مبل شنی خردسال دو نفره

MBl-55672

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی خردسال دو نفره

مبل شنی خردسال دو نفره یکی از متفاوت ترین مبل های شنی از نظر ساختاری می باشد که دارای نشیمنگاهی به ارتفاع 20 سانتی متر و همچنین تکیه گاهی با ارتفاع ایده آل می باشد که شرایط خوبی را برای استراحت کودک فراهم می آورد . این مبل شنی در رنگبندی های متنوعی به بازار عرضه شده است که تمامی این رنگ ها را می توانید در فروشگاه اینتکس مشاهده نمایید . لازم به ذکر است که جنس رویه این مبل شنی از نوع پارچه مخمل می باشد که مناسب برای استفاده کودکان به دلیل نرمی و انعطاف پذیری بالایی که دارد است .

همچنین قابلیت تحمل وزن این محصول بالغ بر 80 کیلو گرم می باشد که برای نگهداری کودکان بر روی خود بسیار ایده آل به نظر می رسد . در ساختار داخلی این محصول از فوم خرد شده استفاده شده است که دارای نرمی و استحکام مهندسی شده ای است تا شرایط ایده آل و مطابق با آرگونومی بدن کودک را به خود بگیرد و در استفاده طولانی مدت مانع از خستگی بدن او شود . در بخش کف این مبل شنی یک عدد زیپ نیز تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی در صورت لزوم می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی نمایید . مبل شنی خردسال دو نفره با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که برای خرید و سفارش این محصول می توانید همینک اقدام نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن محصول را درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نقد و بررسی مبل شنی خردسال دو نفره

 مبل شنی خردسال دو نفره یکی از متفاوت ترین مبل های شنی مخصوص کودکان می باشد که دارا بودن فضای مناسب جهت استفاده دو کودک به طور همزمان توانسته نظر افراد بسیاری را به خود جلب نماید. این محصول بسیار نرم و لطیف بوده و حس آرامش را به کودک شما القا خواهد نمود. در ادامه این مطلب به تشریح دقیق این محصول پرداخته و شما را در خرید مبل شنی دو نفره همراهی می کنیم...

طراحی و آرگونومی ساخت

با توجه به روحیه لطیف و حساس کودکان باید در انتخاب محصولات مورد نیاز آن ها بسیار دقت نموده و زیبا ترین و راحت ترین محصول ممکن را برای آن ها تهیه نمود. این مبل شنی با طراحی متفاوتی که دارد توانسته نظر بسیاری از والدین را به خود جلب نماید. زیرا این محصول طوری طراحی شده که دو کودک به طور همزمان می توانند آن را مورد استفاده قرار دهند. طرح کلی آن به شکل مستطیل می باشد که در صورت نیاز می توان آن را تبدیل به یک مبل شنی با تکیه گاه تبدیل نمود و برای تماشای تلوزیون مورد استفاده قرار داد. همچنین با صاف نمودن آن می توانید یک تخت خواب دو نفره راحت برای کودکان خود فراهم آورید. زیرا ابن محصول از انعطاف بالایی برخوردار می باشد و شما این امکان را خواهید داشت که آن را متناسب با نیاز خود شکل دهید. در قسمت زیرین آن یک زیپ تعبیه شده که به موجب آن می توانید رویه را از آستر جدا نموده و مورد شست و شو قرار دهید. همچنین می توانید مواد داخلی آن را تعویض نموده و یا حجم آن را تغییر دهید تا به متناسب با نیاز شما مورد استفاده قرار گیرد. شایان ذکر است که این محصول در رنگ بندی های شاد و متنوع تولید شده تا متناسب با سلیقه کودکتان در اختیار شما قرار گیرد.

جنس بدنه

استحکام و مقاومت بالا از شناسه های یک محصول مرغوب و با اصالت به شمار می رود. زیرا این نکته بر طول عمر محصول تاثیر بسزایی دارد. رویه این مبل شنی از پارچه مخملی تهیه شده که با پوست لطیف کودک شما سازگاری داشته و آرامش را برای آن ها به ارمغان می آورد. این رویه در عین لطافت و زیبایی از مقاومت و دوام قابل توجهی برخوردار بوده که به موجب این امر در برابر ساییدگی و پوسیدگی استقامت بالایی از خود به نمایش گذاشته است. درون آن نیز از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است که در برابر ضربه و فشار های وارده دچار آسیب دیدگی نخواهد شد. علاوه بر این بر انعطاف کالا نیز افزوده و موجب شده با بدن کودک شما به خوبی شکل گیرد.

ابعاد و وزن

در خصوص ابعاد این مبل شنی می توان ذکر کرد که دارای طول 150 سانتی متر، عرض 50 سانتی متر و ارتفاع 95 سانتی متر می باشد که کاملا مطابق با استاندارد های جهانی درنظر گرفته شده است. وزن آن نیز در حدود 5 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک و قابل جا به جایی می باشد. علاوه بر این قادر است تا وزنی بالغ بر 80 کیلو گرم را تحمل نماید و دچار آسیب دیدگی نشود.

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

این مبل شنی در برابر ضربه و فشار بسیار مقاوم می باشد و شما می توانید بدون هیچ گونه نگرانی آن را در اختیار کودک خود قرار دهید. اما به منظور پیشگیری از هر گونه آسیب می بایست آن را از اشیاء نوک تیز دور نگه دارید. اگر محصول شما به هر نحوی دچار آسیب شد می توانید رویه و حتی مواد داخلی را تعویض نمایید. که در این خصوص نمایندگی اینتکس شما را یاری خواهد نمود.

جمع بندی

مبل شنی خردسال دو نفره یکی از محصولات کاربردی برای استفاده کودکان می باشد. این محصول بسیار نرم و لطیف بوده و کودک شما نهایت لذت را با آن تجربه خواهد نمود. به دلیل رویه مخمل و مواد داخلی آن، این محصول از خاصیت ضد تعریق بودن برخوردار می باشد. علاوه بر این ضمانت دو ساله آن تضمینی بر کیفیت و طول عمر بالای آن می باشد. شما می توانید این مبل شنی را با مراجعه به فروشگاه اینتکس به صورت حضوری و اینترنتی خریداری نمایید.

طول 150 سانتی متر
عرض 50 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 20 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل دو نفره کودک
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...