مبل شنی راحتی خزدار بزرگسال

mbl-56695

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی خزدار بزرگسال

مبل شنی راحتی خزدار بزرگسال از سری مبل های شنی نرم و پشمی فروشگاه تهران اینتکس است که می توانید آن را با ضمانت از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید . مبل های شنی از دسته مبل های راحتی و طبی موجود در بازار می باشد که استفاده از آن برای تمامی افراد توصیه می شود زیرا مبل های شنی انعطاف بالایی داشته و می تواند با فرم گیری بدن از وارد شدن فشار زیاد به اندام ها بکاهد . از این رو می توانید ساعت های بیشتری را به نشستن ادامه دهید . این مبل ها وزن بسیار سبکی دارند به همین دلیل به سادگی می توانید آن ها را جابجا کنید و در هر جایی استفاده کنید .

این مبل شنی در کنار ویژگی های ساختاری بسیار خوب و طبی خود ، ظاهر بسیار شیک و زیبا دارد که می تواند دکور خانه یا اتاق خواب را بسیار شیک و زیبا کند . استفاده از این مبل شنی تنها محدود به خانه نبوده و چه بسا می توانید از آن در محل کار نیز استفاده کنید . این مبل ها در بوتیک ها و مغازه ها ، آتلیه های عکاسی ، نمایشگاه ها و بسیاری از جاهای دیگر کاربرد دارد . تنوع در رنگبندی نیز در این محصولات بسیار بالا بوده و شما می توانید در دسته بندی مبل شنی و بین بگ این محصولات را در طرح ها و رنگ های مختلف خریداری کنید .

نقد و بررسی مبل شنی راحتی خزدار بزرگسال

مبل شنی راحتی خزدار بزرگسال سری جدیدی از مدل مبل های شنی خزدار و پشمی است که می توانید آن را تهیه کنید . مبل های خزدار یکی از محبوب ترین مدل های موجود در بازار است که طبق آمار فروشگاه اینتکس نیز یکی از پر فروش ترین مدل ها و محبوب ترین نوع مبل های شنی می باشد ، زیرا به واسطه جنس پشمالو خود ظاهری بسیار زیبا و سطحی گرم و نرم را در اختیار استفاده کنندگان قرار خواهد داد .

این مبل شنی در طرح ها و رنگ های دیگری نیز ساخته شده است که می توانید آن ها را نیز در دسته بندی مبل شنی و بین بگ مشاهده و خریداری کنید . این مبل شنی دارای حجم و وزن بسیار خوبی بوده که می تواند به واسطه ابعاد بزرگی که دارد ، برای تمامی سنین به خصوص بزرگسالان مورد استفاده قرار گیرد . از سوی دیگر به واسطه جنس و محتوای شنی سبکی که برای پر کردن محصول استفاده شده است ، وزن کلی مبل شنی راحتی خزدار بزرگسال اورجینال فوق به 5 کیلوگرم رسیده که به سادگی می توانید این وزن را حمل و جابجا کنید .

ساختار و تولید مبل شنی

مبل شنی راحتی خزدار بزرگسال تقریبا ساختار گرد دارد و در ساخت آن از هیچگونه پایه یا چارچوب استفاده نشده است ، بلکه برای ساخت این مبل شنی از پارچه و یونولیت استفاده شده است . طراحی این مبل به صورت سه لایه بوده که دو لایه برونی مبل یعنی پوسته و آستری از پارچه و بخش داخلی این مبل از یونولیت پر شده است . برای ساخت رویه و آستری این مبل از یک الگو و شابلون استفاده شده است چرا که ساختار کلی مبل به یک صورت بوده است . این طراحی توسط طراح و خیاط ایجاد شده که در نهایت با برش زنی پارچه و دوخت تکه ها به یکدیگر ساخته می شود .

برای دو لایه پوسته و آستری از زیپی استفاده شده است که می توانید با باز کردن آن به لایه های زیرین مبل دسترسی دشته باشید . از این رو اگر قصد شستن رویه مبل را داشته باشید می توانید آن را جدا کرده و بشویید . همچنین برای تعمیرات نیز می توانید با خارج کردن هر لایه نسبت به تعمیرات آن بخش اقدام کنید یا مبل شنی خود را با محتوای جدید تر شارژ نمایید . در بخش توضیحات نحوه شارژ مبل شنی آورده شده است که می توانید آن را مطالعه نمایید .

 

جنس مبل شنی

جنس بدنه از موارد بسیار مهمی است که باید در هنگام خرید مبل شنی به آن توجه نمود. این محصول بدنه ای از جنس پارچه مخملی خزدار دارد که می توان آن را یکی از محبوب ترین پارچه برای ساخت مبل شنی دانست ، زیرا به واسطه جنسی که دارد می تواند سطوح نرم و لطیفی را برای مبل به همراه داشته باشد . این جنس می تواند در فصل زمستان نشیمنگاه گرم و نرمی برای شما باشد . خاصیت این جنس می تواند تا حد بسیار زیادی از عرق کردن زیاد بدن جلوگیری نماید .

همچنین مواد داخلی تشکیل دهنده این مدل هم از فیبر یا همان یونولیت است که ساختاری اسفنجی داشته و موجب انعطاف بالای مبل شده است . تمامی این موارد با کیفیت فوق العاده بالایی طراحی شده است و به سادگی دچار اسیب و یا افت کیفیت نخواهد شد. ضمانت 2 ساله فروشگاه اینتکس می تواند تضمین کننده کیفیت بالای محصول باشد .

خدمات پس از فروش

فروشگاه اینترنتی اینتکس در کنار فروش مبل شنی ، خدماتی به عنوان خدمات پس از فروش مبل شنی را به مشتریان و خریداران فروشگاه خود ارائه کرده تا مشتریان بتوانند پس از خرید از این خدمات بهره مند شوند . از سری خدماتی که برای این محصولات ارائه شده است می توان به تعمیرات مبل شنی در هر لایه مختلف مانند پوسته ، آستری و محتوای داخلی اشاره کرد .

شما می توانید محصول آسیب دیده خود را به فروشگاه تحویل بدهید تا بنا به درخواست شما و نوع آسیب ؛ رویه یا آستری و محتوای شنی تعویض یا تعمیر شود . رویه مبل های شنی قابل جدا شدن از آستری هستند ، از این رو اگر مهارت خیاطی دارید می توانید با استفاده از چرخ خیاطی خودتان نیز رویه یا آستری آسیب دیده را تعمیر نمایید .

  • ابعاد
  • طول:80 سانتی متر
  • عرض:80 سانتی متر
  • ارتفاع:90 سانتی متر
  • جنس بدنه
  • جنس رویه:پارچه خزدار
  • جنس مواد داخلی:یونولیت
  • قابلیت شستشو:دارد
  • سایر
  • ضمانت:2 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...