مبل شنی بزرگسال مشکی

MBL-21032

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگسال مشکی

مبل شنی پر طرفدار بزرگسال مشکی از سری محصولات پر فروش فروشگاه اینتکس می باشد که در رنگبندی های متنوعی وارد بازار های جهانی شده است . این محصول زیبا یکی از محصولاتی می باشد که طرفدارانی همچون مشکل پسندان و خاص خود را دارد . این مبل شنی دارای رویه و نشیمنگاهی نرم و با کیفیت می باشد که در هنگام استفاده متوجه جنس و کیفیت آن خواهید شد. جنس رویه این محصول از نوع پارچه مخملی می باشد که در آزمایش های انجام شده بر روی این محصول ، کیفیت و مقاومت بالایی را در برابر فشار و ضربه از خود به نشان داده است همچنین استحکام بالایی در برابر سائیدگی نیز دارد . در کف این مبل شنی یا به عبارت دیگر در قسمت زیرین این محصول یک عدد زیپ وجود دارد که از آن می توانید به منظور تعویض و یا تغییر ساختار داخلی و تعویض رویه مبل یا شستشوی رویه  استفاده کنید . مواد داخلی این محصول از یونولیت (فیبر) خرد شده می باشد که قابلیت تحمل وزن این مبل شنی بالغ بر 100 کیلو گرم است که مناسب برای نگهداری وزن یک نفر می باشد . مبل شنی مخملی مشکی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی جزئیات می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید.

نقد و بررسی مبل شنی بزرگسال مشکی

مبل شنی بزرگسال مشکی از سری محصولات زیبا و راحت برند اینتکس می باشد که در رنگبندی های متنوع و زیبایی روانه بازارهای جهانی شده است . جنس رویه این محصول از پارچه مخمل می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که در برابر فشار و ضربه از خود به نمایش می گذارد دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آل نیز است . برای خرید مبل شنی مخملی نیاز به آشنایی قسمت های مختلف و مهم مانند جنس ، ابعاد ،وزن قابل تحمل و طراحی آن دارید  پس در ادامه مطلب همراه ما باشید.

 

طراحی و آرگونومی ساخت :

بخش مهم و حائز اهمیت ما طراحی محصول می باشدزیرا این محصولات دارای بدنه ای ساده و در عین حال نرم و راحت می باشند. توجه به راحتی استراحت در این محصول و رعایت استانداردهای موجود از جمله دلایل محبوبیت آن ها می باشد. این محصول نیز دارای ساختاری گرد بوده که نشیمنگاه و تکیه گاهی متصل به هم دارد. این محصول با بدنه کاملا یک رنگ تولید می شود.

جنس بدنه :

افراد همواره به دنبال کالایی با کیفیت هستند تا در قبال هزینه پرداختی دغدغه ای بابت طول عمر نداشته باشند . شرکت اینتکس جهت رضایت مشتریان و رعایت حقوق مصرف کنندگان محترم در پروسه تولید این محصول به دنبال مرغوب ترین جنس ها رفته است . به همین دلیل جنس پوشش این محصول از پارچه ای مخملی انتخاب می شود . این پارچه در برابر فرسایش و پوسیدگی مقاومت بالایی داشته و در زمان استفاده ضد تعریق است . لازم به ذکر است که پوشش رویه این محصول به صورت کامل قابل شستشو و تعویض توسط زیپی که در بخش کف آن طراحی شده است می باشد.

 ابعاد ، وزن و قابلیت تحمل وزن :

سبک بودن وزن مبل های شنی می تواند یکی از مزیت های آن ها به شمار بیاید که تاثیر بسزایی در انتخاب مبل شنی دارد . وزن این مبل شنی برابر با7 کیلو گرم می باشد که از این رو مناسب برای مکان هایی با خصوصیت تعدد در جا به جایی است . این محصول کروی دارای طول و عرضی یکسان و برابر 90 سانتی متر می باشد که نشیمنگاه بزرگی را برای شما فراهم می اورد. البته ارتفاع محصول معادل 98 سانتی متر بوده که یک فضای استراحت استاندارد  ایجاد می کند. شایان ذکر است که قابلیت تحمل وزن در این مبل شنی بالغ بر 100 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد و از همین رو به راحتی می تواند وزن یک نفر را مهار نماید.

 

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

این محصول را از بسته بندی خود خارج کرده و در محل مناسب قرار دهید. از آنجایی که این محصول کاملا آماده به دست شما خواهد رسید پس از همان ابتدا قابل استفاده می باشد. مواد داخلی محصول یونولیت قابل تعویض بوده که در اثر نشستن فرم ایده آل را می یابد. جهت حفظ طول عمر محصول از وارد کردن اجسام نوک تیز و وزنی بیش از توان محصول به بدنه آن جددا خودداری کنید

جمع بندی :

مبل شنی بزرگسال مشکی محصولی خلاقانه جهت استفاده در منزل و محل کار برای زمانی طولانی می باشد. این محصول با قابلیت حمل و نقلی آسان و گارانتی دوساله آاسودگی خاطر شما را مهیا می سازد.  جنس پارچه رویه این مبل شنی از نوع مخمل می باشد که علاوه بر مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز می باشد . همچنین وزن این محصول برابر با7کیلو گرم و قابلیت تحمل وزن آن نیز بالغ بر 100 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . اگر قصد خرید این محصول را دارید به سایت اینتکس مراجعه کرده و یا از طریق سایت تهران اینتکس اقدام به ثبت سفارش آنلاین یا حضوری کنید.

طول90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 98 سانتی متر
رنگ بدنه مشکی
جنس بدنه پلی استر 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 100 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...