قلعه بادی توری دار بست وی

bestway 52221

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی توری دار بست وی محصول سال 2017 می باشد که از طراحی بسیار زیبا، جذاب و دوست داشتنی برخوردار بوده است. این قلعه از قسمت های مختلفی برخوردار است. قسمت اصلی بدنه از بخش میانی سبز رنگ با چند دیواره توری دار بهره مند است که با ایجاد فضا و نور مناسب برای بازی و تفریح کودکان بالای یک سال، بخش های بالایی نیز دو رنگی سفید-آبی و بخش کف استخر به صورت کامل زرد رنگ می باشد و از نوع بادشو بوده و ضخامت بالایی برای مقابله با فشار و وزن کودک دارد. سایر قسمت های بدنه نیز در فرم فکتور رنگین کمان تولید شده اند که می تواند گزینه بسیار مناسبی برای برای کودکان باشد و از دید آنها نیز جذابیت بالایی دارد.

قلعه بادی کودک توری دار بست وی از سری قعله های بادی زیبا و با کیفیت می باشد که توسط برند محبوب و جهانی بست وی ساخته و روانه بازارهای جهانی شده است . حال این محصول زیبا و با کیفیت توسط شرکت اینتکس در ایران به بازارهای کشور عرضه شده است و می توانید این محصول را با کیفیت مثال زدنی خریداری نمایید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید قلعه بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل قلعه بادی توری دار بست وی همراه ما باشید تا شما را با این محصول پر فروش بیشتر آشنا نماییم .

طراحی و آرگونومی ساخت :

در بخش اول این نقد و بررسی قصد داریم تا به بررسی ظاهری این محصول بپردازیم . رنگبندی استفاده شده در بدنه این قلعه بادی کودک سبز و سفید می باشد که در بخش کف آن از رنگ زرد استفاده شده است و از زیبایی منحصربفردی برخوردار است . همچنین دیواره های این محصول به صورت شفاف تعبیه شده است تا دید را به بیرون این قلعه بادی امکان پذیر کند . بعد از خرید و به درخواست شما عزیزان برایتان یک عدد برچسب تعمییرات نیز ارسال می شود که در صورت بروز مشکل ، توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به تعمییر محصول نمایید و از روز زیبای خود بدون دغدغه لذت ببرید .در بخش بالایی این قلعه بادی ، لوازم بازی سرخود نیز تعبیه شده است که با استفاده از آن کودک می تواند به بازی و تفریح مشغول شود . لازم به ذکر است که قلعه بادی توری دار بست وی دارای رده سنی نمی باشد و با توجه به نیاز و صلاح دید خود می توانید این وسیله را برای کودکان خود فراهم نمایید .

جنس بدنه :

جنس بدنه ی این محصول از وینیل می باشد که از جنس های مرسوم در میان محصولات بادی بوده و علت استفاده از آن انعطاف و مقاومت بالای آن در برابر فشار و ضربه است . ضخامت لایه های استفاده شده در ساخت قلعه های بادی به دلیل جنب و جوش های کودکانه ای که بر روی آن ها رخ می دهد باید بیشتر از حد استاندارد باشد یا کیفیت قابل قوبل را از خود به نمایش بگذارد . در بخش زیرین این قلعه ی جامپینگ از  وینیل دو لایه استفاده شده است تا مقاومت این محصول را بیش از پیش بیشتر کند . همچنین در بخش دیواره کناری این محصول از وینیل شفاف استفاده شده است تا دید را به خارج از قلعه امکان پذیر نماید .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

وزن خود محصول به همراه بسته بندی زیبا و شکیلی که دارد 2.9 کیلوگرم می باشد که آن را به یک محصول قابل حمل تبدیل کرده است و می توانید از آن در سفرهای خود استفاده کرده و نهایت لذت را برای کودکان خود فراهم کنید . ابعاد این قلعه ی بادی متناسب با استاندارد  های جهانی می باشد که نشان از کیفیت بالای آن دارد . ابعاد قلعه بادی توری دار بست وی به مشخصات ( قطر : 137 سانتی متر و ارتفاع : 104 سانتی متر ) می باشد که فضای خوبی را برای شما به ارمغان می آورد . همچنین قابلیت تحمل وزن این محصول نیز 30 کیلو گرم است که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد .

جمع بندی :

قلعه بادی توری دار بست وی یکی از برترین و با کیفیت ترین محصولاتی می باشد که در دسته بندی محصولات بادی کودک توسط برند بست وی روانه بازارهای جهانی شده است و توانسته است به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند . قلعه بادی توری دار بست وی با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

نوع خانگی
 قطر 109 سانتی متر
 ارتفاع 104 سانتی متر
 تحمل وزن 30 کیلو گرم
 وزن 2.9 کیلوگرم
 جنس رویه  وینیل
 طرح رویه  وینیل براق
 جنس کف وینیل دو لایه
 پمپندارد
نوع پمپندارد
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان و نوزادان
 دارای اسباب بازی بادی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...