قلعه بادی کودک حفاظ دار

intex 48473

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی (گهواره بادی) کودک و نوزاد یکی از مناسب ترین و کودک پسند ترین محصولات تفریحی کودکان و همچنین نوزادان بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. اما این محصول دارای دیواره هایی از جنس PVC شفاف بوده که می تواند به خوبی مانع خارج شدن فرزند شما از این گهواره بادی شود. اسباب بازی های بادی قرار داده شده در این محصول نیز می تواند به سرگرمی بیشتر فرزندانتان کمک کند.

قلعه بادی کودک حفاظ دار اینتکس با طرح 2014 محصول شرکت اینتکس و ساخت INTEX با رنگ زرد و رنگبندی مختلف و شاد برای کودکان یک تا 6 سال ، از این قلعه بادی کودک میتوان برای محصور کردن کودک در منزل استفاده کرد معمولا" کودکان زیر 6 سال به دلیل تحرک زیاد ممکن است در اتاق و یا منزل دچار آسیب دیدگی شود ، این محصول بهترین سرگرمی برای آنهاست که هم میتواند بازیچه خوبی باشد و هم اینکه از هر گونه حادثه ای در منزل میتواند جلوگیری کند و محیطی بسیار شاد و امن را برای دلبندانتان باشد ، اگر به دنبال چنین وسیله ای هستید محصولات دیگری مشابه همین محصول در سایت فروشگاهی تهران اینتکس وجود دارد که شما میتوانید با مراجعه به بخش قلعه های بادی کودکان آنها را مشاهده و برای خرید انتخاب نمایید.این قلعه بادی علاوه بر طراحی زیبا ابعاد بسیار مناسبی دارد که بسیار مناسب برای نگه داری کودکان در هنگامی که مشغول به کار خاصی هستید می باشد. کیفیت ساخت و جنس آن هم فوق العاده است و می تواند مدتها برای کودکتان سرگرمی بیافریند. این قلعه با رنگ زرد خوب یکی از بهترین گزینه ها برای کودکان جذاب بودن آن است.

  • طول: 117 سانتی متر
  • عرض: 117 سانتی متر
  • ارتفاع: 114 سانتی متر
  • نوع جنس: PVC شفاف
  • تحمل وزن: 150 کیلو گرم
  • کد محصول: intex 48473

قلعه های بادی یکی از کاربردی ترین و بهترین ابزار ها در میان تمامی محصولات بادی می باشند که در دنیای کامپیوتری امروز که کودکان تمام اوقات فراغت خود را صرف بازی با رایانه شخصی، کنسول های بازی و یا موبایل و تبلت می کنند می تواند یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار برای تفریحات سالم کودکان باشد. قلعه های بادی کودکان همواره یکی از ابزار های کاملا ایمن می باشد که نیاز کودکان را به شکل قابل توجهی برطرف می کند.. قلعه های بادی به دو دسته کلی بالاتر از 3 سال و کمتر از 3 سال تقسیم می شوند و برای کودکان بیشتر از 8 یا 9 سال نیز محصولات مقاوم تری تدارک دیده شده است تا با استفاده از وزن سنگین نیز مشکلی نداشته باشد. قلعه بادی 48473 از شرکت اینتکس نیز یکی از بهترین و با کیفیت ترین ها در این دسته می باشد که تا کنون مشتریان بسیاری را به سوی خود جلب کرده است. و ظاهر بسیار زیبایی در کنار کیفیت فوق العاده دارد که در ادامه قصد داریم به بررسی آن بپردازیم. با ما همراه باشید.

طراحی

برای یک کودک بزرگ ترین مشخصه محصول ظاهر آن است و هیچ اهمیتی ندارد که جنس، کیفیت و کاربری آن چیست. این کالا با محفوظ نگه داشتن ظاهر و ... از ظاهر بسیار زیبا و شکیلی بهره می برد که هم پسر بچه و هم دختر بچه ها را راضی نگه خواهد داشت. قسمت رویه آن و بخض عمده بدنه از لایه های شفافی ساخته شده است تا کودک با مشاهده بیرون قلعه از گریه کردن و یا احساس ترس مواجه نشود. بر روی دیواره شیشه ای اشکال انیمیشنی میمون و شیر چاپ شده است و با رنگ بندی شادی که دارد جلوه بسیار خوبی به کالا بخشیده است. سایر قسمت های بدنه اعم از لبه های دیواره و کف به علاوه تاج بالایی که داری سه عروسک برای باز کردن کودک است از رنگ زرد بهره می برد. اینتکس تلاش خود را کرده در این فضای مربعی که از این کالا وجود دارد یک جنگل کوچک گرافیکی را پیاده سازی کند که البته موفق هم بوده و نتیجه کار آن برای بسیاری از مشتریان رضایت بخش بوده است.

