مبل شنی خزدار مخملی

BIN-3123

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی خزدار مخملی

مبل شنی خزدار یک نفره مخملی یک محصول فوق العاده با دوام و با کیفیت است که به تازگی روانه بازار شده است. اگر بخواهیم در ابتدا در خصوص رنگ بندی این محصول صحبت کنیم باید عنوان کرد که این کالا به صورت یکدست زرشکی رنگ طراحی و تولید شده است که فوق العاده چشم نواز است. هم چنین بخش نشیمنگاه این محصول هم به صورت فرو رفته می باشد که با هر بار نشستن بر روی ان شما می توانید شکل دلخواه خود را به ان القا کنید. در کنار این موارد باید به تکیه گاه این کالا هم اشاره نمود که به صورت شیار دار طراحی شده و در هنگام تکیه دادن به ان احساس نرمی و لطافت خاصی را تجربه خواهید کرد. یکی دیگر از مواردی که باید به ان اشاره کرد نوع طراحی این محصول است که به صورت خزدار طراحی شده و کیفیت قابل قبولی دارد که همین عامل باعث زیباتر شدن این کالا شده است. علاوه بر این ها باید به وزن کم این کالا هم اشاره کرد که به راحتی قادر خواهید بود این محصول را جا به جا کنید. هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس اقدام به خرید این مبل شنی با کیفیت کنید.

مبل شنی خزدار مخملی

مبل شنی خزدار مخملی یک نفره یکی دیگر از محصولاتی است که به دلیل داشتن طرح و شکل ظاهری شکیل و هم چنین کیفیت بالا مورد توجه خریداران زیادی قرار گرفته است. این محصول به گونه ای طراحی شده که خیلی ها از ان به عنوان یک مبل یک نفره راحتی یاد می کنند. در ادامه این مطلب قصد داریم به صورت کاملا دقیق و با ذکر جزئیات این محصول به بررسی این کالا پرداخته و ان را به طور کامل برای شما شرح دهیم پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدا قصد داریم تا راجب نحوه ساخت و هم چنین خصوصیات کامل این محصول با شما صحبت کنیم. در همین خصوص باید گفت که این کالا دقیقا شبیه به یک مبل تک نفره می باشد. بخش نشیمنگاه این محصول به صورت صاف و ساده بوده و یکدست طراحی شده است. شما هر بار که بر روی این کالا تکیه می دهید مشاهده می کنید که بخش نشیمنگاه ان به سمت داخل فرو رفته و نرم تر می شود. بخش تکیه گاه این کالا هم به صورت شیار دار طراحی شده که انعطاف پذیر است. این بدین معناست که شما می توانید به سادگی با هر بار تکیه دادن به این محصول نرمی و لطافت را احساس کرده و هم چنین در صورت عدم رضایت از ان به راحتی با تغییر دادن محل قرار گیری مواد داخلی این کالا شکل دلخواه را به ان ببخشید. ساختار کلی این محصول هم به صورت گرد طراحی شده که فوق العاده زیباست. هم چنین در رابطه با رنگ بندی این کالا هم باید گفت که شرکت تهران اینتکس این محصول را در رنگ های مختلف به بازار عرضه کرده است که می توانید با مشاهده ان ها رنگ دلخواه را انتخاب کنید. هم چنین بدنه این کالا هم به صورت خزدار طراحی و تولید شده است که بسیار زیبا و جذاب است.

جنس بدنه

یکی دیگر از موارد مهم در خصوص این محصول جنس بدنه ان است که به صورت بسیار مستحکم طراحی شده است. در همین خصوص باید عنوان کرد که این کالا بدنه ای از جنس مخمل خزدار دارد که در عین داشتن زیبایی ، فوق العاده مقاوم است. هم چنین مواد داخل این مبل شنی هم از فیبر تشکیل شده است که ان ها هم به مرور زمان شکل بهتری را به خود می گیرند. علاوه بر این ها شما قادر خواهید بود به راحتی پوسته و هم چنین مواد داخلی این کالا را هم در صورت خراب شدن تعویض نمایید.

ابعاد و وزن

این محصول در طول و عرض مشابه 152 سانتی متر طراحی و تولید شده است. هم چنین ارتفاع این محصول هم 81 سانتی متر می باشد. در کنار این موارد باید به وزن کلی این کالا هم اشاره نمود که تنها 4 کیلو گرم بوده و همین امر باعث شده تا بتوانید به سادگی این محصول را جا به جا کنید. علاوه بر این ها یکی از نقاط قوت این محصول تحمل وزن ان است که می تواند تا 150 کیلو گرم وزن را تحمل کند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

همان طور که قطعا شما اطلاع دارید این کالا نیاز به هیچ گونه راه اندازی و نصب ندارد. تنها کافی است در ابتدا این محصول را شما پس از خرید در مکان مناسب قرار داده و بر روی ان بنشینید. پس از هر بار نشستن هم مشاهده خواهید کرد که این کالا بیش از پیش نرم شده و قسمت های مختلف ان فرو می رود. هم چنین این محصول باید دقت داشته باشید که شما قادر خواهید بود به صورت دستی هم مواد داخلی این کالا را تغییر مکان دهید تا شکل مورد نظر شما را به خود گیرد. در کنار این موارد باید به مراقبت از این کالا هم توجه ویژه ای نمود. در همین خصوص باید گفت که شما اشیا نوک تیز و هم چنین وسایل داغ و اتش زا را از کنار این کالا دور کنید تا دچار اسیب های جدی نشود. هم چنین باید از پریدن و جامپینگ بر روی این محصول هم خودداری نمایید.

