قلعه بادی طرح کلبه

bestway 93505

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی طرح کلبه از تولیدات کمپانی بزرگ Bestway می باشد که از طراحی بسیار زیبا و دوست داشتنی بهره مند است. این قلعه بادی دارای رویه ای از جنس وینیل می باشد که در برابر آب تابش مستقیم خورشید مقاوم است. به علاوه کف آن بادشو می باشد و در برخی از قسمت های بدنه آن از لایه های شفاف بهره برده شده است تا نور به داخل قلعه عبور داده شده و فضای روشن و جذابی را فراهم کند. این محصول دارای 25 عدد توپ پلاستیکی بدون پلیسه می باشد که در رنگ های سبز، زرد، آبی و قرمز در بسته بندی موجود است.

نوعخانگی، سفری
ظخامت لایه ها 0.26 میلی متر
قطر 104 سانتی متر
ارتفاع 137 سانتی متر
وزن 2.8 کیلوگرم
جنس رویه وینیل
نوع رویه طرح دار رنگی
جنس کف وینیل بادی
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هاساخت شرکت بست وی
دارای سایه بان بادی
مناسب سنین 2+ سال
دارای دو درب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

قلعه بادی طرح کلبه

قلعه بادی طرح کلبه یکی دیگر از محصولات کارخانه مشهور بست وی بوده که مناسب بازی کودکان به بازار عرضه شده است. این قلعه بادی طراحی بدنه ای شاد و رنگی داشته و طول عمر فوق العاده زیادی دارد. وزن بدنه محصول بسیار کم بوده و در کمترین زمان ممکن راه اندازی و یا جمع آوری می شود.به همین دلیل توانسته در میان کودکان به محبوبیت بالایی دست یابد. در این قسمت قصد داریم به تحلیل و نقد و بررسی تمام ابعاد این محصول بپردازیم. پس برای آشنایی بهتر با محصول و خرید قلعه بادی شیک برای فرزند خود می توانید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی ظاهری قلعه بادی

هر محصول که برای استفاده کودک تولید شده نیاز به برخورداری از طراحی بدنه استاندارد و ایمن داشته تا کودک در زمان استفاده از آن دچار آسیب و یا مشکل نشود. از طرفی این گروه از محصولات برای آن که مورد استقبال کودکان قرار گیرند ، نیاز به ساختار ظاهری کاملا شاد و نوآورانه بر اساس روحیات کودکان دارند. شرکت بست وی با اتکا به این موارد قلعه بادی کودک طرح کلبه را برای فرزندان بالاتر از 2 سال شما توصیه می کند. این قلعه بادی زیبا ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که دیواره ای یک لایه و آبی رنگ دارد. کف این محصول از نوع بادشو بوده پس فرزند شما در زمان استفاده کاملا راحت خواهد بود. اطراف دیواره محصول ستون های بادی قرار داشته که محلی برای نصب حفاظ محصول و سقف آن است. این حفاظ استاندارد از پرتاب شدن کودک در زمان بازی جلوگیری می کند. سقف محصول از نوع شیبدار و با طرح یک قلعه زیبا می باشد. برای رفت و آمد کودک دو عدد درب بزرگ برای این محصول تعبیه شده است. در داخل بسته بندی محصول تعداد 25 عدد توپ پلاستیکی بدون پلیسه برای بازی کودک وجود دارد.

کیفیت و جنس بدنه قلعه بادی

تاثیر و ارتباط مستقیم مرغوبیت جنس بدنه با طول عمر محصول موجب شده تا کارخانه بزرگ بست وی برای تولید بدنه این قلعه بادی از بهترین نوع وینیل رنگی استفاده کند. این نوع جنس بدنه نرم و بادوام بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. کف محصول همواره با سطح زمین در تماس بوده و وزن بسیار بالایی را تحمل خواهد کرد. به همین دلیل از نوع وینیل بادی تولید می شود. این نوع جنس بدنه ضدآب بوده و امکان استفاده در فضای باز را دارد. زیرا تغییرات شرایط آب و هوایی و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید آسیبی برای بدنه این محصول ایجاد نخواهد کرد.

ابعاد و وزن قلعه بادی

این محصول ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که قطری بالغ بر 104 سانتی متر دارد. ارتفاع محصول از سطح زمین با بالاترین سطح سقف آن 137 سانتی متر می باشد. این ابعاد برای بازی کودکان به طور همزمان تا 3 نفر استاندارد  است. وزن بدنه این قلعه بادی کمتر از 3 کیلوگرم بوده پس حمل و یا همراه داشتن آن در زمان سفر بسیار راحت خواهد بود.

راه اندازی و روش های مراقبت از قلعه بادی

این قلعه بادی نیز مانند تمامی محصولات بادی دارای راه اندازی آسان و ساده ای می باشد. برای استفاده از محصول کافی بوده پس از دریافت، آن را از بسته بندی خود خارج کرده و در یک محیط کاملا مسطح باز کنید. سپس از طریق یک پمپ باد مخصوص لوازم بادی و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه اقدام به باد کردن و راه اندازی قلعه بادی نمایید.

برای مراقبت از محصول و استفاده طولانی مدت از آن لازم بوده از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه آن بپرهیزید. همچنین از پرش بر روی دیواره های قلعه بادی جدا خودداری کنید.

خرید قلعه بادی

فروشگاه مرکزی اینتکس در واقع نمایندگی رسمی محصولات بادی در ایران می باشد. پس می توانید برای خرید این قلعه بادی با کیفیت بالا و کاملا اورجینال به این دفتر مراجعه کرده و یا کاملا اینترنتی از وب سایت فروشگاهی تهران اینتکس استفاده نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...