مبل شنی بزرگسال دو نفره

MBL-21011

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی دو نفره

مبل شنی بزرگسال دو نفره یکی دیگر از سری مبل های شنی متنوع برند اینتکس می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است . این محصول دارای ظرفیت دو نفر بزرگسال می باشد که فضای ایده آلی را برای استراحت فراهم می آورد و مناسب برای استفاده در اتاق های خواب و یا پذیرایی است . با توجه به رفیت دو نفره ای که این محصول دارد ، برند اینتکس در ساختار داخلی این مبل شنی از فیبر یا همان یونولیت مخصوص مستحکم استفاده کرده است و قابلیت تحمل وزن این محصول را تا 150 کیلو گرم افزایش داده است که فراتر از استاندارد های جهانی برای مبل های شنی می باشد . پارچه رویه استفاده شده در ساخت بدنه این محصول از نوع پلی استر می باشد که علاوه بر مقاومت بالا در برابر ساییدگی و ضربه دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آل نیز می باشد . یکی از ویژگی های کلیدی این محصول را می توان دارا بودن یک عدد زیپ در بخش کف آن دانست ، زیرا با استفاده از این زیپ می توانید اقدام به در آوردن پارچه رویه و شستشو آن نمایید و همچنین در صورت لزوم اقدام به تعویض ساختار داخلی نمایید . وزن این محصول بالغ بر 6 کیلو گرم می باشد که با توجه به ظرفیت دو نفره و ابعادی که دارد ، سبک می باشد و از این رو به راحتی قابل جا به جایی است . مبل شنی بزرگسال دو نفره با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه تهران اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

مبل شنی یا مبل راحتی نگهداری و مراقبت بسیار آسانی دارد و اگر به درستی از آن ها استفاده کنید ، می توان گفت که محدودیت عمر نداشته و سال های متوالی می توانید از آن استفاده کنید . این مبل به دلیل استفاده از پارچه درجه یک خود تاثیر بسیار زیادی در کیفیت مبل شنی گذاشته است . برای همین است که مبل می تواند وزن های بالا را تحمل کند . البته ناگفته نماند که دوخت مبل شنی نیز بسیار مهم بوده و دلیل بعدی که مبل شنی بزرگسال دو نفره می تواند وزن بالا را به خوبی تحمل کند ، نوع دوخت بسیار عالی و نخ با کیفیتی است که برای مبل استفاده شده است . تولیدی مبل شنی اینتکس با توجه به تجربه کاری بالای خود ، مبل هایی با کیفیت را تولید کرده و در همین راستا ضمانتی برای محصولات ارائه کرده است تا بتوانید با اطمینان خاطر آن را خریداری نمایید . 

 شاید برای شما جالب باشد که بدانید مبل شنی بزرگسال دو نفره اینتکس می تواند وزن بیشتر از دو نفر را نیز تحمل کند . تحمل وزنی که اینتکس برای این مبل شنی بزرگسال دو نفره در نظر گرفته است ، 250 کیلوگرم است که حتی وزن سه فرد را نیز به خوبی می تواند تحمل کند ، برای همین نگران کیفیت و استحکام مبل شنی نباشید . با این وجود هر دو فرد بزرگسال با هر وزنی که باشند باز هم می توانند به خوبی از مبل استفاده کرده و مدت های طولانی بر روی آن استراحت کنند . این مبل ها طبی و راحتی هستند و برای همین اگر زمان زیادی را روی آن بنشینید ، باز هم فشاری را بر روی اندام های خود احساس نخواهید کرد .

نقد و بررسی مبل شنی بزرگسال دو نفره

مبل شنی بزرگسال دو نفره سری دیگر از محصولات فروشگاه اینتکس می باشد که دارای ظرفیتی معادل بر دو نفر را دارد و محصولی است که استقبال زیادی توسط طرفداران  این مبل شده است. از این مبل در اتاق خواب ، حال پذیرایی ، محیط کار و ... استفاده می شود. برای خرید مبل شنی دو نفره باید با طراحی و ارگونومی ساخت ، جنس بدنه و ابعاد آن آشنا شد پس برای آشنایی با موارد فوق در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت :

بخش مهمی که به آن میپردازیم طراحی این مبل شنی می باشد که این مبل طوری طراحی شده است که تحمل وزن دو نفر را دارد. این مبل با نرمی و راحتی که دارد می توان برای استراحت از آن استفاده کرد و حس ارامش را تجربه کرد.رنگ این محصول بصورت یکدست طوسی روشن است که با سلیقه و روحیه بسیاری از افراد سازگاری دارد. در قسمت زیرین مبل شنی یا کف آن یک زیپ قرار داده شده است که می توانید از آن برای تعویض ساختار داخلی یا طبق میل خود حجم این محصول را افزایش یا کاهش دهید هم چنین از این زیپ می توان برای شستشوی رویه مبل یا تعویض آن استفاده کرد.

جنس بدنه :

در این قسمت سعی داریم شما را با مهم ترین بخش که جنس و کیفیت می باشد و باید به آن توجه نمود آشنا کنیم . طبق ازمایش های انجام شده این محصول از طول عمر بالا و استحکام بالایی برخوردار است و در برابر فشار ، ضربه و ساییدگی از خود مقاومت نشان داده است.جنس رویه این محصول پارچه پلی استر می باشد و هم چنین مواد داخلی مبل از یونولیت (فیبر) مخصوص ساخت مبل های شنی و هپی چیر می باشد که این امر باعث نرمی و راحتی مبل شده و همچنین با بدن شما به خوبی شکل خواهد گرفت.

ابعاد ، وزن و وزن تحمل :

این محصولی که با آن اشنا شده اید دارای اندازه هایی مانند : طول: 148 سانتی متر ، عرض: 94 سانتی متر و ارتفاع : 80 سانتی متر می باشد.هم چنین وزن قابل تحمل این مبل شنی دو نفره برابر با 150 کیلوگرم می باشد که نشان دهنده کیفیت بالای محصول و طبق استاندارد های موجود طراحی شده است.برخلاف بزرگی سایز این مبل شنی دو نفره وزن محصول 6 کیلوگرم می باشد و می توان ان را به راحتی به حرکت در اورده و به اسانی جا به جا کرد و در محل مورد نظر قرار داد.

جمع بندی :

مبل شنی دو نفره بزرگسال از سری مبل های شنی با کیفیت ، نرم و راحت  با ابعادی استاندارد می باشد که دارای طرفداران زیادی می باشد این مبل شنی در رنگبندی های مختلف که با سلیقه و روحیه شما سازگار است روانه بازار شده است. جنس بدنه این محصول از پارچه پلی استر می باشد هم چنین مواد داخلی مبل از یونولیت (فیبر) مخصوص ساخت مبل های شنی می باشد که دارای کیفیت مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است که قابلیت تحمل وزنی معادل بر 150 کیلو گرم را به این محصول داده است.مبل شنی دو نفره بزرگسال با برترین کیفیت و بهترین قیمت در فروشگاه تهران اینتکس موجود می باشد که پس از آشنایی این محصول می توانید خریداری کنید ودر کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل به صورت حضوری تحویل گرفته و از خرید خود لذت ببرید.

طول 148 سانتی متر
عرض 94 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
رنگ بدنه طوسی روشن
جنس بدنه پارچه پلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...