قایق بادی 2 نفره voyager 300بست وی

bestway 65051

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره voyager 300 بست وی (2016) یکی دیگر از قایق های بادی تفریحی ورزشی سری مدل های voyager بوده که با داشتن ظرفیت 2 نفر کوچکترین سایز آن محسوب می شود. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با الیاف شمعی و روکش برزنتی بوده که از مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین فشار آب برخوردار است. این محصول در واقع طراحی ساده با کف بادی داشته که هنگام نشستن در داخل آن احساس خوبی را به مصرف کننده می دهد.

ارگونومی ساخت آن به صورتی بوده که می تواند نهایت تعادل را بر روی آب به همراه داشته باشد. بر روی لبه این قایق اهرم های مخصوص ماهیگیری و همچنین نگهدارنده های پارو قرار داده شده و از یک طناب نجات نیز بهره می برد. علاوه بر این دو دستگیره پلاستیکی برای حمل قایق نیز در لبه های آن قرار داده شده است. از اقلام همراه این کالا می توان به یک جفت پارو آلومینیومی و همچنین یک پمپ باد دستی اشاره کرد. این قایق بادی می تواند یکی از مناسب ترین گزینه ها برای تفریحات بر روی آب های آرام باشد.

 نوع تفریحی/ورزشی
 تحمل وزن 170 کیلو گرم
 طول 243 سانتی متر
 عرض 102 سانتی متر
 ارتفاع 34 سانتی متر
 جنس رویه PVC با الیاف شمعی
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ دستی مجزا
 پارو
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 8 کیلوگرم
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم ماهیگری
 دارای اهرم نگهدارنده پارو
 دارای دستگیره حمل قایق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، پارو

قایق بادی 2 نفره voyager 300 بست وی

قایق بادی 2 نفره voyager 300 بست وی یک محصول خاص و جذاب با تحمل وزن 170 کیلوگرم می باشد که مناسب برای استاده همه سنین است. این محصول دارای طناب نجات بوده و دستگیره حمل قایق نیز دارد که جزو مزایای ان محصوب می شود. در این مطلب قصد داریم نگاهی تخصصی به این محصول داشته باشیم و ان را مورد نقد و بررسی بیشتر خود قرار دهیم پس با ما تا انتها همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از مباحثی که بیشتر از همه می توان در مورد این محصول صحبت کرد بخش طراحی و ساخت این محصول می باشد. اگر بخواهیم به طور تخصصی ان را مورد بررسی قرار دهیم باید در ابتدا گفت که این محصول از نظر شکل ظاهری مانند اکثر قایق های بادی تولید شده در بازار می باشد. شکل ظاهری این کالا مستطیلی شکل و دارای لبه های گرد است. در دو طرف این محصول دو عدد محفظه مشکی رنگ طراحی شده است که که محل قرار گیری پارو ها می باشد. هم چنین در هر طرف این قایق یک عدد دستگیره مشکی رنگ نیز وجود دارد که سر نشینان می توانند با در دست گرفتن ان ها امنیت خود را بیشتر کنند. هم چنین در جلو و عقب این قایق نیز دو دستگیره دیگر تعبیه شده است که بیشتر برای حمل و نقل ان کاربرد دارد. علاوه بر ان ها یکی از مزایای خاص این محصول داشتن دو عدد پارو می باشد که خود پارو ها با دسته های سفید رنگ و بدنه اصلی مشکی تولید شده اند. هم چنین این محصول دارای طناب نجات هم می باشد که در مواقع ضروری می توانید از ان استفاده کنید. حال اگر بخواهیم به رنگ های این محصول بپردازیم باید گفت که رنگ اصلی این محصول سبز می باشد. زیر این قایق نیز به صورت کرم رنگ ساخته شده است. هم چنین لایه داخلی این محصول هم همان رنگ زیر را دارا می باشد. کف این محصول هم بادی بوده و دارای شیار هایی است که باعث شده تا در هنگام نشستن بر روی ان لیز نخورید و از تعرق شما جلوگیری کند. علاوه بر اینها در جلوی این قایق نام برند ان نوشته شده است و در دو طرف این محصول نیز اسم مدل این قایق نقش بسته است. لازم به ذکر است که در هر دو طرف قایق دو خط مستطیلی شکل از ابتدا تا انتهای این محصول وجود دارد که از رنگ های مشکی و کرم ساخته شده اند.

