مبل شنی راحتی مخملی گرد

intex 30075

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی مخملی گرد

مبل شنی راحتی مخملی گرد یکی از زیبا ترین و شیک ترین مبل های شنی فروشگاه تهران اینتکس می باشد . این محصول از رویه مخملی ساخته شده است به همین دلیل سطح بسیار لطیفی را به محصول بخشیده است . پارچه مخملی استفاده شده در ساخت این مبل شنی درجه یک بوده به همین دلیل در برابر ضربه و فشار های بالا مقاوم است ، همچنین در صورت جابجایی و ساییده شدن آسیب نمیبیند ، امکان شست و شوی این پارچه نیز وجود دارد پس به راحتی می توانید در صورت کثیف شدن آن را با مواد شوینده غیر اسیدی بشویید . ساختار مبل شنی فوق گرد است به همین دلیل نیز با نام مبل شنی راحتی مخملی گرد شناخته شده است . این محصول برای بزرگسالان طراحی شده و می تواند بستر مناسبی برای آنان باشد ، لازم به ذکر است که تحمل وزن 150 کیلوگرمی این مبل شنی گویای کیفیت بالای آن است . فروشگاه اینتکس نیز محصول فوق را با ضمانت 2 ساله برای فروش گذاشته است تا با خیال راحت بتوانید خرید خود را انجام دهید . محتوای داخلی این محصول نیز از فیبر ها همان یونولیت پر شده است که به صورت خرد شده در داخل آستری قرار گرفته اند . برای کسب اطلاعات بیشتر از محصول جدول مشخصات زیر و قسمت نقد و بررسی را مطالعه نمایید .

نقد و بررسی مبل شنی راحتی مخملی گرد

مبل شنی راحتی مخملی گرد نمونه ساده اما بسیار شیکی از مبل های شنی موجود در بازار ایران است که می توانید آن را به سادگی و با بهترین کیفیت از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . این محصول برای بزرگسالان طراحی شده و ویژگی های بسیار زیادی دارد . مبل های شنی به دلیل ساختاری که دارند از سطوح نرم و انعطاف پذیری برخوردار اند که مبل شنی راحتی مخملی گرد نیز از آن مستثنی نیست . در این بخش قصد داریم تا به ویژگی های این مبل شنی را به طور کامل و تخصصی بپردازیم تا مشتریان گرامی بتوانند با کسب اطلاعات بیشتری اقدام به خرید مبل شنی محبوب خود کنند .

طراحی و آرگونومی ساخت

همانطور که از نام این مبل شنی مشخص است ساختار آن به صورت گرد طراحی شده و طراحی نسبتا ساده اما بسیار شیک دارد . ساختار گرد این مبل های شنی باعث شده است تا انعطاف پذیری محصول بالا تر برود تا فرد هر آنطور که دلخواه اوست بتواند مبل شنی خود را تغییر حالت بدهد . این محصول آرگونومی ساخت سه بخشی دارد که متشکل از رویه ، آستری و محتوای شنی می باشد . سطح گود مبل محل قرار گیری و نشستن را بهتر و مناسب تر کرده است . وجود آستری در این مبل شنی موجب شده است تا بتوان رویه را بدون پخش شدن محتوای شنی جدا کرد .

جنس

جنس مبل شنی راحتی فوق از پارچه مخملی می باشد ، پارچه های مخملی به دلیل ظاهر زیبا و شیکی که دارد برای ساخت بسیاری از پوشاک نیز استفاده می شود ، از آن جا که این محصول سطحی نرم و لطیف دارد برخی از کارگاه های تولیدی ، مبل های شنی خود را با استفاده از رویه های مخملی تولید می کنند . طول عمر این پارچه ها بالا بوده و در برابر ساییدگی و فشار ها مقاوم هستند ، همچنین در صورت کثیف شدن می توانید آن ها را بشویید .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد مبل شنی فوق برابر با ( طول : 80 سانتی متر ، عرض : 80 سانتی متر و ارتفاع : 70 سانتی متر ) می باشد که این ابعاد کاملا ایده آل برای استفاده بزرگسالان می باشد . وزن کلی محصول فوق برابر با 5 کیلوگرم است چرا که محتوای یونولیتی این محصول وزن زیادی ندارد ، بلکه تنها حجم آن زیاد است . آستانه تحمل وزن این محصول همچنین 150 کیلوگرم است که می توان گفت تمامی بزرگسالان و بالغین را می تواند بر روی خود قرار داده و وزن آن را تحمل کند .

مراقبت ، نگهداری و تعمیرات

مبل شنی راحتی مخملی گرد فوق همانطور که اشاره شد کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و طول عمر آن بالاست ، اما اتفاقاتی چون پریدن بر روی مبل از ارتفاع و یا پرت کردن آن ها می تواند به آستری و رویه آسیب بزند و یا محتوای شنی را فشرده تر کند پس بهتر است از انجام این کار ها اجتناب کنید . در صورت نیاز می توانید رویه را بشویید و حتی آن را تعویض کنید ، همچنین در صورت پاره شدن از دوخت می توانید آن را تعمیر کنید . در صورت فشرده شدن محتوای شنی پس از مدت ها استفاده می توانید اقدام به شارژ مجدد محصول کنید .

سخن پایانی

فروشگاه اینترنتی اینتکس این مبل شنی یعنی مبل شنی راحتی مخملی گرد را با نازل ترین قیمت و با ضمانت 2 ساله برای فروش گذاشته است تا خریداران گرامی بتوانند با خیال راحت این محصول را خریداری کنند . شما می توانید محصول فوق را به صورت اینترنتی و تلفنی از سراسر ایران خریداری کنید و یا برای خرید حضوری به دفتر فروش فروشگاه که واقع در تهران است مراجعه کنید .

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 70 سانتی متر
ارتفاع تا سطح نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت گرانول
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...