قایق بادی 5 نفره حرفه ای

Bris-120

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
43,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی 5 نفره حرفه ای یکی از بهترین و قوی ترین قایق های بادی تولید شده برای استفاده در آب های پر عمق و مواج بوده که ساخته شده از جنس PVC و الیاف شمعی برزنتی می باشد. بدنه این قایق ضخامت بالایی داشته به همین دلیل در برابر دما و فشار آب، برخورد عادی به سنگ های درون آب و یا قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت. قسمت کف این قایق به صورت مواج بادی طراحی شده و سه نشیمنگاه بادی نیز با قابلیت راه اندازی مجزا در کنار این محصول قرار داده شده است. این نشیمنگاه ها قابلیت جدا شدن از بدنه اصلی را خواهند داشت. روی بدنه اصلی نیز دو دستگیره و طناب مخصوص حمل تعبیه شده که می توان به راحتی آن را جا به جا نمود.

نوعتفریحی
 تحمل وزن 550 کیلو گرم
 طول 430 سانتی متر
 عرض 350 سانتی متر
 ارتفاع 183 سانتی متر
 جنس رویه PVC و برزنت
 جنس بخش کناری PVC و برزنت
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی
 پارو
سایر ویژگی ها دارای طناب نجات
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای سه نشیمنگاه بادی
 دارای دستگیره حمل
 قابل استفاده در آب های مواج
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی 5 نفره حرفه ای از سری قایق های بادی حرفه ای می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . جس بدنه بیرونی این قایق بادی از پی وی سی برزنتی با روکشی از الیاف شمعی می باشد که نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی را به این محصول داده است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید قایق بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل قایق بادی 5 نفره حرفه ای همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این قایق بادی به صورت مستطیلی و مطابق با استانداردهای جهانی همراه با نوکی تیز می باشد که به خوبی در جهت سرعت گرفتن در آب عمل می کند . رنگ این قایق بادی نارنجی می باشد که در بخش های کناری آن از حاشیه هایی مشکی استفاده شده است و جلوه ویژه ای را به این محصول داده است . این محصول در رنگبندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است که در این بخش برای شما عزیزان این رنگ را فراهم آورده ایم تا با رضایتی خاطر ، خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

در بخش جلویی و انتهایی این قایق بادی از دستگیره های حمل استفاده شده است که کمک شایانی در جا به جایی این قایق در مسافت های طولانی می کند . همچنین کف این قایق به صورت بادی می باشد که به هنگام استفاده از آن در طولانی مدت و همچنین مسافت های طولانی احساس درد و یا خستگی به بدن شما دست نمی دهد . علاوه بر آن 3 عدد کوسن بادی نیز درون این قایق بادی تعبیه شده است که می توانید از آن برای نشستن و لذت بردن از طبیغت دریایی استفاده نمایید .

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در لایه بیرونی این قایق بادی از پی وی سی برزنتی همراه با روکشی از الیاف شمعی می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت مثال زدنی که دارد از نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز برخوردار می باشد . پی وی سی از جنس های رایج و محبوب در میان هواداران قایق های بادی می باشد و دلیل این محبوبیت کیفیت مثال زدنی در کنار نرمی و راحتی فوق العاده می باشد . 

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد قایق بادی 5 نفره حرفه ای به اندازه های ( طول : 430 سانتی متر ، عرض : 350 سانتی متر و ارتفاع : 183 سانتی متر ) می باشد که در مقایسه با سایر قایق های بادی از فضای بسیار ایده آلی برخوردار می باشد . همچنین ظرفیت این این قایق بادی 5 نفر و قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 550 کیلو گرم دارد که در نوبه خود فوق العاده می باشد . همچنین وزن این محصول به همراه تجهیزات و لوازم جانبی که دارد 54 کیلو گرم می باشد که وزنی معقول برای قایق های بادی است .

جمع بندی :

قایق بادی 5 نفره حرفه ای یکی از برترین و حرفه ای ترین قایق های بادی می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده استو با توجه به استقبال های گسترده ای که از این محصول صورت گرفت ، فروشگاه اینتکس در ایران این محصول را موجود کرد تا بتوانید خریدی لذت بخش را با اطمینان خاطر داشته باشید . جنس بدنه بیرونی این قایق بادی از پی وی سی برزنتی همراه با روکشی از الیاف شمعی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد . قایق بادی 5 نفره حرفه ای با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...