قلعه بادی حفاظ دار سبز رنگ کوچک

bestway 52221

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی حفاظ دار سبز رنگ کوچک یکی از قلعه های بسیار زیبا و با طراحی دوست داشتنی است که با طراحی مدرن توسط شرکت بست وی تولید و عرضه شده است. این محصول دارای دیواره های توری شکل می باشد که با عبور دادن نور به داخل محیط دوست داشتنی و جذابی را برای کودک به همراه خواهد داشت. قسمت های اصلی بدنه این محصول را لایه های سبز وینیل تشکیل داده اند اما قسمت رنگین کمان بالایی چند رنگ و قسمت زیرین آن زرد می باشد که ترکیب بسیار دوست داشتنی می باشد. قطر این قلعه برابر با 109 سانتی متر و ارتفاع آن نیز 104 سانتی متر می باشد.

نوع خانگی
 قطر 109 سانتی متر
 ارتفاع 89 سانتی متر
 تحمل وزن 30 سانتی متر
 وزن 2.9 کیلوگرم
 جنس رویه  وینیل
 طرح رویه  وینیل براق
 جنس کف وینیل دو لایه
 پمپندارد
نوع پمپندارد
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان و نوزادان
 دارای اسباب بازی بادی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

قلعه بادی حفاظ دار سبز رنگ کوچک از سری محصولات با کیفیت بست وی می باشد که به تازگی روانه ی بازار شده است و مورد توجه بسیاری از هواداران محصولات بادی کودک قرار گرفته است . این محصول از جنس وینیل می باشد که دارای ضخامت 0.28 میلی متر می باشد و این ضخامت بالا نشان از کیفیت بالای آن دارد و به خوبی می تواند در برابر فشار و ضربه از خود مقاومت نشان دهد . این قلعه ی بادی استوانه ای شکل می باشد که بر روی بدنه ی آن از وینیل شفاف استفاده شده است که میدان دید را به درون این قلعه بادی کودک مهیا ساخته است . 

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی محصول مطابق با استانداردهای جهانی می باشد که نشان از کیفیت بالای آن دارد . شکل کلی قلعه ی بادی استوانه ای شکل می باشد که بر روی قسمت های بالایی آن 4 عدد اسباب بازی کودک برای جلب توجه بهتر کودک شما تعبیه شده است . قلعه بادی معرفی شده در این پست دارای بدنه ای با ارتفاع بالا می باشد که کودک را در برابر خطر بیرون افتادن از این محصول در امان نگه می دارد .

جنس بدنه :

جنس بدنه ی قلعه ی بادی از وینیل می باشد که جنس رایج استفاده شده در محصولات بادی کودک می باشد و دلیل استفاده از آن مقاومت و کیفیت بالای آن در برابر فشار و ضربه است که نشان از کیفیت بالای آن دارد و خیال شما را از این بابت راحت می کند . همچنین وینیل استفاده شده در کف آن از وینیل دولایه می باشد که مقاومت سطح این محصول را دو چندان کرده است و با خیالی راحت می تواند مورد استفاده ی چندین کودک به طور همزمان قرار بگیرد . همچنین وینیل استفاده شده در بدنه آن از جنس وینیل شفاف می باشد که دید را به خارج از قلعه بادی میسر کرده است و کودک به هنگامی که درون این محصول قرار دارد احساس تنهایی و ترس نمی کند .

ابعاد و وزن :

ابعاد این محصول به اندازه های ( قطر : 109 سانتی متر و ارتفاع : 89 سانتی متر ) می باشد که ابعاد بسیار خوبی را برای شادی کودک شما فراهم می کند و کودک شما می تواند با داشتن این محصول از روز زیبای خود حتی در خانه لذت ببرد . اما مورد بعدی که در محصولات بادی بسیار اهمیت دارد وزن محصول می باشد که این محصول دارای وزن 2.9 کیلوگرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی توسط کیف قابل حملی که دارد قابل جا به جایی می باشد و می تواند زینه ی بسیار مناسبی برای مکان هایی که به تعدد نیاز به جابه جایی دارد باشد . همچنین از این محصول در سفرهای خود می توانید به راحتی استفاده کنید و سفری لذت بخش را در کنار کودکتان تجربه کنید .

راه اندازی و مراقبت و نگهداری :

راه اندازی این محصول توسط پمپ های باد دستی و اتوماتیک امکان پذیر می باشد . کافیست این قلعه ی بادی رابر روی سطحی صاف و بدون اجسام تیز قرار داد و باد را درون آن بدمید تا شکلی کلی را به خود بگیرد در هنگام باد زدن محصول توجه داشته باشید که آن را به اندازه ی استاندارد باد کنید و از زیاد باد کردن و یا کم باد کردن آن خودداری نمایید زیرا این امر باعث کاهش طول عمر محصولات بادی می شود . همچنین برای مراقبت از محصولات بادی باید از برخورد هرگونه اجسام تیز و برنده به آن خودداری نمایید .

جمع بندی :

قلعه بادی حفاظ دار سبز رنگ کوچک بسیار با کیفیت و مقاوم در برابر ضربه و فشار می باشد که جنس آن از وینیل دولایه می باشد . این محصول دارای بدنه ای با ارتفاع 89 سانتی متر می باشد که از کودک شما درون خود به خوبی محافظت می کند و خیال شما را از این بابت راحت می کند . قلعه بادی حفاظ دار سبز رنگ کوچک با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...