قایق بادی کودک سایبان دار

bestway 91059

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی کودک سایبان دار محصولی جدید از شرکت بست وی بوده که مناسب برای کودکان 3 تا 6 سال بوده و می توانید با خیال راحت کودکان خود را درون آن قرار دهید . بدنه ی این قایق بادی به صورت طرح دار بوده و زیبایی کم نظیری را به محصول بخشیده است . طرح میکی ماوس استفاده شده بر روی این محصول مناسب برای استفاده کودکان می باشد . کف بادشوی این محصول نیز نشیمنگاه نرمی را برای کودکان شما به ارمغان خواهد آورد .از این قایق بادی به سبب اندازه و ارتفاع مناسبش می توان در استخر ها و همچنین رودخانه ها نیز استفاده نمود . استفاده در دریا نیز با رعایت نکات ایمنی موردی ندارد . سایبان این قایق نیز بدن کودکان شما را از تابش مستقیم آفتاب دور نگه می دارد . بدنه ی این قایق بادی کودک به طور کاملا ضد حساسیت بوده و مشکلی برای بدن کودکان شما ایجاد نخواهد کرد . برچسب تعمیرات همراه این محصول نیز در مواقعی که قایق دچار مشکل شده است می تواند به شما کمک کند تا محصول را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . 

 نوعخانگی، سفری
تحمل وزن 45 کیلوگرم
قطر 112 سانتی متر
ارتفاع 71 سانتی متر
وزن 1.3 کیلوگرم
جنس رویه پی وی سی 
جنس بخش کناری پی وی سی طرح دار
جنس کف پی وی سی دو لایه بادشو
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای کف بادی
قابلیت استفاده در استخر ها
مناسب سنین 3 تا 6 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی کودک سایبان دار

همان طور که می دانید شرکت های تولید کننده محصولات بادی هر ساله انواع مختلفی از قایق ها را در ابعاد گوناگون به بازار عرضه می کنند که همین امر باعث شده تا تمام سنین بتوانند یک قایق بادی را به سادگی خریداری کنند. در همین راستا نیز برای سنین کودکان هم قایق های بادی تولید می شود که باعث شده تا کودک شما بتواند یک تفریح آبی مهیج را سپری کند. یکی از همین قایق های بادی که با بهره گیری از طراحی جذاب و ساختار فوق العاده روانه بازار شده است ، قایق بادی کودک سایبان دار می باشد که در این مطلب می توانید خصوصیات این محصول را مطالعه کنید...

طراحی خلاقانه

یکی از اولین ویژگی هایی که باید به ان بپردازیم بحث طراحی جذاب و خلاقانه این محصول است که باعث شده تا شما بتوانید با خیال راحت این محصول را در اختیار فرزند خود قرار دهید. در همین راستا اگر بخواهیم بیشتر صحبت کنیم باید عنوان کرد که این محصول به صورت مستطیلی شکل طراحی و تولید شده است که لبه های ان به صورت گرد بوده و سبب شده تا بتوانید یک ظاهر زیبا را مشاهده کنید. هم چنین بر روی این محصول طرح و نقش انیمیشن محبوب میکی ماوس نیز نقش بسته است که با رنگ صورتی و با بهره مندی از دایره های سفید رنگ موجود بر روی خود سبب شده تا کودکان ترغیب به خرید این محصول شوند. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که در کنار رنگ اصلی صورتی این محصول شما می توانید رنگ سبز را هم مشاهده کنید که در داخل این قایق و هم چنین در کف این محصول به وضوح قابل رویت می باشد.

بهره مندی از سایه بان بادی

از دیگر ویژگی های خوبی که این قایق بادی دارا می باشد بحث سایه بان بادی است. این سایه بان به گونه ای طراحی شده که تمام بخش های داخلی این محصول را پوشش داده و با استفاده از ان می توانید کودک خود را به دور از تابش مستقیم نور خورشید در فضای داخلی این قایق قرار دهید. هم چنین این سایه بان از دو رنگ شاد و جذاب سبز و بنفش شکل گرفته است که قطعا از مزیت های خوب این محصول به شمار می رود. هم چنین راه اندازی و باد کردن این سایه بان نیز با استفاده از دریچه های جداگانه بر روی هر ستون بادی این محصول شکل می گیرد.

کف بادی

از دیگر خصوصیات خوبی که این قایق دارا می باشد بحث کف بادی این محصول است که کودک شما قطعا می تواند در یک فضای نرم و راحت از این محصول استفاده کند. در همین راستا باید عنوان کنیم که بخش داخلی این قایق به صورت کامل بادی بوده و با ساختار شیار دار شکل گرفته است که باعث شده تا کودک شما به هیچ عنوان خسته نشود و در یک فضای ایده ال بتواند از این قایق بادی استفاده کند.

طناب نجات

دیگر مزیت خوبی که این قایق بادی دارا می باشد بهره مندی از طناب نجات است که در بخش جلویی این محصول به وضوح نمایان می باشد. شما با استفاده از این طناب نجات می توانید به سادگی در مواقعی که کودک شما احساس خطر می کند با در دست گرفتن این بخش جان کودک را نجات داده و مجدد او را به داخل این قایق هدایت کنید. هم چنین از این طناب می توانید برای هدایت قایق به صورت شخصی در کنار کودک خود نیز استفاده کرده و به سادگی جهت قایق را تعیین کنید.

رویه مقاوم

بحث بعدی در خصوص این قایق بادی هم به ساختار بدنه و کیفیت این محصول تعلق می گیرد که باعث شده تا با خیال راحت بتوانید از این محصول استفاده نموده و نگران اسیب های احتمالی نباشید. در همین راستا باید عنوان کنیم که این قایق با رویه ای تولید شده از جنس PVC و هم چنین با کف شکل گرفته از نوع PVC دو لایه بادشو تولید و عرضه شده است که قطعا یکی از خصوصیات مهم این قایق به شمار خواهد رفت.

جمع بندی

قایق بادی کودک سایبان دار یک قایق زیبا مناسب برای کودکان سنین 3 تا 6 سال است که با بهره مندی از امکانات عالی ، بدنه مقاوم و هم چنین وزن کم و ساختار محکمی که دارد یک محصول کامل به شمار می رود که می توانید ان را از سایت فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...