قلعه بادی تاج دار

intex 48669

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی تاج دار

قلعه بادی تاج دار یکی از مناسب ترین گزینه ها برای تفریحات توپی و آبی کودکان بوده که دارای ساختار و رنگ بسیار شیکی می باشد. این قلعه بادی نسبت به بسیاری از همنوعان خود دارای حجم و ابعاد کوچکتری بوده تا امکان جا به جایی آن در حالت باد شده آسوده تر باشد. اصولا قلعه بادی در دو نوع جامپینگ و استخری تولید می شوند که این مدل در میان نوع استخری قرار می گیرد. البته این قلعه بادی بیشتر به عنوان استخر توپ استفاده شده به همین دلیل چند توپ نیز همراه این کالا قرار داده شده است. کیفیت ساخت این محصول نسبت به قیمت خود بسیار مناسب بوده به همین دلیل فروش بسیار خوبی تا کنون داشته است. برای آشنایی بیشتر با این محصول در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر این کالا بپردازیم...

طراحی و ساخت قلعه

طراحی و ساخت این قلعه بادی به صورت گرد بوده که از دیواره های بادی طرح قلعه و تاج روی خود بهره مند بوده تا زیبایی خاصی را به این محصول ببخشد. در واقع قسمتی از بدنه که دیواره بادی طرح تاج داشته به عنوان درب ورود و خروج خواهد بود. قسمت کف قلعه به صورت ساده طراحی شده و از یک دریچه برای هواگیری برای آن در نظر گرفته شده است به همین دلیل از قسمت داخل آن بیشتر برای تفریحات توپی استفاده می شود. برای اینکه امکان نگهداری آب در درون این قلعه داشته باشید می بایست دریچه هواگیری را کاملا پوشش دهید. اما در کنار این محصول چند توپ کوچک رنگی به همراه یک عروسک بادی که امکان سوار شدن روی آن بوده قرار داده شده تا در تفریحات فرزندان شما بسیار تاثیر گذار باشد.

 

جنس بدنه قلعه

جنس بدنه این قلعه بادی همانند دیگر محصولات بادی از نوع پلاستیک PVC طرح دار بوده که از چند رنگ شاد و کودک پسندانه برای آن استفاده شده است تا در روحیه کودکان و خردسالان تاثیر بسزایی داشته باشد. این نوع جنس بدنه کیفیت و ضخامت خوبی داشته به همین دلیل در برابر آب و همچنین قرار گرفتن در معرض نور آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت. بدنه ای با انعطاف بالا که امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را به راحتی فراهم خواهد کرد به همین دلیل به راحتی در هر مکانی قابل حمل و جا به جایی خواهد بود. از دیگر ویژگی های جنس بدنه این کالا نیز می توانبه قابلیت تعمیر آن توسط بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس اشاره نمود. جنس عروسک بادی همراه این محصول نیز از نوع جنس بدنه قلعه می باشد.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعاد قلعه بادی تاج دار کودک معادل (قطر: 130 سانتی متر ، ارتفاع: 90 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای سنین کودکان و خردسالان خواهد بود. این ابعاد شامل حالت راه اندازی شده این محصول بوده که تمام قسمت های بدنه را شامل می شود. البته در صورت جمع کردن این قلعه بادی ابعاد ذکر شده آن بسیار کمتر خواهد شد تا اندازه ای که در هر محل مورد نظری جای بگیرد. البته گفتنی است که ابعاد مفید فضای داخل این محصول مقداری کمتر از ابعاد کلی می باشد. اما همانطور که اشاره کردیم در صورت بستن دریچه مخصوص هواگیری این قلعه بادی، ظرفیت آب آن به 40 لیتر خواهد رسید. این مقدار به دلیل کم عمق بودن بدنه اصلی می باشد. وزن بسته بندی این محصول نیز با توجه به داشتن عروسک بادی و توپ به 2.1 کیلوگرم رسیده که وزنی بسیار سبک و مناسب برای حمل محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این قلعه بادی می بایست یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی از فروشگاه اینتکس متناسب با حجم این قلعه بادی تهیه کرده و با توجه به اندازه دریچه های باد تعبیه شده روی بدنه نازل پمپ باد متناسب با آنها را وصل کرده و در نتیجه اقدام به باد زدن کرد. تا زمانی این محصول را باید باد زد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. البته در صورت باد زدن بیش از حد به این محصول به مرور زمان درز های بدنه آسیب خواهد دید. بنابراین مقدار باد زدن می تواند در سلامتی این محصول تاثیر بسزایی داشته باشد. همچنین بادی از برخورد اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی نیز خودداری نمود.

جمع بندی

قلعه بادی طرح تاج کودک یکی از سبک ترین و مقرون به صرفه ترین قلعه های بادی تفریحی بوده که دارای توپ و عروسک بادی می باشد. این محصول قابلیت استفاده به عنوان استخر آب را نیز داشته به شرط اینکه دریچه مخصوص هواگیری آن را پوشش دهید. این قلعه بادی به دلیل داشتن وزن و حجم بسیار مناسب می تواند گزینه خوبی برای استفاده در مسافرت ها نیز باشد. این کالا از 48 ساعت مهلت تست و تعمیر برخوردار بوده و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

نوع خانگی
 قطر 130 سانتی متر
 ارتفاع 90 سانتی متر
 وزن 2.1 کیلوگرم
 ظرفیت آب 40 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ ندارد
نوع پمپ ندارد
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دیواره های محافظ
 اقلام همراه برچسب تعمیرات ، توپ پلاستیکی

قلعه بادی تاج دار اینتکس محصولی جدید از این شرکت برای کودکان که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. محصولی که با داشتن دیواره های بادی مناسب می تواند مانع خروج کودکان از آن شود. همچنین این کالا دارای چند توپ پلاستیکی بوده و می توان از آن به عنوان استخر آب نیز استفاده کرد. وزن این قلعه بادی بسیار کم بوده و می توان به سادگی آن را حمل کرد. قلعه بادی تاج دار اینتکس محصول جدید سال 2015 با کیفیت منحصر به فرد و قیمت مناسب برای استفاده کودکان 2 تا 6 سال با رنگ های شاد و زیبای بنفش، قرمز، طلایی، آبی، سفید و زرد. این قلعه بادی می تواند محیطی امن برای بازی فرزندتان باشد. با چسب تعمیرات. قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ و استخر آب با ارتفاع کم.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...