چادر بازی سرخپوستی کودک طرح کریسمس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی سرخپوستی کودک طرح کریسمس محصولی زیبا و ساده برای کودکان بالاتر از 18 ماه بوده که با جنس بدنه باکیفیت و طول عمر بالا توسط نمایندگی اینتکس به بازار عرضه شده است. این چادر بازی را با روکش بدنه ای از نوع پارچه نخی پنبه ای تولید کرده اند. این نوع جنس بدنه کاملا نرم و مقاوم بوده و در صورت نیاز می توانید با اب و واد شوینده ان را بشویید. پایه های چادر بازی نیز از نوع فایبرگلاس تولید شده اند. زیرا کاملا منعطف و بادوام بوده و وزن کمی دارد. این چادر بازی ارگونومی ساخت بدنه مخروطی داشته که یک درب بزرگ مثلثی تعبیه شده تا کودک رفت و امد اسانی به فضای بازی خود داشته باشد. البته بر روی بدنه ان دو عدد پنجره تعبیه شده که به گردش ازادانه هوا و نورگیری فضای بازی کمک می کنند. نشیمنگاه بزرگ محصول این امکان را ایجاد کرده تا کودکان تا 3 نفر بتوانند همزمان در این فضا تفریح کنند. از این چادر بازی کودک می توانید به عنوان محل خواب فرزند خود نیز استفاده کنید. پایه های چادر بازی از نوع عصایی بوده به همین دلیل به محصول قابلیت پرتابل می بخشد. زیرا در کمترین زمان ممکن راه اندازی و یا جمع اوری خواهد شد. اگر قصد خرید چادر بازی کودک را دارید می توانید به نمایندگی رسمی اینتکس مراجعه نمایید.

چادر بازی سرخپوستی کودک طرح کریسمس

چادر بازی سرخپوستی کودک طرح کریسمس یکی دیگر از محصولات متفاوت و جذاب از کمپانی اینتکس بوده که در سال جدید میلادی برای استفاده سنین 2الی 16 سال طراحی و روانه بازار شده است. این چادر بازی کودک ساختاری پرتابل داشته که به راحتی حمل و نصب می شود. کیفیت بالای بدنه محصول موجب شده تا در فضای باز نیز امکان استفاده داشته باشد. در این قسمت قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل این چادر بازی به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با محصول و تجربه خریدی اسان و مطمئن توصیه می کنیم تا انتهای محصول ما را همراهی کنید.

طراحی و ارگونومی ساخت

مصرف کنندگان در زمان خرید همیشه به دنبال محصولی هستند که ظاهری جدید و زیبا داشته و مشابه نمونه های تولید شده موجود در بازار نباشد. از طرفی محصولاتی که برای کودکان طراحی شده نیاز به ساختاری استاندارد بر اساس استاندارد داشته تا سلامت کودک را در زمان استفاده مهیا کند. بر همین اساس شرکت اینتکس چادر بازی سرخپوستی کودک طرح کریسمس برای کودکان بالاتر از 2 سال توصیه کرده است. این چادر بازی کودک ارگونومی ساخت بدنه مربع شکل داشته که بدنه ای مخروطی دارد. در بخش ابتدایی چادر بازی یک درب مثلثی بسیار بزرگ تعبیه شده که رفت و امد کودک را اسان تر خواهد کرد. بر روی بدنه چادر بازی نیز دو عدد پنجره مجهز به توری تعبیه شده است. این ساختار موجب شده تا محیط بازی کودک دارای هوای مطبوعی داشته و از نور کافی برخوردار باشد. توری پنجره ها از ورود حشرات به داخل چادر بازی اجتناب خواهد کرد. بدنه این چادر بازی دارای طراحی ساده و برگرفته از اسکال هندسی و طرح گوزن کریسمس بوده به همین دلیل ظاهری جذاب دارد. در صورت تمایل می توانید از این چادر بازی برای محل خواب فرزند خود نیز استفاده کنید.

جنس بدنه

یکی از پارامتر های اساسی در زمان خرید در نظر مصرف کنندگان کیفیت جنس بدنه محصول می باشد. زیرا با توجه به کیفیت بالای جنس بدنه بوده که می توان از طول عمر ان اسودگی خاطر داشت. بر همین اساس شرکت اینتکس بدنه این چادر بازی را از بهترین نوع پارچه نخی پنبه ای تولید کرده است. این نوع روکش بدنه کاملا نرم و بادوام بوده و در برابر ضربه مقاوم می باشد. کف چادر بازی نیز دولایه بوده تا علاوه بر راحتی کودک موجب افزایش استحکام بدنه محصول شود. سازه های چادر بازی را از نوع فایبرگلاس تولید می کنند. فایبرگلاس وزنی کم و ساختاری مقاوم و منعطف داشته که از طول عمر بالایی برخوردار می باشد. این نوع جنس بدنه در برابر تغییرات هوا و قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید مقاوم باقی می ماند. پس می توانید از چادر بازی در فضای باز نیز استفاده کنید.

ابعاد و وزن

وزن بدنه چادر بازی تنها 2/5 کیلوگرم بوده پس حمل و جا به جایی اسانی برای شما خواهد داشت. ارگونومی ساخت بدنه محصول از طولی برابر 120 سانتی متر و عرضی معادل 120 سانتی متر برخوردار است. ارتفاع بدنه محصول از بخش کف تا بالاترین سطح سقف ان بالغ بر 135 سانتی متر می باشد. این میزان ابعاد موجب شده تا کودکان برای بازی ها گروهی تا 3 نفر به راحتی این چادر بازی را انتخاب کنند.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

این چادر بازی در کمترین زمان ممکن راه اندازی خواهد شد که یکی از نقاط قوت ان به شمار می رود. ابتدا محصول را از بسته بندی خود خارج کرده و در یک محیط صاف کاملا باز کنید. سپس سازه های چادر بازی را طبق دفترچه راهنما به یکدیگر متصل سازید. در نهایت روکش بدنه را بر روی ان بکشید. برای مراقبت از چادر بازی از نزدیک کردن روکش بدنه به حرارت بالا خودداری کنید. همچنین از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه و یا ضربه به سازه ها بپرهیزید. این چادر بازی از طرف نمایندگی رسمی اینتکس دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر است.

جمع بندی

چادر بازی سرخپوستی کودک طرح کریسمس محصولی منحصر به فرد و جذاب با بدنه مقاوم و ظاهری ساده و زیبا بوده که با طول عمری بالا روانه بازار شده است. اگر قصد خرید چادر بازی با قیمت مناسب و طول عمر بالا دارید توصیه می کنیم به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

نوع خانگی ، سفری
 طول 120 سانتی متر
 عرض 120 سانتی متر
 ارتفاع 135 سانتی متر
 وزن 2.5 کیلوگرم
 جنس رویه پلی استر
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 پرتابل
 پمپ
نوع پمپ -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 کاملا نور گیر
 قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
 دارای درب مثلثی
 اقلام همراهپایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...