قایق جیمینی واترمن

Ocean320

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
62,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق جیمینی واترمن یکی دیگر از محصولات فوق العاده جذابی است که با کیفیت فوق العاده ای که از خود به جای گذاشته است مورد توجه افراد مختلف قرار گرفته است. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول تولید شده از کف الومینیومی می باشد که فوق العاده مقاوم بوده و از خصوصیات فوق العاده این قایق به شمار می رود. هم چنین دیگر بخش های این محصول نیز از جنس PVC و به صورت سه لایه طراحی شده اند که فوق العاده مستحکم خواهد بود. هم چنین این محصول به صورت تقویت شده به بازار عرضه شده است که تحمل وزن فوق العاده ای را هم دارا بوده و مناسب برای استفاده 4 نفر به صورت هم زمان خواهد بود. در کنار این محصول هم چنین دو عدد پارو هم قرار دارد که با استفاده از ان ها می توانید به راحتی از این محصول استفاده نمایید. این قایق قابلیت نصب کیت موتور را هم داراست که می توانید به راحتی با نصب یک موتور پر قدرت از این محصول در اوج هیجان استفاده کنید. هم چنین این قایق دارای دستگیره های حمل و نقل و همین طور طناب نجات نیز می باشد که در مواقع مورد نیاز می توانید از هر یک از این موارد استفاده نمایید. علاوه بر این ها این قایق دارای پمپ باد و اهرم ماهیگیری هم می باشد که این دو عامل هم از دیگر مزایای این قایق بادی فوق العاده حرفه ای به شمار خواهد رفت. 

قایق بادی جیمینی یک قایق بادی حرفه ای است که شما می توانید از آن استفاده کنید . این قایق بادی جیمینی رنگ بسیار زیبایی دارد ، برای اینکه معدود قایق های بادی طرح جیمینی حرفه ای را می توانید پیدا کنید که رنگ قرمز داشته باشد . معمولا این نوع قایق های بادی رنگ های سورمه ای و یا سفید و حتی خاکستری دارند ، ولی در ساخت آن ها از رنگ های روشن و قرمز استفاده نمی شود . برای همین اگر به دنبال قایق بادی هستید که زیبایی منحصر به فردی داشته باشد ، قایق بادی جیمینی واترمن انتخابی درست برای ما خواهد بود . یک ویژگی بسیار خوب در این قایق بادی وجود دارد که آن هم داشتن کف آلومینیومی می باشد ، این کف آلومینیومی حتی در تصویر محصول نیز قابلیت مشاهده دارد . شاید از خود بپرسید که چرا از آلومینیوم استفاده شده است و این مورد می تواند وزن قایق را بالا ببرد ؟ البته که آلومینیوم به طور کلی وزن سبکی دارد . ولی این قایق بادی نیز به دلیل اینکه به صورت بادی ساخته شده است ، می تواند به بهترین شکل ممکن شرایط ایده آلی را فراهم کند . 

دلیل اینکه از آلومینیوم برای ساخت کف این قایق بادی استفاده شده است ، این مورد است که قایق به خوبی بتواند در صورت برخورد با جایی و با کف دریا و یا برخورد با صخره ها آسیبی به آن وارد نشود . گاها ممکن است شما برای این قایق بادی از موتور استفاده کنید که باعث خواهد شد که سرعت قایق افزایش چشمگیری داشته باشد ، برای همین اگر شما با سرعت بالایی بر روی آب حرکت داشته باشید ، باز هم آسیبی به قایق بادی وارد نخواهد شد چرا که کف قایق با موج ها برخورد خواهد داشت و این مسئله می تواند جلوی ضربه را به خوبی گرفته و آن را مهار کند تا به بخش های بادی قایق آسیبی وارد نشود .

 نوع تفریحی/ورزشی
 تحمل وزن 480 کیلو گرم
 طول 280 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 42 سانتی متر
 جنس رویه PVC با الیاف شمعی
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه آلومینیومی
 پمپ
 نوع پمپ دستی بزرگ
 پارو
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 دارای یک نشیمنگاه
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم ماهیگری
 دارای اهرم نگهدارنده پارو
 قابلیت نصب موتور
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، پارو

قایق جیمینی واترمن

همان طور که می دانید شرکت بست وی هر ساله قایق های بادی گوناگونی را تولید کرده و در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. در همین راستا نیز یکی از محبوب ترین مدل های این شرکت هم سری جیمینی می باشد که دارای امکانات فوق العاده ای بوده و با توجه به ساختار جذابی که دارد باعث شده تا یک محصول محبوب به شمار رود. جدید ترین نمونه از قایق های جیمینی این شرکت نیز ، قایق جیمینی واترمن است که قصد داریم تا به صورت کامل این قایق را مورد نقد و بررسی خود قرار دهیم پس با ما همراه باشید....

