قایق بادی اکسپلورر explorer 100

intex 58329

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
550,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی یک نفره اکسپلورر مدل explorer 100 اینتکس intex 58329 قایق بادی اکسپلورر 100 محصولی یک نفره بوده که مناسب آبهای آرام و کم عمق همچون دریاچه ، استخر و ... می باشد، جنس بخش کناری و لبه های این قایق بادی از PVC دو لایه و ضخیمی بوده که طول عمر و مقاومت بسیار خوبی دارد، کف قایق نیز با خاصیت باد شوندگی که دارد راحتی بسیاری را برای شخص استفاده کننده از آن فراهم می کند، پیشنهاد می شود در صورتی که والدین قصد خرید این قایق بادی برای استفاده فرزندشان را دارند، تحت نظارت و با مراقبت خودشان قایق را در اختیار فرزندشان قرار دهند.

قایق بادی یک نفره از سری اکسپلورر، ساخت شرکت اینتکس آمریکا می باشد که از کیفیت بالایی در مقایسه با قیمت مناسب آن برخوردار است، تحمل وزن این محصول 55 کیلوگرم بوده و می تواند برای استفاده کودکان و نوجوانان مناسب باشد. رنگ این قایق به صورت کامل نارنجی بوده و بر روی بدنه آن نیز دو حلقه برای قرار گیری پارو و سهولت در پارو زدن قرار داده شده است. طول و عرض قایق بادی برابر با 147 × 84 سانتی متر بوده که برای استفاده یک نفره فضای کامل و به اندازه ای به همراه دارد.

  • طول:147 سانتی متر
  • عرض:84 سانتی متر
  • ارتفاع:36 سانتی متر
  • وزن بسته بندی:3 کیلوگرم
  • حنس بدنه:pvc
  • جنس کف:پی وی سی
  • تولید کارخانه:اینتکس
  • تحمل وزن:100 کیلوگرم
  • پارو:ندارد
  • پمپ باد:ندارد
  • کیف حمل:ندارد

قایق بادی یک نفره اکسپلورر 100 EXPLORER

قایق بادی یک نفره اکسپلورر یکی از سبک ترین و کوچکترین قایق های بادی مخصوص استفاده در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها بوده که از قیمت بسیار مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد. این محصول یکی از ساده ترین قایق های بادی از نظر کیفیت و ساختار بدنه محسوب شده که بیشتر به منظور تفریحات آبی سنین کم مورد استفاده قرار می گیرند. مدل های مختلفی در ابعاد این محصول تولید شده اند که این قایق به دلیل تولید شرکت اینتکس نسبتا از کیفیت بهتری برخوردار خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با جزئیات ساخت این محصول در ادامه به بررسی دقیق تر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت قایق

طراحی و ساخت بدنه این قایق بادی همانند دیگر مدل های تولید شده خود بوده که از کف بادی برخوردار می باشد. قسمت کف این قایق بادی محلی راحت برای نشستن ایجاد کرده و به خوبی اعضای بدن را در بر می گیرد. این نوع طراحی در مدل های دو نفره و سه نفره نیز دیده می شود. روی لبه قایق دو اهرم مخصوص نگهداری پارو تعبیه شده که برای پارو زدن با تعادل بیشتر به کار رفته است. در قسمت جلو قایق بادی نیز یک اهرم و طناب مخصوص برای حمل آسوده تر روی آب تعبیه شده که می توان به وصل کردن به قایق های موتوری تفریحی مناسب روی آب های آرام داشت.

جنس بدنه قایق

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این قایق بادی یک نفره اینتکس از نوع PVC دو لایه بوده که از روکش طرح چرم برای تمام قسمت های بدنه استفاده شده است. این بدنه در برابر دمای مختلف آب مقاوم بوده و در صورت استفاده در معرض نور و گرمای آفتاب به آن آسیبی وارد نخواهد شد. بدنه ای که دارای انعطاف بالایی بوده و قابلیت جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را فراهم خواهد کرد تا امکان حمل و جا به جایی در هر محل مورد نظری را فراهم سازد. این نوع جنس بدنه با داشتن چنین قابلیت هایی در مدل های دو نفره و سه نفره نیز به همین شکل می باشد. در صورتی که آسیبی به هر نقطه ای از بدنه وارد شود به راحتی توسط بسته مخصوص تعمیرات محصولات بادی قابل ترمیم خواهد بود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد قایق بادی یک نفره اکسپلورر اینتکس معادل (طول: 147 سانتی متر ، عرض: 84 سانتی متر ، ارتفاع: 36 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده یک نفر بخصوص در سنین نوجوان و کودکان خواهد بود. این ابعاد در واقع ابعاد حالت باد شده این محصول بوده که تمام قسمت های باد شده را در بر می گیرد. بنابراین ابعاد قسمت نشیمنگاه از ابعاد کلی کمتر خواهد بود. ارتفاع ذگر شده برای آن نیز تا قسمت لبه باد شده قایق می باشد. البته زمانی که این محصول را جمع کنید ابعاد آن نیز بسیار کمتر خواهد شد تا امکان جای دادن در هر محل مورد نظری را فراهم سازد. این قایق دارای تحمل وزن 55 کیلوگرمی بوده که بیشتر امکان استفاده در آب های کم عمق را فراهم می سازد. 

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی قایق بادی یک نفره اکسپلورر می بایست از پمپ باد دستی همراه این کالا استفاده نمایید. برای این کار می بایست با توجه به اندازه دریچه های باد تعبیه شده روی بدنه اصلی نازل پمپ باد متناسب با آنها را وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این قایق بادی را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که بیش از حد به این کالا باد زده نشود زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های بدنه آسیب جدی خواهند دید. بنابراین استاندارد باد زدن به این قایق می تواند در سلامتی آن بسیار تاثیر گذار باشد. همچنین باید از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرد تا از آسیب های احتمالی دور بماند.

جمع بندی

قایق بادی یک نفره اکسپلورر اینتکس یکی از مناسب ترین قایق های بادی تولید شده برای سنین کودکان و نوجوانان بوده که از کیفیت ساخت معمولی برخوردار می باشد. این قایق دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...