جمع بندی

مبل شنی خزدار مخملی محصولی خاص و با دوام بوده که کیفیت فوق العاده ای دارد. این محصول در رنگ بندی شاد عرضه شده که دست شما را برای خرید باز گذاشته است. هم چنین تحمل وزن بالا و وزن کم محصول هم از دیگر نقاط قوت این محصول به شمار می رود. هم اکنون می توانید این کالا را با قیمت عالی از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

اگر به دنبال یک مبل شنی زیبا و پشمی هستید ، مبل شنی خزدار مخملی می تواند یک مبل فوق العاده برای شما باشد ، شما می توانید از این مبل شنی برای استراحت کردن در روز های گرم و یا سرد استفاده کنید . چرا که طراحی مخملی و خزدار آن می تواند در روز های سرد ، بدن شما را گرم نگه دارد و از سوی دیگر به دلیل اینکه طراحی خزدار دارد ، می تواند برای روز های گرم نیز تهویه بسیار خوبی برای شما باشد ، زیرا هوا در میان الیاف مبل شنی جریان داشته و می تواند از عرق کردن بدن شما جلوگیری کند . برای همین اصلا نگران ظاهر این مبل شنی نباشید و با توجه به موارد مهمی که در رابطه با پوسته این محصول اشاره شد ، شما می توانید در هر چهار فصل از مبل شنی استفاده کنید . در ضمن شما می توانید در خانه ، دمای هوا را تنظیم کنید تا اصلا نگران این موضوع نباشید . فروشگاه اینتکس سعی دارد تا بهترین و جدید ترین مبل ها را به مشتریان خود عرضه کند . 

از خصوصیت هایی که رویه مبل شنی خزدار مخملی داشته و رنگ آن دارد ، این است که مبل شنی اصلا چرک پذیر نیست و در صورت کثیف شدن با توجه به شکل خزدار و پشمی که دارد ، اصلا چرک را نشان نخواهد داد ، برای همین کمتر نیاز به تمیز کاری و مراقبت دارد و شمایی که نگران کثیف شدن دائمی مبل شنی هستید و یا از این مبل ها در دفتر کار و ... استفاده می کنید ، دیگر جای نگرانی نخواهید داشت و می توانید از مبل شنی خزدار مخملی به خوبی استفاده کنید . حتی لازم است اشاره کنیم که شما می توانید رویه و پوسته مبل شنی خزدار مخملی را در صورت کثیف شدن بشویید و آن را تمیز کنید . رویه مخملی این مبل ، به مانند هر پارچه ای قابل شستشو با مواد شوینده است ، ولی سعی کنید که برای تمیز کردن و شستشوی این پارچه از سفید کننده های قوی استفاده نکنید .

شما می توانید برای جلوگیری از سفت شدن رویه پس از شستشو مبل شنی از نرم کننده ها استفاده کنید و در هنگام شستشو مقداری از نرم کننده به پارچه زده و سپس آب کشی کنید . همچنین توصیه می کنیم که پس از شستشو سعی کنید که آب پارچه را به خوبی گرفته و آن را از جایی پهن کنید تا سریع تر خشک شود . گاها استفاده نمناک از رویه می تواند باعث چرک شدن سریع تر مبل شنی و یا سفت شدن رویه آن شود . شما می توانید حتی با استفاده از یک برس و یا شانه ، سطح این مبل شنی را شانه کنید تا همیشه نرم و حالت پذیر باقی بماند . اگرچه مبل شنی بسیار نرم است و کیفیت ساخت بالای آن باعث می شود که طول عمر بالایی را نیز از مبل شنی انتظار داشته باشید ، ولی بهتر است که خود شما نیز تلاش داشته باشید تا بهتر از مبل شنی مراقبت کنید و به آن رسیدگی نمایید . 

به طور مثال شارژ کردن مبل شنی پس از مدت ها استفاده می تواند یک ایده فوق العاده برای شما باشد تا بتوانید از سفت شدن مواد داخلی مبل شنی جلوگیری کنید . با توجه به این موارد می توانید به این موضوع پی ببرید که مبل شنی قابلیت تعمیر و یا تعویض بوده و شما می توانید با اینکار به طور مداوم یک مبل شنی را داشته باشید که اصلا کهنه نمی شود . این در حالی است که شما از هر نوع مبل دیگری استفاده کنید ، باز هم پس از مدت ها استفاده کردن ، کهنه خواهد شد و نیاز است که آن ها را دور انداخته و مبل جدیدی را تهیه کرده و از آن استفاده کنید . قیمت مبل شنی همچنین بسیار ارزان تر برای شما تمام خواهد شد و البته این مورد را نیز باید در نظر داشته باشید که شما می توانید مبل شنی را به صورت تک و یا عمده خریداری کنید .

طول 152 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
ارتفاع 81 سانتی متر
رنگ بدنه زرشکی
جنس بدنه مخمل خزدار
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...