مبل شنی راحتی تک نفره بزرگسال

MBL-005

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی تک نفره بزرگسال

مبل شنی راحتی تک نفره بزرگسال از محصولاتی است که به تازگی در سبد فروش شرکت تهران اینتکس قرار گرفته است. این کالا از نظر نوع طراحی و ساختار به گونه ای شکل گرفته که فرد استفاده کننده از این محصول در راحت ترین ارگونومی ممکن قرار بگیرد. محتویات داخلی این محصول از فیبر تشکیل شده است که نرمی و لطافت را در اختیار شما قرار داده است. هم چنین رویه این محصول هم از نوع پارچه پلی استر طراحی و تولید شده که به راحتی اسیب ندیده و می توانید از ان در هر مکانی استفاده کرده و بدون نگرانی بر روی ان بنشینید. هم چنین رنگ اصلی این محصول هم قرمز می باشد که شما می تواند دیگر رنگ های مورد علاقه خود را هم انتخاب کنید تا بسته به سلیقه شما با همان رنگ این محصول برای شما تولید شود. هم چنین این مبل شنی تا 100 کیلو گرم وزن را هم به راحتی بر روی خود می تواند تحمل کند و تا 2 سال هم تحت ضمانت شرکت می باشد که این دو عامل اطمینان بخش شما در هنگام خرید خواهد بود. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نموده و از ان لذت ببرید.

مبل شنی راحتی تک نفره بزرگسال محصولی بسیار زیبا و مقاوم می باشد که با توجه به طراحی خاص و استحکام بالا ، از سری مبل های شنی پرفروش شرکت اینتکس به شمار می رود . جنس رویه این محصول از پلی استر بوده که علاوه بر مقاومت بالا ، به زیبایی آن افزوده و موجب شده برای افراد با هر سلیقه ای مورد قبول واقع شود . در ادامه این مقاله به تشریح این محصول پرداخته و شما را در خرید مبل شنی تک نفره همراهی می کنیم...

طراحی و آرگونومی ساخت

شاید اولین موضوع در انتخاب یک کالا برای بیشتر افراد ، زیبایی و طراحی آن باشد ، زیرا کوچک ترین اشیاء در زیبایی منزل و محل کار ما تاثیر به سزایی دارد . این مبل شنی به صورت یک مکعب طراحی شده که زیبایی منزل شما را دوچندان افزایش می دهد . همچنین فضای چندان زیادی را اشغال نکرده و می توانید در اتاق خواب و یا پذیرایی از آن استفاده نمایید . طراحی این مبل شنی به گونه ای می باشد که شما قادر خواهید بود تا مدت زمانی طولانی از آن استفاده نمایید زیرا با بدن شما شکل گرفته و آن را در موقعیت مناسبی قرار داده و مانع از درد و خستگی می شود . رنگ این محصول قرمز در نظر گرفته شده که بسیار چشم نواز می باشد . 

جنس بدنه

علاوه بر طراحی ، جنس بدنه و مرغوبیت کالا از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد که نشان از طول عمر آن دارد . شرکت اینتکس همواره از بهترین متریال در ساخت محصولات خود بهره گرفته ، زیرا رضایت مصرف کنندگان امری بسیار مهم برای این کمپانی بزرگ و محبوب می باشد . به همین جهت رویه این مبل شنی از پلی استر در نظر گرفته شده تا به راحتی دچار آسیب دیدگی و پوسیدگی نشود و مدتی طولانی مورد استفاده شما قرار گیرد . همچنین این رویه به آسانی قابل شستشو بوده و در برابر ساییدگی از مقاومت قابل قبولی برخوردار می باشد . مواد تشکیل دهنده داخل این محصول یونولیت های خرد شده می باشد که نرمی و راحتی ویژه ای به آن بخشیده است . همچنین این یونولیت ها قابل تعویض بوده و شما می توانید از حجم آن ها کاسته و یا به آن بیافزایید تا مناسب با سلیقه و استفاده خود آن را تغییر دهید .

ابعاد و وزن

اندازه و وزن کالای مورد نیاز ما از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد زیرا محصولی با حجم و وزن مناسب ، سهولت در امر جابه جایی را در پی خواهد داشت . این مبل شنی با طول ، عرض و ارتفاع 110 سانتی متر محبوب ترین مکعب شما خواهد بود . این محصول قادر به تحمل وزنی بالغ بر 100 کیلو گرم می باشد که برای استفاده بزرگسالان بسیار ایده آل به نظر می رسد . وزن آن نیز 7 کیلو گرم بوده که به راحتی قابل حمل و جابه جایی می باشد . 

