قایق بادی کایاک دو نفره هیدرو فورس بست وی

bestway 65077

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی کایاک دو نفره هیدرو فورس بست وی قایقی با طراحی استاندارد و با امکانات کامل به عنوان یک قایق حرفه ای می باشد که حتی شما می توانید برای ورزش های حرفه ای قایقرانی نیز از این نوع محصولات بادی جدید و با کیفیت استفاده کنید . بست وی از بزرگترین تولید کنندگان قایق بادی و سایر محصولات بادی می باشد که با توجه به محبوب بودن قایق بادی کایاک این محصولات توسط بست وی به صورت بادی طراحی شده اند که همان کارکرد قایق های کایاک را داشته و از ویژگی های بسیار بیشتری نظیر قابلیت حمل آسان و مناسب برای سفر می باشد ، از این رو شما می توانید به آسانی قایق بادی کایاک 2 نفره خود را به سفر برده و به راحتی آن را تنها با باد کردن ، راه اندازی و سپس مورد استفاده قرار دهید . وزن این قایق حدودا 14.8 کیلوگرم می باشد . توجه داشته باشید که این قایق ها به صورت پارویی بوده و به همین دلیل نیز شما می توانید این قایق بادی کایاک را به همراه 2 عدد پارو 218 سانتی متری از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید . همچنین در کنار این محصول پمپ باد باد دستی موجود می باشد که با استفاده از آن می توانید به راحتی راه اندازی قایق را انجام دهید . برای سهولت در استفاده از قایق بادی کایاک دو نفره هیدرو فورس بست وی برای این قایق دو باربند کشی ، دو محل نگهداری پارو ، دو کوسن بادی یا همان صندلی بادی جدا شو قرار داده شده است . 

  • قایق بادی کایاک دو نفره هیدرو فورس بست وی
  • طول : 321 سانتی متر
  • عرض : 88 سانتی متر
  • تحمل وزن : 160 کیلوگرم
  • جنس : پی وی سی
  • نوع پمپ باد : پمپ باد دستی بزرگ
  • وزن : 14.8 کیلوگرم
  • دارای 2 پارو 218 سانتی متری
  • دارای دستگیره جهت جابجایی
  • دارای دو کوسن بادی
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : bestway 65077

قایق بادی کایاک دو نفره هیدرو فورس بست وی از سری قایق های بادی شرکت بست وی می باشد که به صورت کایاک طراحی شده است ، این مدل از سری قایق های بادی برند بست وی بسیار محبوب بوده و کیفیت ساخت بسیار بالایی دارند ، همچنین از جدید ترین قایق های بادی طراحی شده این برند است که می توانید از آن استفاده کنید . زیرا این قایق در سال 2022 ساخته شده است . از ویژگی ها و خصوصیاتی که این قایق بادی دارد می توان به ظرفیت های مختلف آن اشاره کرد . یعنی شرکت بست وی این مدل را در چند ظرفیت ساخته است که شما می توانید آن ها را برای استفاده یک نفره ، دو نفره و سه نفره خریداری کرده و استفاده کنید . ولی در این مطلب ما به بررسی قایق بادی کایاک دو نفره هیدرو فورس بست وی خواهیم پرداخت که فروشگاه اینتکس نیز آن را موجود کرده است . 

قایق بادی کایاک دو نفره هیدرو فورس بست وی بسیار با کیفیت است و ویژگی های بسیار خوب زیادی دارد که باعث شده است تا این محصول به یکی از بهترین و با کیفیت ترین قایق های بادی تبدیل شود که بتوانید از آن حتی در آب های مواج تر نیز استفاده کرد . هدف از ساخت قایق های کایاک این است که از آن ها بتوانید در آب های مواج تر همچون رودخانه ها نیز استفاده کرد ، به همین دلیل است که شرکت بست وی به مانند شرکت های تولید کننده قایق های کایاک غیر بادی ، این محصولات را تولید کند ولی به صورت بادی تا شما بتوانید به راحتی در صورت نیاز ، قایق را حمل کرده و در هر جایی از آن ها استفاده کنید . حمل و جابجایی قایق بادی کایاک دو نفره هیدرو فورس بست وی بسیار آسان و ساده است ، زیرا وزن چندان زیادی ندارد و دلیل آن نیز طراحی شدن قایق به صورت بادی می باشد . 

تمامی بخش های مختلف این قایق به صورت بادی طراحی شده است و بدنه اصلی آن نیز بادیست ، علت شناور ماندن این قایق نیز به همین دلیل بوده و هر محصول بادی قابلیت شناور ماندن بر روی آب را داشته و شما می توانید از آن به بهترین شکل استفاده کنید . این قایق بادی کایاک بدنه ای کشیده دارد که طول آن به 321 سانتی متر می رسد ، از سوی دیگر این قایق بادی دارای عرضی 88 سانتی متر می باشد . عمدتا قایق های کایاک دارای طول زیاد و عرض کم خواهند بود که برای ساخت این قایق به بهترین شکل این طراحی استفاده شده است و شما می توانید کیفیت بالایی را از قایق داشته باشید . 

برای تولید و ساخت قایق بادی کایاک دو نفره هیدرو فورس بست وی از لایه های پی وی سی طرح چرم استفاده شده است که ضخامت بسیار بالایی را داشته و باعث شده است تا قایق به خوبی بتواند در برابر ضربه و فشار های وارده مقاوم باشد . همانطور که اشاره شده است ، این قایق بادی برای استفاده دو نفره بوده و به همین دلیل شرکت بست وی برای محصول دو عدد کوسنی یا همان صندلی طراحی کرده است تا بتوانید به بهترین شکل این صندلی ها را در قایق استفاده کنید تا در یک شرایط بهتر بتوانید از قایق استفاده کرده و آن را به جلو و به اطراف هدایت کنید .

قایق های بادی کایاک و حتی قایق های معمولی و حرفه ای کایاک نیز به صورت پارویی هستند و برای به حرکت در آوردن آن ها از پارو استفاده می شود . به همین دلیل نیز برای قایق بادی کایاک دو نفره هیدرو فورس بست وی دو عدد پارو در نظر گرفته شده است که این پارو ها به صورت دو لبه بوده و دارای طولی 218 سانتی متری می باشد که پارو های قایق را نیز به یک پارو حرفه ای و بسیار خوشدست تبدیل کرده است تا بتوانید با استفاده از آن به خوبی قایق را به حرکت در آورید . وزن قایق بادی کایاک دو نفره هیدرو فورس بست وی 14.8 کیلوگرم است . این قایق به خوبی می تواند تا 160 کیلوگرم را تحمل کند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...