قایق بادی 4 نفره club 400

intex 58319

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی کلاب 400 بزرگترین نوع قایق های بادی اینتکس اورجینال سری کلاب شرکت بوده که به منظور انواع تفریحات آبی در آب های آرام و کم عمق تولید شده است. محصولی با کیفیت، وزن و قسمت بسیار مناسب که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم دو لایه می باشد. بدنه ای مقاوم در برابر فشار و دمای مختلف آب که بیشتر برای استفاده در دریاچه ها ساخته شده است. اما قسمت کف این قایق به صورت بادی و مواج طراحی شده تا هنگام استفاده احساس راحتی را برای مصرف کننده به همراه داشته باشد. از ویژگی های بسیار خوب این کالا داشتن ارهم مخصوص نگهداری پارو و همچنین به همراه داشتن طناب نجات می باشد. علاوه بر این یک جفت پارو نیز در کنار این محصول قرار داده شده است. از دیگر مزیت های این محصول می توان به داشتن وزن بسیار مناسب و قابل حمل و همچنین داشتن یک پمپ باد دستی اشاره نمود.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 280 کیلو گرم
 طول 234 سانتی متر
 عرض 117 سانتی متر
 ارتفاع 41 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی کوچک
 پارو
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 وزن بسته بندی: 5.8 کیلوگرم
 دارای کف بادی
 دارای طناب نجات
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی 4 نفره club 400

قایق بادی 4 نفره کلاب از سری قایق های بادی تفریحی و سبک وزن شرکت اینتکس بوده که برای استفاده در آب های آرام و کم عمق می باشد. این نوع قایق های بادی دارای کیفیت لازم و متناسب با قیمت خود بوده که بیشتر برای مصرف کنندگانی با سن کم استفاده می شود. از این قایق بادی نمی توان در مصارف حرفه ای استفاده کرده و باید متناسب با ساختار خود به کار برده شود. قایق های تفریحی دیگری نیز هستند که هم رده با این محصول بوده و یا در نقاطی نیز بهتر این محصول تولید شده اند اما این کالا هم می تواند با توجه به قیمت مناسب و کیفیت قابل قول خود فروش بسیار خوبی حتی الامکان برای تفریحات آبی فرزندانتان داشته باشد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این محصول آبی بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این قایق همانند همنوعان خود بوده و از قالب بیضی شکل برخوردار است. این کالا دارای کف بادی و مواج بوده که هنگام نشستن در درون آن احساس بسیار راحتی خواهید داشت. قسمت زیرین قایق نیز مانند کف آن شکل مواج گونه دارد. اما روی لبه این قایق اهرم های مخصوص نگهداری پارو و همچنین طناب نجات قرار داده شده و در قسمت جلو و عقب آن نیز دو دستگیره پلاستیکی سرخود برای حمل این قایق در حالت باد شده تعبیه شده است. هنگامی که در داخل این قایق می نشینید به دلیل طراحی خوب بدنه تعادل لازم را روی آب ایجاد خواهد کرد.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد قایق بادی کلاب 400 معادل (طول: 234 سانتی متر ، عرض: 117 سانتی متر ، ارتفاع: 41 سانتی متر) بوده که برای استفاده 4 نفر مناسب خواهد بود. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و ارتفاع آن نیز تا لبه یا هماند دیواره های قایق می باشد. اما ابعاد نشیمنگاه آن کمی از ابعاد کلی کمتر بوده ولی با این وجود تغییری در ظرفیت آن نخواهد کرد. این محصول دارای تحمل وزن 280 کیلوگرمی بوده که اگر بدنه آن را به صورت استاندارد باد کنید می توان تا 10 کیلوگرم نیز به این ویژگی افزود. وزن بسته بندی آن به همراه سایر امکانات خود به 5.8 کیلوگرم رسیده که به مراتب وزن خود قایق کمتر خواهد بود.

جنس بدنه

جنس بدنه قایق بادی 4 نفره کلاب از نوع پلاستیک PVC ضخیم بوده که مقاومت خوبی در برابر شرایط جوی مختلف و آب های گرم و سرد خواهد داشت. این بدنه از انعطاف خوبی برخوردار بوده به همین دلیل به راحتی می توان بدنه را باز و یا جمع کرد. از دیگر ویژگی های بدنه این محصول می توان به قابلیت تعمیر تضمینی آن اشاره نمود. این قایق در صورتی که آسیبی ببیند می تواند توسط بسته تعمیرات مخصوص شرکت اینتکس در مدت زمان کوتاهی با ضریب اطمینان بالا تعمیر شود. تمامی اهرم های تعبیه شده روی بدنه نیز از نوع پلاستیک فشرده بوده که همگی به بدنه اصلی دوخت داده شده اند.

نحوه راه اندازی قایق بادی

راه اندازی چنین قایق های بادی با وزن و حجم کم بسیار آسوده بوده و می توان به وسیله پمپ باد دستی همراه خود این کار را انجام داد. البته مصرف کننده می تواند به وسیله سایر پمپ های باد نیز اقدام به راه اندازی این کالا بکنند. برای این کار کافیست ابتدا با توجه به اندازه دریچه های باد بدنه نازل پمپ باد را وصل کرده و تا زمانی این قایق را باد کرد که شکل کامل را به خود بگیرد. از سفت شدن بیش از حد بدنه که ناشی از باد زدن زیاد بوده نیز باید خودداری نمود زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های ان آسیب خواهد دید. برای خالی کردن باد بدنه هم کافیست به صورت دستی و یا توسط پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند این کار را انجام داد.

جمع بندی

قایق بادی کلاب 400 از سری محصولات تفریحی مخصوص در آب های آرام و کم عمق بوده که بیشتر برای سنین نوجوانان و کودکان طراحی و تولید شده است. این محصول دارای حجم و وزن بسیار مناسبی بوده و با توجه به کیفیت قابل قبول خود و داشتن قیمتی مقرون به صرفه قابل استفاده در هر مکانی خواهد بود. تمام این ویژگی ها باعث شده تا این محصول ساده شرکت اینتکس از فروش خوبی برخوردار باشد. این قایق بادی با داشتن مهلت تست 48 ساعته توسط نمایندگی اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...