جمع بندی

مبل شنی راحتی تک نفره بزرگسال محصولی با دوام و استحکام بالا می باشد که طبق استاندارد های جهانی طراحی و تولید شده است . این کالا به دلیل طراحی متفاوت و جنس مقاوم بدنه مورد استقبال افراد بسیاری قرار گرفته است . علاوه بر این دارای ضمانت نامه 2 ساله می باشد که نشان از کیفیت آن دارد . اگر شما نیز به این مبل شنی زیبا علاقمند شده اید می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی از نمایندگی اینتکس آن را خریداری نمایید .

نقد و بررسی مبل شنی راحتی تک نفره بزرگسال

مبل شنی راحتی تک نفره بزرگسال را می توان یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین نوع مبل شنی دانست که امروزه در فروشگاه تهران اینتکس در تنوع طرح و رنگبندی زیبا قابل سفارش شده است . این محصول دارای رویه ای نرم و با کیفیت از جنس پارچه پلی استر می باشد که دارای دوخت های متراکم و قابلیت شستشو می باشد که در ادامه اقدام به بررسی دقیق تر آن می نماییم . همچنین قابلیت تحمل وزن استاندارد و وزن سبک این محصول از مزیت های دیگر آن محسوب می شود . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل شنی راحتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل مبل شنی راحتی تک نفره بزرگسال همراه ما باشید .

این مبل شنی دارای ابعاد بزرگتری نسبت به سایر هم رده های خود می باشد و ارتفاع نسبتا بیشتری نیز دارد . ابتدای خریداری ، این محصول به صورت کاملا گرد می باشد و در هنگامی که چندین بار به استفاده از آن می پردازید ، حالت بدن را به خوبی به خود می گیرد . در سایر مبل های شنی امکان نشستن به گونه ای که پاها بر روی زمین قرار بگیرد وجود دارد و امکان راحت نشستن وجود ندارد ، اما این محصول با توجه به ابعادی که دارد یک مبل شنی راحتی و بهترین گزینه برای استراحت پس از یک روز کاری سخت به شمار می آید . رویه این محصول به صورت یکدست به رنگ قرمز می باشد و همانطور که در بخش های بالاتر اشاره کردیم رنگبندی این محصول به صورت کاملا متنوع می باشد و همچنین امکان سفارش این محصول به صورت رنگ سفارشی وجود دارد .

رویه این مبل شنی از جنس پارچه پلی استر می باشد که از محبوب ترین گزینه ها در میان خریداران به شمار می آید . این پارچه به صورت کامل قابل جدا سازی و شستشو می باشد و این امر در تمیز نگه داشتن این مبل شنی نقش بسزایی را ایفا می کند . همچنین دوخت های موجود در بخش پارچه رویه این مبل شنی به صورت متراکم تعبیه شده است تا از باز شدن درزها به خوبی جلوگیری به عمل آورد . این محصول دارای ضمانت دو ساله نمایندگی اینتکس می باشد که خیال شما را پس از خرید به طور کلی راحت می کند .

همچنین باید توجه داشته باشید که از پریدن بر روی این مبل شنی و همچنین برخورد اجسام تیز به آن خودداری نمایید زیرا این محصول در برابر اجسام تیز بی دفاع می باشد و همچنین پریدن بر روی آن باعث کاهش طول عمر محصول می شود . قابلیت تحمل وزن یکی از مهمترین پارامترهایی می باشد که در هنگام خرید باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما عزیزان دارد . این محصول دارای قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 100 کیلو گرم می باشد که فراتر از استانداردهای جهانی برای نگهداری یک نفر بزرگسال است .

همچنین وزن این مبل شنی برخلاف ابعاد بزرگی که دارد سبک می باشد و وزن 7 کیلو گرمی آن جا به جایی این مبل شنی راحتی را به راحتی امکان پذیر کرده است . باید توجه داشته باشید که در بخش کف این محصول یک عدد شیار وجود دارد که توسط زیپ باز و بسته می شود و توسط آن به راحتی می توانید اقدام به تعویض مواد داخلی و یا پارچه رویه نمایید . مبل شنی راحتی تک نفره بزرگسال را همین حالا می توانید از نمایندگی فروش محصولات اینتکس خریداری نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
رنگ بدنه قرمز
جنس بدنه پلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 100 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...