارای توری مخصوص تعبیه در بدنه
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی کایاک دو نفره

قایق بادی کایاک دو نفره 2015 را هم می توان یکی از قایق هایی نامید که با بهره گیری از الگوی ساخت بی نظیری که دارد سبب شده تا همگان به وجد امده و با یک قایق کایاک کامل و محبوب مواجه شوند. شرکت اینتکس در تولید این محصول سعی کرده تا تمام نیاز های مشتریان را در نظر گرفته و با علم به این موضوع سعی کرده تا بهترین کیفیت ممکن را به بازار ارائه دهد و همین امر نیز باعث محبوبیت هر چه بیشتر این قایق شده است. در همین راستا نیز با خواندن این مطلب و دنبال کردن ان می توانید تمامی نکات قابل توجه و مهم در خصوص این محصول را نت برداری کرده و با خیالی راحت و اگاهی کامل اقدام به خرید و ثبت سفارش این محصول بگیرید...

نوع طراحی و ساختار محصول

یکی از ویژگی های مشترک قایق های کایاک بحث نوع ساختار و شکل و شمایل ان هاست که از این نظر اکثرا این دسته از محصولات شبیه به هم هستند. در همین راستا نیز این قایق هم از این حیث همین خصوصیت را دارا بوده و جلوه ای مستطیلی شکل دارد که لبه های جلویی و انتهایی این محصول به صورت تیز و گرد شکل گرفته است که سبب شده تا شتاب این محصول در عین حرکت بیشتر شود. دارا بودن توری و طناب این محصول نیز یکی از دیگر خصوصیات خوب این قایق است که باعث شده تا بتوانید از ان برای ماهیگیری نیز بهره مند شوید. هم چنین استفاده از این بخش برای نجات و ایمنی هم بسیار پر کاربرد می باشد که از دیگر مزایای مهم این قایق به شمار می رود. این قایق همان طور که از اسمش پیداست برای استفاده دو نفر به صورت هم زمان تولید شده و به همین دلیل هم دو عدد پارو را هم در کنار بسته بندی این محصول قرار داده اند که شما نیاز به خرید و تهیه جداگانه ان ها ندارید. بهره مندی از رنگ های شاد و جذاب و هم چنین ضخامت لایه های مختلف این قایق نیز از دیگر مزایای خوب این محصول به شمار می رود.

کیفیت و جنس بدنه

در بخش ابتدایی این قایق سعی کردیم تا با خصوصیات ساختاری و طراحی این محصول شما را اشنا کنیم. حال در این بخش نیز باید عنوان کنیم که این قایق دارای بدنه ای تولید شده از جنس PVC می باشد که با بهره گیری از ساختار سه لایه خود یکی از بهترین قایق های موجود در دنیا از این نظر به شمار می رود. هم چنین دارا بودن کف فایبرگلاس این محصول هم باعث شده تا مقاومت این محصول دو چندان گردد. سطح مواج این قایق هم یکی دیگر از مواردی است که باعث شده تا این محصولی راحتی فوق العاده ای را داشته باشد.

نحوه راه اندازی

راه اندازی این قایق کایاک به وسیله یک عدد پمپ باد صورت می گیرد و مزیت این محصول هم دارا بودن همین پمپ باد است که شما را از خرید و تهیه مجزای این محصول بی نیاز کرده است. علاوه بر این ها باید به این نکته هم اشاره کنیم که در حالت کلی تنها نیاز به باز کردن دریچه باد ، قرار دادن پمپ باد در داخل این دریچه و سپس باد کردن این محصول به اندازه کافی و مورد نیاز می باشد. همین سه گام و اجرای صحیح ان ها سبب می شود تا بتوانید به راحتی این قایق را راه اندازی نمایید.

شیوه های مراقبت از محصول

اولین گام در مراقبت از این قایق عدم استفاده از ان در محیط هایی است که ممکن است به این قایق اسیب وارد شود. برای مثال شما باید این محصول را در اب های خروشان و مکان هایی که شاخ و برگ درختان در ان زیاد وجود دارد استفاده نکنید تا بتوانید این محصول را سالم و سلامت استفاده کنید. هم چنین باید به عدم وارد شدن وزن زیاد به این محصول هم توجه ویژه ای نمود زیرا این عامل ممکن است که فشار زیادی به این محصول متحمل کرده و سبب شود تا اسیب های جبران ناپذیر گریبان گیر شما شود. عدم سوراخ کردن این محصول هم یکی دیگر از نکات مهم در حفظ سلامت این قایق کایاک به شمار می رود.

نحوه خرید

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با این محصول به صورت کامل اشنا سازیم. حال اگر خصوصیات این محصول شما را مجذوب خود کرده است و قصد خرید ان را دارید می توانید در کمترین زمان ممکن ان را از سایت فروشگاه رسمی اینتکس در ایران خریداری نموده و درب منزل در اسرع وقت تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...