مبل بادی دو رنگ با اسپیکر

ch 98114

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی دو رنگ با اسپیکر

مبل بادی یک نفره با اسپیکر از محصولات جدید می باشد که شرکت تهران اینتکس اقدام به عرضه آن ها نموده است واین محصول توانسته است ومحبوبیت بسیاری را کسب کند . از ویژگی کم نظیر این محصول می توان به اسپیکر قرار داده شده درون مبل اشاره کرد که به کمک آن می توانید موزیک دلخواه خود را پخش کنید و خوابی آرام و آسوده داشته باشید . بدنه این محصول نیز از پی وی سی بوده و رویه آن از پی وی سی چرمی تهیه شده است و علاوه بر استحکام بالا ، ضد تعریق نیز بوده و می توانید مدت های طولانی را بر روی این محصول به تماشای تلویزیون بپردازید . بخش کف این محصول نیز به دلیل وارد شدن فشار بر آن می بایست استحکام بالایی داشته باشد که این قسمت از پی وی سی دولایه تهیه شده است و مقاومت بالایی در برابر فشار دارد . در صورت داشتن هرگونه سوال درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس نمایندگی محصولات بادی تماس برقرار کنید . 

نقد و بررسی مبل بادی دو رنگ با اسپیکر

مبل بادی دو رنگ با اسپیکر

مبل بادی دو رنگ با اسپیکر از سری مبل های بادی محبوب می باشد که توسط فروشگاه اینترنتی اینتکس در ایران با برترین کیفیت و قیمت عرضه شده است . این مبل بادی از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد که مهترین خصوصیت آن ضد تعریق بودن آن می باشد که بسیار بر محبوبیت آن افزوده است و این محصول را یک سر و گردن بالاتر از سایر مبل های بادی آورده است . یکی از ویژگی های برتری دیگر این مدل از مبل بادی دارا بودن اسپیکر است که بر جذابیت های آن افزوده است و هنگامی که بر روی آن نشسته اید می توانید آهنگ مورد علاقه خود را گوش دهید و از روز زیبای خود لذت ببرید .

طراحی و آرگونومی شاخت :

طراحی و آرگونومی ساخت این مبل بادی به صورت کاملا استاندارد می باشد که آپشن های زیادی درون آن تعبیه شده است . قسمت نشیمنگاه این محصول بادی فرو رفته می باشد تا فرد درون آن به خوبی قرار گرفته و احساس راحتی کامل کند و این امر موجب جلوگیری از خستگی ناشی از استفاده ی طولانی مدت از این محصول می شود که رضایت خاطر شما را به ارمغان می آورد . همچنین این مبل بادی به صورت گرد طراحی شده است تا بتوانید به هر طرفی که خواستید از این مبل استفاده کنید .

جنس بدنه :

جنس بدنه مبل بادی دارای اسپیکر از پی وی سی طرح چرم می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است و یکی از خصوصیت های دیگر این محصول که ارزش آن را افزایش داده است و موجب محبوبیت آن شده است خصوصیت ضد تعریق بودن آن می باشد که در بسیاری از ماه های سال مورد استفاده واقع می شود و رضایت خاطر کامل شما را از خرید این مبل بادی با کیفیت در پی دارد . همچنین در قسمت نشیمنگاه این محصول از پی وی سی دو لایه استفاده شده است تا در برابر فشار و ضربه کیفیت بالایی که داشت را بالاتر ببرند . رویه مبل بادی به صورت مواج می باشد که گردش هوا را به جریان می اندازد و مانع از تعریق شما می شود .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد مبل بادی گرد باید شامل استانداردهایی نیز باشد که این محصول از این استانداردها پیروی می کند و خیال شما را از این بابت راحت می کند . ابعاد مبل بادی گرد دارای اسپیکر به اندازه های ( قطر : 91 سانتی متر و ارتفاع : 62 سانتی متر) می باشد که فضای خوب و قابل قبولی را برای شما محیا کرده است تا بتوانید به راحتی بر روی مبل نشسته و به آهنگ مورد علاقه تان گوش دهید . وزن محصول به همراه بسته بندی تقریبا 4 کیلوگرم می باشد که برای مبل های بادی وزن معقولی به حساب می آید و می تواند آن را به همراه همشیگی شما حتی در سفرهایتان تبدیل کند . همچنین قابلیت حمل وزن توسط این مبل بادی 95 کیلوگرم می باشد که در دسته بندی مبل های بادی تک نفره یک غول مستحکم به شمار می آید و تمام نیاز های شما را از یک مبل بادی برآورده می کند .

نحوه راه اندازی و مراقبت :

نحوه راه اندازی این محصول بسیار راحت می باشد و توسط تمامی پمپ های بادی دستی و اتوماتیک قابل باد شدن است . فقط کافیست این مبل را بر روی یک سطح صاف و به دور از اجسام تیز قرار داده و باد را درون آن بدمید تا بتوانید از آن استفاده کنید و به روز زیبای خود بپردازید . برای مراقبت از نه تنها این محصول بلکه سایر محصولات بادی باید آن ها را از اجسام تیز و برنده به دور نگه داردید زیرا در برابر این اجسام کاملا بی دفاع هستند ، آن ها را به اندازه ی استاندارد باد کنید زیرا زیاد باد کردن و یا کم باد کردن این محصولات باعث کاهش طول عمر آن ها می شود و همچنین از انجام جامپینگ (پریدن) بر روی آن ها جدا خودداری کنید زیرا طول عمر محصولات بادی را کاهش می دهد . به همراه این محصول بر چسب تعمیرات نیز وجود دارد که در صورت بروز مشکل می توانید از آن در جهت رفع مشکل استفاده کرده و روز خود را بدون نگرانی سپری کنید .

جمع بندی :

مبل بادی دو رنگ با اسپیکر از سری محصولات با کیفیت و محبوب عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس می باشد که به تازگی عرضه شده است و در همان ابتدای ورود به بازار مورد استقبال بسیاری از طرفداران مبل های بادی قرار گرفته است . این مبل بادی با بهترین قیمت و کیفیت در فروشگاه اینترنتی اینتکس که نمایندگی برند های مطرح محصولات بادی در ایران می باشد عرضه شده است که پس از مشاهده تصاویر و بررسی اطلاعات می توانید آن را سفارش داده و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .

نوع خانگی
 تحمل وزن 95 کیلو گرم
 قطر 91 سانتی متر
 ارتفاع 62 سانتی متر
 وزن 4 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ ندارد
 نوع پمپ -------
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح ضد تعریق
 قابل استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...