مبل شنی راحتی مخملی

bestway 43827

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی مخملی

مبل های شنی راحتی را می توان یکی از پر طرفدار ترین مدل های مبل شنی در نظر گرفت که به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران مبل های شنی باز کند . این مبل شنی با توجه به ابعاد ایده آل و بزرگی که به خود اختصاص داده است به راحتی می توان مورد استفاده دو الی سه نفر به صورت نشسته و یا یک نفر به صورت خوابیده قرار بگیرد . مبل شنی راحتی مخملی را می توان یکی از بهترین جایگزین ها برای کاناپه ها و مبل های خانگی دانست ، زیرا علاوه بر راحتی و نعطاف پذیری بالایی که دارند به راحتی قابل جا به جایی هستند . این محصول دارای وزنی بالغ بر 8 کیلو گرم می باشد که این امر نشان از سبک بودن وزن و همچنین سهولت در جا به جایی آن ها می باشد . اما رویه این محصول همانطور که از نامش پیداست از نوع مخمل می باشد . پارچه مخمل را با توجه به نرمی که دارد می توان یکی از دوست داران پوست دانست . این نوع پارچه ضد حساسیت می باشد و تولید شده در بهترین کارخانه های برند اینتکس در خارج از کشور می باشد . یکی دیگر از خصوصیت های مهم این نوع پارچه ، ضد سایش بودن آن است . بدین منظور که به هنگام کشیده شدن دست بر روی پارچه ، خراش بر روی آن ایجاد نمی شود . در بخش داخلی این مبل شنی از فوم خرد شده مخصوص درون یک محفظه آستر پارچه ای استفاده شده است که انعطاف پذیری بالایی را برای شما عزیزان فراهم می آورد . این انعطاف پذیری باعث می شود که بدن در آناتومی ایده آل و استاندارد قرار بگیرد و به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن دست ندهد .قابلیت تحمل وزن این مبل شنی فراار از استانداردهای جهانی و برابر با 380 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای محصول دارد . لازم به ذکر است که به همراه این مبل شنی راحتی ضمانت دو ساله نمایندگی اینتکس نیز وجود دارد که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند . قابلیت شستشوی کلی رویه این مبل شنی و همچنین تعویض موا داخلی توسط زیپی که در بخش کف این محصول تعبیه شده است بر قابلیت ها و محبوبیت این مبل شنی به شدت افزوده است . مبل شنی راحتی مخملی را همین حالا می توانید از طریق آنلاین و یا به صورت حضوری از فروشگاه تهران اینتکس سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن محصول را درب منزل تحویل بگیرید .

نقد و بررسی مبل شنی راحتی مخملی

مبل شنی راحتی مخملی بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که دارای بدنه از جنس پارچه مخملی می باشد که از مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و ضربه برخوردار است به همین منظور این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . مواد داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که از انعطاف پذیری و نرمی بالایی برخوردار است به همین سبب در زمان استراحت حس خوش آیندی به شما دست خواد داد . در قسمت زیری این محصول یک زیپ تعبیه شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و مبل خود را به شکل دلخواه تبدیل نمایید . مبل شنی راحتی مخملی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . این محصول با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد و همچنین با توجه به رنگ و طرح زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . بریا خرید مبل شنی راحتی مخملی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

مبل شنی راحتی مخملی

مبل شنی راحتی مخملی همان طور که از اسمش پیداست یکی از محصولات فوق العاده راحت و نرمی است که مناسب برای تمام سلایق است. این کالا به دلیل داشتن ظاهر و ارگونومی خوابیده و جذابی که دارد سبب شده تا به یکی از محصولات خاص بدل گردیده و برای مشکل پسندان هم یک انتخاب فوق العاده باشد. شما هم در ادامه این مطلب ما را یاری نمایید تا مبل شنی راحتی مخملی را به صورت کامل و با بیان جرئیات برای شما مورد بررسی قرار دهیم:

