قایق بادی یک نفره کودک بست وی

bestway 34037

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی یک نفره کودک یکی از محصولات جدید بست وی می باشد که از طراحی بسیار زیبایی بهره می برد. بدنه این قایق با بهره گیری از لایه های وینیل داری طول 102 و عرض 69 سانتی متری می باشد و برای استفاده یک کودک در رده سنی یک تا سه سال گزینه بسیار مناسبی است. محصول جدید بست وی مناسب استفاده در استخر بودهو در دو رنگ سبز و قرمز تولید شده است. این رنگ بندی مناسب دختران و پسران بوده و بخش هایی از هر دو نوع آن سفید و یا شفاف می باشد. 

 نوعتفریحی کودک
 برند بست وی
 طول 102 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 جنس رویه وینیل
 جنس کف وینیل دو لایه
 نوع رویه طرح دار
 پمپ
 نوع پمپ -
 پارو
سایر ویژگی ها دارای کف بادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی یک نفره کودک بست وی یکی دیگر از قایق های بادی زیبا و با کیفیت کودک می باشد که در طرح ها و رنگبندی زیبا و جذاب موجود می باشد و میتوانید با خرید قایق بادی کودک روزی زیبا را برای وی رقم بزنید . این قایق بادی در دو رنگبندی قرمز طرح دار و سبز طرح دار موجود می باشد که هر کدام از این رنگ ها جذابیت خاص خود را برای کودک دارد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این قایق بادی بپردازیم پس در ادامه راه همراه ما باشید تا شما را با این قایق بادی بیشتر آشنا کنیم ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این قایق بادی به گونه ای می باشد که بدن کودک در هنگام استفاده در بهترین حالت ممکن قرار گرفته و شرایط ایده آلی را برای بازی کودک فراهم می کند . در قسمت جلویی نشیمنگاه این قایق بادی کودک یک فضای خالی وجود دارد تا کودک بتواند پاهای خود را از این قسمت وارد آب کرده و به بازی درون آن هنگامی که سوار بر قایق است بپردازد . در قسمت جلویی این قایق بادی یک قلاب برای اتصال طناب وجود دارد که با این طناب می توانید قایق را کشیده و به سمت دلخواه هدایت کنید ، این خصوصیت باعث می شود تا در دریا و یا استخر های خود از دور شدن کودکتان از خودتان جلوگیری کنید و از جمله نکات مثبت به حساب می آید . همچنین در قسمت نشیمنگاه این قایق بادی تورفتگی نیز وجود دارد تا کودک به هنگام قرار گیری در این قایق ، بتواند از لبه های کناری قایق برای حفظ تعادل خود استفاده کند .

جنس بدنه :

جنس بدنه قایق بادی کودک از وینیل می باشد ک همقاومت و یفیت بالایی در برابر فشار و ضربه از خود نشان داده است و در کنار این مقاومت بالا دارای نرمی خاص و منحصربفردی نیز می باشد که از آسیب رسیدن به کودک در هنگام برخورد با قایق به خوبی جلوگیری می کند . همچنین برای بالاتر بردن کیفیت سطح نشیمنگاه این قایق بادی از وینیل دو لایه استفاده شده است که مقاومت آن را دو چندان کرده و خیال شما را به طور کلی از بابت کیفیت این محصول راحت می کند . طراحی کف این محصول به صورت مواج می باشد تا از تعریق بدن کودک در هنگام استفاده از این قایق بادی جلوگیری کرده و مانع از عرق کردن بدن شود .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعد این محصول کاملا مطابق با استانداردهای جهانی برای تولید قایق های بادی کودک می باشد و فضای مناسبی را برای استفاده کودک فراه می آورد . ابعاد این محصول به مشخصات ( طول : 102 سانتی متر ، عرض : 69 سانتی متر و ارتفاع : 20 سانتی متر ) می باشد که در مقایسه با قایق های بادی کودک از فضای ایده آلی برخوردار است . وزن این محصول به همراه بسته بندی شکیلی که همراه دارد تقریبا 1.5 کیلو گرم می باشد که یکی از مزیت های آن به حساب آمده و به دلیل حمل آسان می تواند بهترین گزینه برای سفر های شما عزیزان به حساب بیاید . از دیگر ویژگی های این قایق بادی تحمل وزن می باشد که در هنگام خرید محصولات بادی باید به طور ویژه ای به آن توجه شود ، قابلیت تحمل وزن این قایق بادی 40 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت بالای آن در طراحی و ساخت دارد .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

راه اندازی این محصول به در کوتاه ترین زمان ممکن و وسط ابتدایی ترین پمپ های باد دستی و یا خودکار امکان پذیر می باشد ، برای این کار کافیست محصول را توسط پمپ باد به اندازه استاندارد باد کرده و از زیاد یا کم باد کردن قایق بادی خودداری نمایید زیرا در این صورت نمی توانید عملکرد قابل قبولی را از این محصول مشاهده نمایید . برای مراقبت از این قایق بادی باید از برخورد هر گونه اجسام تیز به این محصول خودداری نمایید زیرا محصولات بادی در برابر اجسام تیز بی دفاع می باشند . همچنین از جامپینگ بر روی محصولات بادی امتناع کنید زیرا در صورت تکرار این عمل ، طول عمر محصولات بادی کاهش می یابد .

جمع بندی :

قایق بادی یک نفره کودک یکی از برترین و زیبا ترین قایق های بادی تولیدی توسط برند بست وی می باشد که به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است و با استقبال گسترده ای رو به رو شده است . جنس این قایق بادی از وینیل می باشد ک ه کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه از خود نشان داده است و از همین رو به خوبی جای خود را در میان هواداران قایق های بادی باز کرده است . قایق بادی یک نفره کودک بست وی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...