ساختار و طراحی محصول

بحث ساختار این قایق یکی از مواردی است که همیشه باعث شده تا سری جیمینی نسبت به دیگر محصولات این شرکت و حتی شرکت های دیگر از نظر نوع ساخت و طراحی خاص تر شود. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این قایق از نظر نوع طراحی ساختاری موشکی شکل دارد که قطعا یک مزیت بزرگ این قایق به شمار خواهد رفت. بخش جلویی این محصول و همین طور بخش های انتهایی این کالا به صورت نوک تیز شکل گرفته است که باعث شتاب بیشتر این محصول در حین استفاده و خصوصا پس از نصب موتور قایق بادی خواهد شد. هم چنین در کنار این طراحی باید به رنگ بندی این قایق هم اشاره ای کنیم که این بار به صورت یکدست قرمز رنگ طراحی و تولید شده و رنگی زیبا خواهد بود که از فواصل دور هم به سادگی قابل رویت می باشد. در کنار این موارد باید به استفاده از رنگ مشکی هم در برخی از نقاط این قایق اشاره کرد که قطعا زیبایی های این محصول را دو چندان کرده است.

جنس بدنه و کف قایق

بحث جنس و کیفیت این محصول هم نکته ای بسیار مهم و حیاتی در انتخاب این قایق به شمار می رود. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول به صورت بادی و با بهره مندی از رویه ای با جنس PVC و الیاف شمعی طراحی و تولید شده است که قطعا مقاومت فوق العاده ای دارد. هم چنین بخش های کناری این قایق نیز از نوع PVC برزنتی شکل گرفته است. البته باید خاطر نشان کرد که به جز بخش کف این قایق بقیه بخش های این محصول همگی به صورت سه لایه طراحی و تولید شده اند که قطعا ضخامت فوق العاده ای داشته و به راحتی به هیچ عنوان اسیب نخواهند دید. بخش کف این قایق هم یکی دیگر از موارد مهمی است که این محصول در مقایسه با سایر رقبا از ان برخوردار بوده و به صورت PVC دو لایه الومینیومی طراحی و تولید شده است که هم بسیار مقاوم بوده و هم به هیچ عنوان به سادگی اسیب نخواهد دید.

امکانات قایق

بحث امکانات و خصوصیات این محصول هم یکی دیگر از موارد مهمی است که این محصول دارا خواهد بود. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که این قایق دارای اهرم ماهیگیری و پارو می باشد که دو ویژگی خوب این محصول به شمار می رود. شما قطعا از خرید مجزای پارو بی نیاز بوده و هم چنین می توانید به راحتی هدایت قایق را انجام دهید. البته با استفاده از اهرم ماهیگیری قطعا یک تفریح مهیج را هم تجربه خواهید کرد. در کنار این موارد باید به دارا بودن پمپ باد دستی این محصول نیز اشاره کنیم که با خیال راحت می توانید این محصول را در مدت زمان بسیار کوتاهی راه اندازی نمایید.

هم چنین این محصول دارای طناب نجات هم می باشد که از دیگر خصوصیات این قایق بادی به شمار می رود. در کنار این موارد باید به قابلیت نصب موتور بر روی این قایق هم اشاره کنیم که به سادگی می توانید کیت موتور قایق را بر روی ان پیاده سازی نموده و از هیجان استفاده از این قایق در سرعت های بالا هم لذت ببرید. در کنار این قایق هم چنین برچسب تعمیرات هم وجود دارد که با خیال راحت در صورت اسیب دیدن می توانید ان را ترمیم نمایید و مجدد از ان استفاده کنید.

شیوه خرید

قایق جیمینی واترمن را می توانید هم اکنون با کمترین قیمت ممکن از سایت فروشگاه محصولات بادی در ایران خریداری نموده و ان را در سریع ترین زمان ممکن در سراسر ایران تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...