قایق بادی 3 نفره با نشیمنگاه بادی

Gh_000122

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی 3 نفره با نشیمنگاه بادی محصولی با کیفیت بالا بوده که در لیست پرفروش ترین محصولات بادی قرار گرفته است . جنس رویه و کناره های این محصول از پی وی سی برزنتی تولید شده که موجب افزایش کیفیت و زیبایی هرچه تمام تر آن شده است . قسمت زیرین آن نیز از پی وی سی دولایه بادی درنظر گرفته شده که در برابر ساییدگی بسیار مقاوم بوده و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد به همین منظور این محصول قادر است تا وزن 270 کیلو گرم را به راحتی تحمل نماید.

این قایق بادی دارای نشیمنگاه با سطح مواج بوده که به همین منظور مانع از خستگی در استفاده های طولانی می شود . همچنین برای این محصول یک پمپ باد در نظر گرفته شده که با استفاده از آن می توانید به راحتی این قایق بادی را راه اندازی کرده و از آن لذت ببرید . علاوه بر این ، این محصول دارای دو عدد پارو و اهرم نگهدارنده پارو می باشد . قایق بادی 3 نفره با نشیمنگاه بادی با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به صورت حضوری و اینترنتی از نمایندگی اینتکس قابل خریداری می باشد . 

 نوعورزشی،تفریحی
 تحمل وزن 270 کیلو گرم
 طول 291 سانتی متر
 عرض 127 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپدارد
 نوع پمپ دستی بزرگ
 پارودارد
سایر ویژگی هاوزن بسته بندی: 15 کیلوگرم
 دارای دو نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم ماهیگری
 دارای کیسه حمل اشیا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، پارو

قایق بادی 3 نفره با نشیمنگاه بادی

قایق بادی 3 نفره با نشیمنگاه بادی یکی از محصولات پر طرفدار در حوزه محصولات بادی و در دسته بندی قایق های بادی است که با بهره گیری از اخرین تکنولوژی روز دنیا به بازار های جهانی عرضه شده است. این کالا را اگر به صورت کلی نگاه کنیم تمامی مزایایی که یک قایق کامل باید ان ها را داشته باشد را داراست. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این قایق برای تفریحات ابی و هم چنین ماهی گیری بسیار ایده ال به شمار می رود....

نوع طراحی و ساختار محصول

اولین ویژگی و شاید مهم ترین خصوصیتی که یک قایق بادی باید داشته باشد تا یک مشتری ان را مد نظر قرار دهد ، بحث نوع ساختار و طراحی این محصول می باشد که باعث شده تا با خیال راحت بتوانید این قایق را خریداری نمایید. در همین راستا باید عنوان کرد که ساختار خاص این محصول به این صورت است که بخش جلویی این قایق به صورت لبه گرد شکل گرفته است. هم چنین تمامی قسمت های این قایق با بهره گیری ازرنگ یکدست سبز تولید شده است که چندین مزیت بزرگ دیگر را هم داراست. در همین خصوص می توان عنوان کرد که دور تا دور این قایق هم لبه ای مشکی رنگ با بهره گیری و ترکیبی از خطوط زرد رنگ قرار دارد. دو عدد صندلی بادی در بخش میانی این محصول تعبیه شده است که باعث شده تا نشستن در داخل این قایق هم بسیار راحت تر گردد. این صندلی ها به صورت گرد شکل گرفته است که فوق العاده با دوام خواهد بود و سبب شده تا این قایق به سه بخش مساوی تقسیم شود. بخش میانی و کف این قایق هم به صورت شیاردار تولید و عرضه شده است که خاکستری رنگ بوده و با شیار هایی که دارد سبب شده تا در هنگام نشستن در کف این محصول نیز نرمی و راحتی را بیشتر احساس کنید. هم چنین در انتهای این قایق هم طنابی تعبیه شده است که با محافظی به قایق بسته شده و در مواقع ضروری می توانید جهت تضمین ایمنی خود از ان استفاده کنید.  دارا بودن اهرم ماهیگیری و هم چنین محفظه نگهدارنده پارو نیز از دیگر خصوصیات خوب این قایق به شمار می رود.

جنس و کیفیت محصول

یکی از ویژگی های مهم و اساسی دیگر در زمان خرید بحث نوع کیفیت و جنس تولیدی این قایق می باشد که باعث شده تا این قایق با دوام عالی به بازار عرضه شده باشد. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که تمامی قسمت های این قایق با ساختاری از نوع PVC تولید و عرضه شده است که از مهم ترین ویژگی های کیفیت این قایق به شمار خواهد رفت. هم چنین دیگر بخش های کناری و کف این محصول نیز علاوه بر دو لایه بودن ، به صورت برزنتی نیز شکل گرفته است.

نوع راه اندازی

نحوه راه اندازی این محصول کاملا ساده و اسان خواهد بود به این صورت که از این بابت شما نیاز به صرف زمان زیادی نخواهید داشت. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که یکی دیگز از مزایای این قایق دارا بودن پمپ باد می باشد که سبب شده تا بتوانید به صورت دستی ان را باد کنید. همین عامل نیز باعث شده تا بتوانید با استفاده از دریچه های باد موجود بر روی این محصول در کمترین زمان ممکن این قایق را باد کنید. پس از راه اندازی این قایق شما می توانید به سادگی ان را حمل و نقل کرده و در اب های ارام ان را قرار داده و استفاده کنید.

ویژگی های محصول

دارا بودن دو عدد نشیمنگاه بادی در مرکز این قایق و هم چنین دارابودن طناب نجات از مهم ترین ویژگی های این قایق خواهد بود. هم چنین می توانید بر روی این قایق اهرم ماهیگیری را هم مشاهده کنید. دیگر خصوصیت این قایق نیز بهره گیری از کیسه حمل اشیا می باشد که سبب شده تا بتوانید با خیال راحت وسایل کوچک خود را در داخل این قایق قرار دهید. بهره مندی از پارو هم دیگر ویژگی این قایق خواهد بود که باعث می شود تا از این نظر هم بی نیاز شوید.

شیوه خرید

جهت خرید و ثبت سفارش این قایق سه نفره می توانید هم اکنون از طریق سایت فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران ان را سفارش داده و با کمترین قیمت ممکن این محصول را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...