مبل شنی بزرگسال با تکیه گاه بلند سبز

bin-3922

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگسال با تکیه گاه بلند سبز

مبل شنی بزرگسال با تکیه گاه بلند سبز از سری مبل های شنیزیبا و با کیفیت می باشد که به محض ورود به بازارهای جهانی با استقبال گسترده ای رو به رو شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . این مبل شنی دارای بدنه ای مقاومت و با کیفیت از جنس پلی استر می باشد که از نرمیو انعطاف پذیری بسیار ایده آلی نیزبرخوردار است . همچنین تکیه گاه این مبل شنی از ارتفاع بلندی برخوردار است و به همین خاطر بهترین حالت را برای بدن شما فراهم می آورد تا به هنگام استفاده در طوانی مدت احساس درد و یا خستگی به بدن شما دست ندهد . همچنین در بخش داخلی این مبل شنی از یونولیت یا فوم مخصوص مبل های شنی استفاده شده است که از نرمی و استحکام بالایی برخوردار است و به بهترین شکل به بدن شما حالت می گیرد . همچنین در بخش زیرین این مبل شنی یک عدد زیپ نیز تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی هر چه تمام تر می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی این مبل شنی نمایید . مبل شنی بزرگسال با تکیه گاه بلند سبز با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری نمایید و درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

تنوع رنگی در مبل شنی بزرگسال با تکیه گاه بلند بسیار زیاد است و شما می توانید این مدل را در رنگ های سبز ، سورمه ای ، بنفش و ... خریداری کنید . امکان خرید سفارشی این مبل ها در فروشگاه تهران اینتکس میسر بوده و حتی اگر به صورت حضوری نمی توانید به فروشگاه مراجعه کنید ، می توانید مبل های خود را در سایز و ابعاد دلخواهتان به صورت تلفنی سفارش دهید . همانطور که اشاره شد ، مبل های شنی از یونولیت تولید می شوند ، اما شما می توانید مبل های شنی خود را با الیاف پر کنید . الیاف یکی از محبوب ترین مواد ها برای ساخت مبل و بالش و ... می باشد که به دلیل انعطاف پذیری فوق العاده ، می توانند نرم تر از هر چیز دیگری باشند . 

بنابراین اگر دوست داشته باشید ، می توانید مبل شنی بزرگسال با تکیه گاه بلند را به صورت سفارشی خریداری کنید . البته شما می توانید سفارش دهید که مبل شنی به صورت ترکیبی از هر دو جنس پر شود تا از ویژگی هر دو آن ها یعنی یونولیت و الیاف در مبل وجود داشته باشد . استفاده از یونولیت نیز باعث می شود تا مبل سبک تر از همیشه باشد تا جابجایی آن نیز ساده تر شود . این مبل به صورت  دو تکه بوده و به همراه خود یک بالشت دارد که می تواند به عنوان تکیه گاه عمل کرده تا شما بتوانید یک تکیه گاه بلند تری داشته باشید و در صورت نیاز در حالت نیمه دراز کش از مبل شنی استفاده نمایید . شما عزیزان می توانید تنها مبل شنی را سفارش دهید و یا بالش و تکیه گاه مجزای آن را نیز خریداری کنید . 

نقد و بررسی مبل شنی بزرگسال با تکیه گاه بلند سبز

مبل شنی بزرگسال با تکیه گاه بلند سبز از سری مبل های شنی با کیفیت و زیبا می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل شنی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل مبل شنی بزرگسال با تکیه گاه بلند سبز همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

در بخش اول این نقد و بررسی قصد داریم تا به بررسی ساختار ظاهری این محصول بپردازیم و شما را با ساختار این محصول بیشتر آشنا کنیم . این مبل شنی دارای تکیه گاهی بلند و منعطف می باشد که کمر را تا زیر گردن مهار کرده و مانع از خستگی بدن شما به هنگام استفاده طولانی مدت از این محصول می شود . همچنین در بخش بالای تکیه گاه یک عدد دستگیره نیز تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی هر چه تمام تر می توانید اقدام به حمل این محصول نمایید و به راحتی آن را در محیط کاری و یا منزل خود جا به جا نمایید . علاوه بر آن در بخش کناری این محصول دو عدد نگهدارنده نیز تعبیه شده است که یکی از این نگهدارنده ها دارای توری و مخصوص نگهداری از بطری آب و یا نوشیدنی می باشد ، در کنار این نگهدارنده نیز یک نگهدارنده دیگر که به صورت مربعی تعبیه شده است و می توانید از آن برای نگهداری لوازم شخصی خود استفاده نمایید . همچنین در دو طرف این محصول دستگیره هایی نیز وجود دارد که در هنگام نشستن برای استراحت درست نیز بسیار مناسب است و برای شما تداعی کننده مبل های خانگی می باشد .

جنس بدنه :

جنس بدنه ین مبل شنی از نوع پلی استر می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را به طور کلی از بابت طول عمر این محصول راحت می کند . همچنین در بخش داخلی این مبل شنی از یونولیت یا فوم مخصوص ساخت مبل های شنی و هپ چیر استفاده شده است و بهترین حالت را برای بدن شما به هنگام استفاده فراهم می آورد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد مبل شنی بزرگسال با تکیه گاه بلند سبز به مشخصات ( طول : 84 سانتی متر ، عرض : 84 سانتی متر و ارتفاع : 100 سانتی متر ) می باشد که نشان از فضای بالای پدید آورنده برای شما است . همچنین از مهمترین ویژگی هایی که در هنگام خرید مبل های شنی باید به آن توجه داشته باشید قابلیت تحمل وزن می باشد ، قابلیت تحمل وزن این محصول 100 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . وزن این مبل شنی برابر با 5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به همین خاطر به راحتی قابل جا به جایی می باشد .

جمع بندی :

مبل شنی بزرگسال با تکیه گاه بلند سبز یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین مبل های شنی می باشد که به تازگی وارد و توسط فروشگاه اینتکس روانه بازارهای ایران شده است . این مبل شنی دارای بدنه ای مقاوم و با آرگونومی فوق العاده می باشد که بهترین حالت را برای بدن شما فراهم می آورد . مبل شنی بزرگسال با تکیه گاه بلند سبز با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .

طول 84 سانتی متر
عرض 84 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
رنگ بدنه سبز
جنس بدنه پلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 100 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...