جنس و کیفیت بدنه

قلعه های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس معمولا از کیفیت بسیار خوب و رضایت بخشی بهره می برند که باعث می شود بتوان در شرایط مختلی از آن استفاده کرد. برای مثال یک قلعه بادی با کیفیت متوسط را نمی توان در خارج از منزل استفاده نمود اما اینتکس با استفاده از پی وی سی بسیار ضخیم در ساخت این محصول باعث شده است تا بتوان آن را در شرایط مختلفی استفاده کرد. بدنه اصلی از انواع مختلف پی وی سی بهره می برد، قسمت بالایی و دیواره ها تنها یک لایه بوده و قسمت های زیرین قلعه دو لایه می باشد، با این نوع ساختار هوشمندانه در عین حفظ کیفیت وزن کالا نیز کاهش می یابد تا بتوان از ان در شرایط مختلفی استفاده نمود. بخش اتصالات مختلف بدنه نیز با استفاده از پرس حرارتی و چسب به وجود امده است که فشار باد داخلی و فشار وارده به بدنه حاصل از قرار گرفتن یک یا دو کودک کمتر از یک سال را به راحتی تحمل میکند. 

ابعاد و وزن

با توجه به اینکه این قلعه بادی برای کودکان کمتر از 3 سال می باشد، طول و عرض 117×117 سانتی متری آن بسیار خوب بوده و فضای خوبی را برای بازی کودک فراهم می کند. البته باید در نظر داشته باشید که ابعاد ذکر شده از سوی سازنده شامل فضای خارجی قلعه می باشد و قسمت های داخلی آن کمی کوچکتر از اعداد اعلام شده است. ارتفاع بخش پایه ای قلعه حدود 20 تا 30 سانتی متر بوده اما ارتفاع دیواره آن حدود 95 سانتی متر می باشد، ارتفاع اعلام شده از سوی سازنده که بالا ترین قسمت ان را در بر می گیرد تا بالای تاج قلعه می باشد. به دلیل ساختار مستحکم و خوب، می توان تا میزانی از این قلعه به عنوان استخر بادی نیز استفاده کنید. در انتهای این بخش لازم به ذکر است که بدنه استخر بدی دارای بدنه ای با ابعاد بسیار کوچک و جمع و جور در بسته بندی خود بوده که منجر به حمل ساده تر محصول در زمانی که باد آن خالی شده باشد است. با توجه به وزن کم 2 کیلوگرمی این کالا از هر محصولی در این رده بهتر و در رده بالاتری قرار میگیرد.

روش نصب

برای نصب این محصول ابتدا یک فضا با طول و عرض حداقل 120 سانتی متری نیاز دارید که عاری از هرگونه شئ تیز باشد و سطح رویه آن نیز مسطح باشد تا در صورت استفاده طولانی مدت از قلعه از وارد شدن صدمه به هر کدام از بخش های بدنه آن جلوگیری شود. ابتدا قلعه را از ساک حمل یا بسته بندی خارج کنید، سپس آن را بر روی محلی که برای قرار گیری آن تدارک دیده اید پهن کنید، در ادامه نوبت به باد کردن قسمت های مختلف بدنه آن می رسد، ابتدا قسمت زیرین و پایه قلعه و سپس دیواره ها را با استفاده از تبدیل کوچک موجود در بسته بندی پمپ های باد برقی و یا دستی باد کنید. در انتها نیز عروسک های بادی موجود در قسمت بالایی و یا اسباب بازی های خارجی را باد کرده و پس از آن قلعه آماده استفاده و بازی کودک می باشد. مراحل باد کردن و راه اندازی این محصول در حدود 5 دقیقه زمان برده و پس از آن آماده استفاده می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...