چادر بازی با طرح ماه و ستاره

کد B110164

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
790,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک و چادر های بازی یکی از مهمترین ابزار های بازی برای کودکان به شمار میروند و در صورتی که چادر بازی مناسبی سلیقه ی فرزندان تهیه کنید دیگرلازم نیست که نگران سرگرمی آنها باشید.شرکت اینتکس در اقدامی جدید تصمیم به تولید چادر های بازی متنوع و مناسب برای هر سلیقه ای گرفته و این چادر بازی با طرح ماه و ستاره یکی از این چادر های بازی میباشد.این کلبه ی بازی به شکل یک قلعه ساخته شده و با طرح های ماه و ستاره و آسمان شب تزیین شده و برای استفاده در منزل و به عنوان محل خواب کودکان بسیار مناسب میباشد. جنس این چادر بازی از نوع پلی استر بوده در برابر ضربه و فشارهایی که ممکن است به آن وارد شود بسیار مقاوم است.جنس به کار رفته در ساخت این چادر بازی باعث شده بتوانید آن را بدون اینکه آسیبی به آن وارد شود بشویید و یا با دستمال آن را تمیز کنیدابعاد این محصول بسیار مناسب اندازه گیری شده است و میتوانید در هر نقطه از منزل که مایل بودید آن را برپا کرده و از آن استفاده کنید.این امکان با توجه به وزن بسیار کم محصول به شما اجازه حمل و نقل ساده تر آن را به شما میدهد و درمسافرت های خانوادگی کوتاه مدت میتوانید به سادگی آن را جابجا کرده و با خود حمل کنید.

نوع خانگی ، سفری
 قطر 100 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
بدنه فنری، عصایی
 وزن 1.5 کیلوگرم
 جنس رویه پلی استر
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 جنس کف پارچه شمعی تک لایه
 پمپ
نوع پمپ -
 شرکت سازنده مای کیز
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 کاملا نور گیر
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، پایه های نگهدارنده، ساک حمل
 

چادر بازی با طرح ماه و ستاره یکی از چادرهای بازی با کیفیت و مقرون به صرفه می باشد که در سال جاری توسط شرکت اینتکس روانه بازارهای ایران شده است و در همان ابتدای ورود به بازارهای جهانی توانسته است با استقبال های گسترده ای رو به رو شود . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چادر بازی کودک راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه با ما همراه باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این چادر بازی به صورت چادر های سرخ پوستی و دارای رنگبندی بسیار زیبایی می باشد ک به خوبی می تواند توجه کودک را به خود جلب نماید . این چادر بازی دارای ارتفاع 130 سانتی متر می باشد که بای قد کودکان بسیار ایده آل است و به خوبی می توانند به هنگام بازی درون این چادر به صورت ایستاده راه بروند . همچنین درب ورودی این چادر بازی در بخش جلویی آن و به صورت هلالی تعبیه شده است که جلوه ویژه ای را به این محصول داده است و علاوه بر آن در تهویه هوای داخلی چادر نیز کمک شایانی می کند . همچنین درزهای موجود در بدنه این چادر بازی به صورت الماسی می باشد که یکی از بهترین دوخت ها است و در برابر فشار و ضربه مقاومت بسیار بالایی را از خود نشان می دهد . علاوه بر آن به همراه این چادر بازی یک عدد ساک حمل نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به حمل محصول نمایید و حتی آن را در سفرهای خود به همراه داشته باشید .

جنس بدنه :

جنس بدنه در چادر های بازی کودک می تواند نقش بسزایی را ایفا کند . این چادر بازی کودک دارای بدنه ای از جنس پلی استر می باشد که از جنس های رایج استفاده شده در چادرهای مسافرتی نیز می باشد و از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . همچنین محبوبیت این جنس در میان استفاده کنندگان از محصول و تولیدکنندگان دیده می شود و دلیل این محبوبیت کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی ایده آل است که به هنگام کشیده شدن بدن کودک بر روی این محصول ، خراش نیز به بدن وی وارد نمی شود . همچنین پلی استر تا حد زیادی ضد آب می باشد و به همین خاطر می توانید از این محصول در محیط های باز نیز استفاده نمایید . علاوه بر آن ستون های این چادر بازی از جنس فایبرگلاس می باشد که از استحکام بالا در کنار انعطاف پذیری ایده آل برخوردار است .

ابعاد و وزن چادر بازی کودک :

ابعاد چادر بازی با طرح ماه و ستاره به اندازه های ( قطر : 100 سانتی متر و ارتفاع : 130 سانتی متر ) می باشد که نشان از ابعاد ایده ل به وجود آمده برای کودک دارد . همچنین وزن این چادر بازی 1.5 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی و توسط ساک حملی که برای آن تعبیه شده است قابل جا به جایی می باشد . همچنین این چادر بازی کودک در ابعاد بسته و جمع شده فضای بسیار کمی را اشغال می کند .

جمع بندی :

چادر بازی با طرح ماه و ستاره یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در خانه و یا محیط های باز برای کودکان می باشد که از زیبایی منحصربفردی برخوردار است و به خوبی می تواند توجه کودک شما را به خود جلب نماید . چادر بازی با طرح ماه و ستاره با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...