یکی از مباحث مهم و معقوله هایی که باید در مورد ان صحبت نمود نحوه طراحی و ارگونومی ساخت این مبل شنی می باشد که سبب شده تا افرادی که بیشتر قصد داشتن یک مبل شنی برای دراز کشیدن و تماشای تلویزیون و از این قبیل کار ها را دارند به سمت این محصول روی اورند. در همین خصوص هم باید گفت که ظاهر این محصول بیان گر ارگونومی ساخت این کالا خواهد بود. داشتن ارتفاع مناسباز سطح زمین سبب شده تا شما بتوانید به سادگی هر چه تمام تر و به بهترین شکل ممکن بر روی این محصول دراز کشیده ، به صورت چهار زانو نشسته و یا به روش های مختلف دیگر از ان بهره ببرید. هم چنین رنگ این محصول هم به صورت یکدست و ساده می باشد و به دلیل مشکی بودن رنگ این محصول امکان کثیف شدن و یا تغییر شکل دادن ان نیز بسیار پایین امده است. هم چنین باید به این نکته هم اشاره نمود که در زمان هایی که مواد داخلی این مبل شنی بیش از اندازه فرو رود شما می توانید به سادگی ان ها را جا به جا کرده و در مکان مناسب ان ها را قرار دهید تا بتوانید باز هم از همان کیفیت عالی و موقع خرید این محصول بهره مند شوید.

این مبل شنی مقاومت بسیار بالایی را دارا می باشد و در برابر ساییدگی و هم چنین ضربه مقاومت بالایی داشته و به راحتی اسیب نخواهد دید. هم چنین رویه اصلی این مبل شنی را هم پارچه مخملی تشکیل داده است که از رایج ترین پارچه های موجود در بازار برای تولید و ساخت مبل های شنی می باشد. علاوه بر این ها نرمی و راحتی این محصول هم به دلیل استفاده از فیبر در داخل این محصول می باشد.

این محصول دارای طول 150 سانتی متر ، عرض 80 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 55 سانتی متر می باشد. از این ابعاد می توانید به این نتیجه رسید که این مبل شنی برای استراحت و دراز کشیدن مناسب خواهد بود. هم چنین وزن کلی این محصول هم 8 کیلو گرم می باشد که نسبت به کارایی و ابعادی که دارد وزنی نرمال است. هم چنین این کالا قادر است تا 380 کیلو گرم وزن را هم به سادگی هر چه تمام تر بر روی خود تحمل کند که از این حیث در بین مبل های شنی زبان زد بوده و بی نظیر می باشد.

این محصول در کنار خود هیچ وسیله ای برای راه اندازی ندارد و حتی این مبل شنی دارای دفترچه راهنما هم نمی باشد زیرا شما پس از خرید این محصول ان را به صورت کاملا اماده استفاده در یافت خواهید نمود و تنها می بایست ان را در شرایط خوب و در فضای صاف و ساده ای قرار دهید و سپس از ان بهره مند شوید. همین عامل سبب شده تا شما فقط به نگهداری و مراقبت از این محصول بپردازید و نگران راه اندازی و یا جمع اوری این کالا نباشید. در همین خصوص هم باید گفت که این محصول قابل شست و شو می باشد و شما می توانید به راحتی در زمان هایی که رویه اصلی این مبل شنی کثیف شد ، ان را شسته و تمیز و پاکیزه نمایید. هم چنین باید راهکار های مراقبتی از این محصول نظیر عدم سوراخ کردن رویه و محتویات داخلی و هم چنین عدم پرتاب کردن این محصول را رعایت کنید تا بتوانید در ظولانی مدت هم بدون افت کیفیت از این محصول بهره مند شوید.

جمع بندی :

مبل شنی راحتی مخملی یک محصول بسیار با دوام ، دارای بدنه ای ساخته شده از پارچه مخمل و محتویات داخلی فیبر می باشد که قابل شست و شو بوده و دارای ضمانت دو ساله هم می باشد که شما می توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن این محصول را از طریق فروشگاه اینتکس خریداری کنید.

طول 150 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 55 سانتی متر
جنس رویه پارچه مخملی
جنس بخش کناری پارچه مخملی
مواد داخلی مبل  یونولیت
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها انعطاف پذیر
 دارای بالش سرخود
 قابلیت شستشو توسط
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...