پاروی پلاستیکی قایق بادی

intex 59623

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
480,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پاوری قایق بادی اینتکس ، محصولی فوق العاده و با قیمت مناسب می باشد که برای استفاده های مقطعی و برای قایق های کودکان فوق العاده مناسب است، این پارو دارای دو قسمت بوده که قطعه پلاستیکی موجود در بسته بندی می توان آن دو را به هم متصل کرده و طول دسته پارو را افزایش می دهد تا پارو زدن ساده تر شود. پاروی پلاستیکی قایق بادی، محصول از شرکت اینتکس می باشد که می تواند در شرایط بسیاری پاسخگوی نیاز های شما در پارو زدن باشد. این پارو از پلاستیک مرغوب ساخته شده است و به سادگی دچار شکستگی نمی شود، از این محصول می توان در سد، و آبهای آرام و در تمامی محصولات استفاده کرد، ویژگی های این کالا عبارت اند از وزن کم، قیمت ارزان و حجم کم بسته بندی، به علاوه این پارو را می توانید به قطعات کوچکتر تقسیم کرده و به صورت ساده تری حمل کرد.

 نوعدو قسمتی
 جنس میله پلاستیکی
 جنس کفی پلاستیک مقاوم
 طول 122 سانتی متر
 عرض 25 سانتی متر
 وزن 984 گرم 
کاربردقابل استفاده با تمام قایق های بادی
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 قابلیت جدا شدن قسمت کفی با میله
 قابلیت نصب شدن بر روی تمامی قایق بادی
اقلام همراهپارو سه تکه

پاروی پلاستیکی قایق بادی

پاروی پلاستیکی قایق بادی عرضه شده توسط شرکت اینتکس برای پاسخ به نیازهای مشتریان طراحی و تولید شده است. این محصول در عین ظرافت و زیبایی برای استفاده همگان عرضه شده است چرا که با توجه به وجود قطعه های پلاستیکی می توان بر طول این پارو ها بیفزایید و از این کالای با کیفیت استفاده کنید. مهم ترین خصوصیت این محصول که آن را منحصر به فرد کرده است قابلیت نصب بر روی تمامی قایق های بادی می باشد که مصرف کننده بدون هیچ دغدغه ای می تواند ان را بر روی انواع مختلفی از قایق ها نصب و استفاده نماید. جدا شدن قسمت کفی این محصول با میله آن و سه تکه بودن آن باعث شده تا حمل این محصول بسیار آسان گردد. طراحی دو قسمتی آن باعث شده تا در ابعاد های مختلف توسط کودکان و بزرگسالان قابل استفاده باشد. طول این پارو ها 122 سانتی متر بوده و کاملا استاندارد و با دقت طراحی شده است. هم چنین عرض این پارو 25 سانتی متر می باشد. این امر باعث شده تا قدرت کشش این محصول با کیفیت افزایش یابد. استفاده از پلاستیک در بدنه این محصول و پلاستیک مقاوم در کفی آن سبب می شود تا این پاروها به آسانی دچار نقص و شکستگی نشوند. همچنین استفاده از این مواد برای تولید این محصول وزن این پارو ها را به شدت کاهش می دهد و وزن 984 گرمی پاروها یک وزن ایده آل و نزدیک به استاندارد های جهانی محسوب می شود که از آسیب به عضلات و خستگی مچ دست جلوگیری می کند.

رنگ زیبای این پاروها با ترکیب رنگ میله های مشکی و کفی زرد نه تنها بر زیبایی این محصولات می افزاید بلکه یک کلاس فوق العاده به مصرف کننده الهام می بخشد. در رابطه با دسته های این محصول نیز باید عنوان کرد که نواحی بالای این پارو به گونه ای طراحی شده که از تعریق بیش از اندازه شما جلوگیری کرده و باعث می شود تا این محصول از داخل دستان شما لیز نخورد. هم چنین قسمتی برامدگی بر روی این پارو ها موجود می باشد که باعث شده تا در هنگام قرار گرفتن در قلاب ها و محافظ ها، در داخل ان ها کیپ شده و تکان نخورد تا با خیال راحت بتوانید به مسیر خود ادامه داده و نگران افتادن و در رفتن پارو ها به داخل اب نباشید. این امر خود از استرس و فشار وارد شده به دستان شما می کاهد. در رابطه با بخش اصلی این پارو نیز باید عنوان کرد که در مرکز ان خطی صاف قرار دارد که تا نزدیکی لبه خارجی این محصول کشیده شده است. هم چنین دو خط مورب در هر دو سمت کشیده شده است که باعث شده تا این قسمت از سادگی در امده و جلوه زیبا تری را به خود بگیرد. تمامی این موارد باعث شده تا شما یک جفت پارو با کیفیت و زیبا را شاهد باشید که این امر کمک بسیار شایانی به شما در هنگام هدایت و جا به جایی قایق می کند.

اگر قصد خرید یک محصول با کیفیت را دارید پیشنهاد می کنیم این محصول را از دست نداده و هم اکنون ان را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت بسیار استثنایی خریداری کرده و در اسرع وقت ان را درب منزل تحویل بگیرید. پس از تحویل نیز می توانید از کیفیت ان اطمینان حاصل نموده و در صورت داشتن هر گونه سوال با مشاورین ما تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...