قایق بادی کایاک یک نفره هیدرو فورس بست وی

bestway 65097

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی کایاک یک نفره هیدرو فورس بست وی در رنگ و طرح بسیار زیبا و جالب می باشد که شرکت بست وی در کنار تولیدات متنوع قایق های بادی یک نفره و چند نفره ، قایق بادی کایاک که مخصوص تفریحات آبی و ورزش های آبی می باشد را نیز در مدل های مختلف تولید کرده است . از جدید ترین قایق های بادی کایاک این برند می توان به مدل قایق بادی کایاک یک نفره هیدرو فورس بست وی اشاره کرد که رنگ سبز روشن داشته که بسیار شیک و زیباست . این قایق بادی کایاک برای استفاده 1 نفره طراحی شده است و با توجه به طراحی کایاک مناسب برای استفاده در هر نوع آبی از جمله دریاچه ها ، دریا ، رودخانه ، استخر ، برکه و ... می باشد . طول قایق بادی کایاک یک نفره هیدرو فورس بست وی 270 سانتی متر و عرض آن 1 متر می باشد . این قایق بادی کایاک کاملا مهندسی شده طراحی و تولید شده است و بست وی برای راحتی هر چه بیشتر فرد ورزشکار و استفاده کننده از قایق بادی ، صندلی و تکیه گاه بادی با سطحی مواج در نظر گرفته است و در بخش جلویی و رویه قایق همانطور که در تصاویر نیز مشخص است ، 4 حفره قرار دارد که فرد می تواند پاشنه پای خود را هر آنطور که راحت است ، در آن قسمت ها قرار دهد تا با تعادل بیشتری بتواند پارو بزرگ 218 سانتی متری دو لبه را حرکت دهد و پارو بزند . این قایق تنها 9.3 کیلوگرم وزن داشته و در بدنه خود طناب مهار ، باربند کشی ، دستگیره برای جابجایی و ... دارد که در بخش نقد و بررسی فروشگاه اینتکس توضیحات بیشتری را خدمت شما مشتریان عزیز ارائه خواهد کرد . 

  • قایق بادی کایاک یک نفره هیدرو فورس بست وی
  • طول : 270 سانتی متر
  • عرض : 100 سانتی متر
  • تحمل وزن : 150 کیلوگرم
  • وزن : 9.3 کیلوگرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • نوع پمپ باد : پمپ باد دستی بزرگ
  • دارای 1 پارو دو لبه 218 سانتی متری
  • دارای دستگیره جهت جابجایی
  • دارای باربند و کش نگهدارنده
  • دارای تکیه گاه بادی
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : bestway 65097

قایق بادی کایاک یک نفره هیدرو فورس بست وی یک قایق بادی حرفه ای و بسیار جالب است که نسبت به سایر قایق های بادی کایاکی که دیده اید بسیار متفاوت بوده و همین تفاوت آن باعث شده است که به یکی از محبوب ترین و جالب ترین قایق بادی تبدیل شود . این قایق تنها یک مدل داشته و ظرفیت آن فقط یک نفر است ، این در حالی است که قایق های بادی دیگر برای استفاده دو نفره و یا بیشتر نیز طراحی شده اند و مدل های مختلفی از آن ها طراحی شده است ، ولی بست وی قایق بادی کایاک یک نفره هیدرو فورس بست وی را تنها برای استفاده یک نفره ساخته و مدل دیگر و با ظرفیت های بیشتری را برای آن در نظر نگرفته است . از نظر ظاهری می توان گفت که قایق بادی کایاک یک نفره هیدرو فورس بست وی شبیه به تخت های موج سواری نیز می باشد . 

رنگ قایق بادی کایاک یک نفره هیدرو فورس بست وی نیز بسیار خاص و جالب بوده و فسفری می باشد . استفاده از این قایق بادی نیز بسیار آسان است و شرکت بست وی برای اینکه بتوانید به بهترین شکل از قایق بادی استفاده کنید برای محصول یک تکیه گاه بادی در نظر گرفته است . اگر به وسط قایق بادی توجه داشته باشید متوجه خواهید شد که این قایق دارای یک تکیه گاه بادی است . همچنین در قسمت جلویی تکیه گاه یعنی در کف قایق بادی ، یک بخش مواج در نظر گرفته شده است که دقیقا محل نشستن قایقران بوده و شرکت بست وی برای اینکه سطح قایق بادی نرم باشد و فرد بتوانند بهتر و برای مدت طولانی از قایق بادی استفاده کند این طراحی را اعمال کرده است تا بسیار راحت باشید . فروشگاه INTEX  نیز به دلیل محبوبیت بسیار بالای این قایق ، آن را موجود کرده است . 

چهار حفره در فسمت جلویی کف قایق بادی وجود دارد که این حفره ها محلی برای قرار دادن پا بوده تا بتوانید در هنگام پارو زدن بهتر تعادل خود را حفظ کنید . همانطور که می دانید ، باید برای پارو زدن یک تکیه گاه بسیار خوبی را برای استفاده داشته باشید و اگر بر روی این قایق بادی جایی با ثبات را نداشته باشید در هنگام پارو زدن با مشکل مواجه خواهید شد و نمی توانید به خوبی پارو بزنید . به همین منظور شرکت بست وی این حفره ها را قرار داده است که دقیقا پاشنه پای شما در این بخش ها قرار می گیرد و می توانید اینچنین راحت تر پارو بزنید . وجود چهار حفره باعث شده است تا بتوانید به خوبی پاهای خود را عقب تر یا جلوتر قرار دهید و آنطور که راحت تر هستید از قایق بادی استفاده کنید . 

و اما می رسیم به جلو ترین بخش قایق بادی که کش مقاومی قرار دارد. این کش در واقع باربند قایق بادی بوده و شما می توانید وسایل و تجهیزات خود را در آن قسمت قرار دهید تا بتوانید در هنگام قایقرانی ، وسایل خود را نیز به همراه داشته باشید . این کش باربند بسیار مقاوم بوده و شما می توانید وسایل زیادی را با خود به قایق بادی ببرید . این قایق بادی به خوبی می تواند وزن های بالا را تحمل کند و از این نظر مشکلی برای قایق پیش نخواهد آمد . قایق بادی کایاک یک نفره هیدرو فورس بست وی می تواند به خوبی تا 150 کیلوگرم وزن را تحمل کند ، بنابراین حتی وسایل همراه خود را نیز به داخل قایق بیاورید باز هم قایق به خوبی می تواند وزن شما را تحمل کند ، بدون اینکه مشکلی برای آن پیش بیاید . 

دور تا دور قایق بادی طناب مهار وجود دارد که از آن طریق می توانید قایق را به جایی وصل کنید . همچنین شما می توانید قایق های بادی را زمانی که در آب هستید گرفته و استراحت کنید . طول قایق بادی کایاک یک نفره هیدرو فورس بست وی 270 سانتی متر و عرض آن 1 متر است ، بزرگ بودن قایق بادی کایاک است که باعث شده است تا قایق به خوبی بتواند وزن های بالا را تحمل کند . یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوبی که قایق بادی کایاک یک نفره هیدرو فورس بست وی داشته و بسیاری از افراد را تشویق به استفاده از این مدل کرده است ، وزن سبک آن نسبت به سایر قایق های بادی کایاک می باشد . زیرا این محصول تنها 9.3 کیلوگرم می باشد و به خوبی می توانید آن را در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی کنید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...