جنس بدنه

یکی دیگر از خصوصیات مهم درون یک محصول بادی جنس بدنه ان می باشد چون مصرف کننده همیشه دوست داشته تا یک محصول با کیفیت و مقاوم را در اختیار داشته باشد.  در رابطه با این محصول نیز باید گفت که جنس رویه ان از نوع PVC با الیاف شمعی می باشد که بسیار مقاوم است. در رابطهبا بخش های کناری این قایق هم باید خاطر نشان کرد که همگی از جنس PVC برزنتی می باشند. هم چنین جنس کف این قایق از نوع PVC دو لایه بادی است که بسیار مقاوم بوده و تحمل وزن را بالا برده است. تمامی این جنس های گفته شده باعث شده تا یک محصول مستحکم را در اختیار داشته باشید و با خیال راحت از ان استفاده کنید.

ابعاد و وزن

در رابطه با ابعاد و وزن این قایق باید گفت که این محصول دارای طول 243 سانتی متر و عرض 102 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این محصول 34 سانتی متر است که این ابعاد یک محصول استاندارد را تشکیل داده است. وزن کلی بسته بندی 8 کیلو گرم می باشد که باعث شده بتوانید به راحتی ان را با خود حمل و جا به جا کنید. علاوه بر این ها این قایق تا 170 کیلو گرم وزن را می تواند تحمل کند که این یک وزن فوق العاده برای یک محصول بادی است. از این قایق به طور هم زمان تا 2 نفر می توانند استفاده کنند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در رابطه با راه اندازی این محصول باید گفت که در کنار بسته بندی این کالا دفترچه راهنما قرار داده شده است که می توانید تمامی اموزش های لازم را فرا بگیرید. در حالت کلی باید گفت که این محصول چندین دریچه ی باد دارد که می توانید به سادگی و با استفاده از پمپ باد دستی مجزا که در کنار این قایق موجود می باشد اقدام به باد کردن ان کنید. هم چنین برای جمع اوری این محصول به سادگی و با باز کردن تمام دریچه ها و با وارد کردن مقداری فشار به ان هوا را از داخل ان خارج کرده و ان را جمع کنید. برای مراقبت بیشتر از این قایق باید گفت که بهتر است در مواقعی که از ان استفاده نمی کنید باد ان را خارج کنید تا با برخورد اشیا نوک تیز یا هر شی دیگری به ان دچار اسیب نشود. هم چنین باید گفت که نباید بیش از اندازه بر روی ان عمل جامپینگ را انجام داد چون این کار در طولانی مدت منجر به اسیب و افت کیفیت این محصول می شود. برای تمیز نگه داشتن این محصول هم بهتر است بر روی ان کاور مخصوص و یا محافظ قرار داد تا از ریختن مایعات و یا نشستن گرد و خاک جلوگیری به عمل اورید. یکی دیگر از خصوصیات این محصول داشتن برچسب تعمیرات می باشد که در مواقع اسیب دیدگی می توانید از ان استفاده کرده و به سادگی مشکل را رفع کنید.

جمع بندی

قایق بادی 2 نفره voyager 300  بست وی یک محصول فوق العاده ساخته شده از جنس PVC با طراحی منحصر به فرد بوده که دارای طناب نجات ، اهرم ماهیگیری ، اهرم نگهدارنده پارو ، دستگیره حمل قایق ، دوعدد پارو ، دفترچه راهنما و برچسب تعمیرات می باشد. اگر به دنبال خرید یک قایق بادی با کیفیت دو نفره هستید پیشنهاد می کنیم این محصول را از دست ندهید و هم اکنون ان را از سایت نمایندگی اینتکس با قیمت فوق العاده تهیه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...