قلعه بادی کودک طرح فیل

intime k-2018

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی کودک طرح فیل یکی از وسیله بازی های جدید و بسیار دوست داشتنی شرکت اینتایم می باشد که در بازار عرضه شده. این محصول یک وسیله نشاط آور برا کودکان است که از آن می توان در منزل، مهد کودک ها و اتاق کودک استفاده کرد. جنس این محصول از وینیل بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. دور تا دور آن با میله های بادی پوشانده شده تا هنگامی که کودکان بر روی آن مشغول بازی هستند دچار مشکل نشوند. در جلوی این قلعه یک سرسره کوچک وجود دارد تا کودکان بتوانند به راحتی از آن بالا و پایین بروند و به راحتی به داخل قلعه رفته و مشغول بازی شوند. در قسمت بالایی این قلعه یک سر فیل بسیار زیبا طراحی شده که مورد پسند اکثر کودکان قرار می گیرد. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس و نمایندگی intex در ایران خریداری نمایید.

نوع خانگی
 طول 175 سانتی متر
 عرض 160 سانتی متر
 ارتفاع 112 سانتی متر
 شرکت سازنده اینتایم
 جنس رویه PVC براق
 جنس بخش کناری PVC براق
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
نوع پمپ -----
 وزن 5 کیلوگرم 
 سایر ویژگی هادارای بدنه مقاوم
دارای حفاظ های بادی در اطراف
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

قلعه بادی کودک طرح فیل 

قلعه بادی کودک طرح فیل یکی از محصولات با کیفیت و نشاط آور برند اینتایم می باشد که در هنگام ورود به بازار به دلیل کیفیت بالای ساخت و همچنین طرح زیبایی که دارد و بسیار متناسب با خلقیات کودکان می باشد مورد استقبال طرفداران محصولات بادی کودک قرار گرفت . جنس این محصول از وینیل می باشد که در کف آن برای مقاومت و انعطاف بیشتر در برابر فشار و ضربه از وینیل دو لایه استفاده شده است و به خوبی مورد استقبال قرار گرفته است . همچنین کف این محصول مواج می باشد که مهمترین خصوصیت آن ضدتعریق بودن آن است و برای محصولات بازی کودک بسیار مورد استفاده قرار می گیرد زیرا کودک اگر به هنگام بازی خوابش ببرد بدن او دچار تعریق نشده و پس از بیدار شدن می تواند به بازی خود ادامه دهد و از روز زیبای خود لذت ببرد .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی قلعه بادی کودک طرح فیل کاملا مطابق با استانداردهای جهانی و روحیات کودکان می باشد و در آن از رنگ های شاد و مفرح برای روحیه بخشی هرچه بیشتر استفاده شده است . طراحی قلعه بادی کودک طرح فیل  به صورت مربعی شکل می باشد که سطح رویه آن را استوانه ای پوشانده است و این استوانه در برقراری امنیت در هنگام بازی کودک کمک شایانی می کند و به خوبی می تواند مانع از خارج شدن کودک از محصول به هنگام بازی شود . در قسمت جلویی این محصول از یک سرسره ی کوچک استفاده شده است تا در هنگام بالا رفتن و یا پایین آمدن کودک از این محل از آن استفاده شود و شرایط بازی کودک را هرچه بیشتر فراهم کند . همچنین دیواره های این محصول به صورت شیار دار طراحی شده است تا کودک در هنگام بازی بتواند به خوبی از دیواره های محصول گرفته و تعادل خود را حفظ کند که برای محصولات بادی حوزه ی کودک از خصوصیات مهم به شمار می آید .

جنس بدنه :

جنس بدنه قلعه بادی کودک طرح فیل  از وینیل می باشد که در بخش کف آن از وینیل دولایه استفاده شده است و مقاومت و تحمل وزن این محصول را در برابر فشار و ضربه دو چندان کرده است . همچنین کف این محصول مواج می باشد که مهمترین خصوصیت آن ضدتعریق بودن آن است و برای محصولات بازی کودک بسیار مورد استفاده قرار می گیرد زیرا کودک اگر به هنگام بازی خوابش ببرد بدن او دچار تعریق نشده و پس از بیدار شدن می تواند به بازی خود ادامه دهد و از روز زیبای خود لذت ببرد . رویه این محصول دارای ضخامت بالایی است و خیال شما را از بابت کیفیت آن راحت می کند .

ابعاد و وزن محصول :

ابعاد این محصول به گونه ای طراحی شده است که می تواند مورد استفاده ی دو یا چندین کودک به طور همزمان قرار بگیرد و شرایط بازی ایده آلی را برای آن ها فراهم کند . ابعاد قلعه بادی کودک طرح فیل  به مشخصات ( طول : 175 سانتی متر ، عرض : 160 سانتی متر و ارتفاع : 112 سانتی متر ) می باشد و از استاندارد های محصولات بادی کودک برخوردار است . همچنین وزن این محصول 5 کیلوگرم می باشد که از این رو می تواند آن را به گزینه ی خوبی برای سفرهای شما عزیزان و یا استفاده در محیط هایی که قلعه بادی کودک به تعدد نیاز به جا به جایی دارد به شمار بیاید . این محصول توسط ساک حمل و بسته بندی شیکی که دارد به راحتی قابل جا به جایی می باشد و خیال شما را از بابت حمل و جابه جایی محصول راحت می کند .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

راه اندازی این محصول توسط پمپ های بادی دستی و اتوماتیک امکان پذیر می باشد و کافیست آن را بر روی سطحی صاف و بدون اجسام تیز قرار داده و توسط پمپ های موجود باد را به درون آن بدمید تا شکل کلی موجود در تصویر را به خود بگیرد . فقط در نگهداری از این محصول باید توجه داشته باشید که هر گونه اجسام تیز از آن به دور باشند زیرا محصولات بادی در برابر اجسام تیز کاملا بی دفاع و آسیب پذیر می باشند . در باد کردن محصولات نیز به این نکته توجه داشته باشید که محصول را به اندازه ی استاندارد باد کرده و از کم باد کردن و یا زیاد باد کردن محصول خودداری نمایید زیرا این عما طول عمر محصولات بادی را کاهش داده و مانع از عمکرد صحیح این محصولات می شود .

جمع بندی :

قلعه بادی کودک طرح فیل محصولی با  کیفیت و مقاومت از برند مطرح اینتایم می باشد که مورد توجه هواداران محصولات بادی کودک قرار گرفته است . این محصول از جنس وینیل می باشد که از ضخامت بالایی برخوردار است و به خوبی در برابر فشار و ربه از خود مقاومت نشان می دهد . قلعه بادی طرح فیل در رنگبندی زیبا و با برترین قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که می توانید پس از بررسی اطلاعات و خرید محصول آن را خریداری و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...