قایق بادی 2 نفره کندر 3000 بست وی

Bestway 61102

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی 2 نفره کندر 3000 بست وی از قایق های بسیار دوست داشتنی پارویی فروشگاه اینتکس می باشد که طراحی بسیار عالی و بی نقصی داشته و توانسته به عنوان یک قایق بادی بسیار عالی و با فضای بزرگ ، برای استفاده دو فرد بزرگسال به همراه یک کودک مناسب باشد . این قایق بادی به خوبی می تواند 190 کیلوگرم وزن را تحمل کند که نشان از بزرگ بودن محصول بادی دارد . این شناور برای اغلب آب ها مناسب بوده ولی بهتر است که در رودخانه ها از آن استفاده نشود . این قایق بادی دارای پارو بوده که می توانید به وسیله پارو قایق را به حرکت در آورید . این قایق بادی را می توانید با استفاده از پمپ باد به سادگی و در کمترین زمان راه اندازی کنید . ایمنی قایق های بادی برند بست وی بسیار بالا بوده و این برند سعی داشته تا با تولیدات چند محفظه ای در بدنه قایق ها ، آن ها را ایمن تر سازد تا در صورت بروز مشکل و یا سوراخ شدن قایق از غرق شدن آن جلوگیری کند . وزن کل قایق بادی 2 نفره کندر 3000 بست وی 6.9 کیلوگرم است که به راحتی می توانید این وزن را بلند کرده و جابجا کنید . این قایق بادی بهترین وسیله برای جابجایی با ماشین بوده و شما می توانید آن را در مسافرت ها نیز استفاده کنید . بدنه قایق بادی از پی وی سی ساخته شده است که بسیار ضخیم بوده و می تواند در برابر آسیب دیدگی ها مقاوم باشد . قایق بادی 2 نفره کندر 3000 بست وی دارای طناب مهار بوده که می توانید در هنگام استفاده قایق را به جایی وصل کنید . 

  • قایق بادی 2 نفره کندر 3000 بست وی
  • طول : 232 سانتی متر
  • عرض : 115 سانتی متر
  • قابلیت تحمل وزن :  190 کیلوگرم
  • وزن : 6.9 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی طرح چرم
  • ظرفیت : 2 بزرگسال و 1 کودک
  • دارای طناب مهار
  • دارای پمپ باد دستی
  • کد محصول : Bestway 61102

قایق بادی 2 نفره کندر 3000 بست وی قایقی بسیار کاربردی و دوست داشتنی برای تفریحات آبی می باشد که به واسطه ابعادی که دارد ، بیشتر برای استفاده خانوادگی نیز مناسب است ، به خصوص خانواده های سه نفره که می توانند به خوبی از این محصول و شناور استفاده کنند . این قایق بادی همانطور که ذکر شده است ، دو نفره بوده و می تواند وزن دو فرد بالغ و بزرگسال را به خوبی تحمل کند ، ولی در اصل این قایق بادی برای 2 بزرگسال و 1 کودک طراحی شده است که مجموعا می تواند 190 کیلوگرم را تحمل کند . ولی شما می توانید حتی به صورت دو نفره از قایق بادی استفاده کرده و وسایل همراه خود را به داخل قایق ببرید تا آن ها را در دسترس خود داشته باشید . 

قایق های بادی مدل های مختلف و متنوعی داشته و به همین جهت شما می توانید این محصولات را در ابعاد و اشکال مختلفی خریداری کنید . قایق بادی 2 نفره کندر 3000 بست وی همانطور که از نامش مشخص است ، تولید شده توسط برند بست وی می باشد که در سال جدید یعنی در سال 2022 آن را تولید کرده و می توان گفت که جدید ترین مدل بازار در حال حاضر همین مدل بوده و فروشگاه intex نیز آن را موجود کرده تا بتوانید به راحتی و بدون مشکل آن را خریداری کنید . توجه داشته باشید که همین مدل یعنی قایق بادی کندر در چند مدل ساخته شده است که می توان به مدل های یک نفره آن و حتی سه نفره و بیشتر نیز اشاره کرد ، بنابراین اگر همین طرح و رنگ برای شما مد نظر است ، می توانید حتی قایق بادی 2 نفره کندر 3000 بست وی را در سایز ها و ظرفیت های دیگر نیز خریداری کنید . 

قایق بادی 2 نفره کندر 3000 بست وی یک قایق بادی ساخته شده به صورت پارویی است و شما می توانید برای اینکه بر روی آب قایق بادی را به حرکت در بیاورید می توانید از این پارو ها استفاده کنید . قایق های پارویی یکی از بهترین نوع قایق ها هستند که می تواند برای مصرف کننده حتی جذاب تر باشد تا آن ها بتوانند با پارو زدن قایق را به هر سویی که دوست دارند ، حرکت دهند . این قایق ها نیز تفریحی بوده و بیشتر برای تفریحات آبی ساخته شده است ، به همین منظور نیز شرکت بست وی برای قایق دو پارو در نظر گرفته شده است که این پارو ها دستگیره های بلندی دارند تا به راحتی بتوانید پارو بزنید . 

توجه داشته باشید که حتی به صورت یک نفره نیز می توانید از دو پارویی که در کنار قایق بادی قرار داده شده است استفاده کنید . زیرا این قایق بادی دارای اهرمی برای نگه داشتن پارو ها استفاده که در کناره های قایق قرار داده شده است و شما می توانید به سادگی با هر دو دست ، هر دو قایق را حرکت داده و قایق بادی را هدایت کنید . این محصول یک محصول بادی است و دلیل اینکه به خوبی می تواند بر روی آب شناور بماند و وزن های بالا را نیز تحمل کند ، همین طراحی بادی است . این قایق علاوه بر اینکه لبه های بادی دارد ، بخش کف آن نیز به صورت بادی بوده و طراحی مواج دارد تا در هنگام نشستن در کف قایق احساس راحتی داشته باشید . 

طول قایق بادی 2 نفره کندر 3000 بست وی 232 سانتی متر و عرض آن 115 سانتی متر است که آن را به یکی از بزرگترین قایق های بادی دو نفره تبدیل کرده است . البته این قایق با وجود اینکه بزرگ است ، در هنگام بسته بندی ابعاد بسیار کوچکی را دارد و به همین دلیل شما می توانید به سادگی آن را برداشته و جابجا کنید . به همین منظور اصلا نگران حمل و نقل قایق بادی نباشید ، زیرا این قایق ها با هدف پرتابل بودن و امکان جابجایی آسان ساخته شده اند . وزن قایق بادی 2 نفره کندر 3000 بست وی 6.9 کیلوگرم است که می توان گفت سبک بوده و با ماشین به راحتی می توانید آن را حمل کنید . جنس بدنه قایق بادی از پی وی سی طرج چرم است و در کناره های قایق طناب مهار وجود دارد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...