چادر بازی طرح خانه بست وی

52120

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک طرح خانه بست وی یکی از جدید ترین چادر های بازی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که از طراحی بدنه بسیار شیک و کودک پسندانه ای بهره مند می باشد. این چادر دارای جنس بدنه ای از نوع PVC وینیل داشته که تا حدودی نیز در برابر نفوذ آب مقاوم خواهد بود. محصولی که از پایه های فایبرگلاس برخوردار بوده و به صورت عصایی قابل نصب خواهد بود. این چادر بازی به دلیل داشتن وزن و حجم بسیار مناسب خود به راحتی در هر مکانی قابل حمل و جا به جایی خواهد بود. همچنین از این چادر می توان در مسافرت ها نیز به دلیل حمل و جا به جایی آسوده تر استفاده نمود. یکی دیگر از ویژگی های مناسب این چادر مقاوم بودن بدنه آن در برابر اشعه UV می باشد. محصولی که می تواند یکی از مناسب ترین گزینه ها برای سرگرمی کودکان و خردسالان باشد.

نوع خانگی ، سفری
 طول 102 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
ارتفاع 114 سانتی متر
 ساختار بدنه عصایی
 جنس رویه PVC وینیل
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 جنس کف پارچه شمعی تک لایه
 پمپ
نوع پمپ -
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 کاملا نور گیر
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، پایه های نگهدارنده

چادر بازی طرح خانه بست وی یکی دیگر از چادرهای مسافرتی پر طرفدار و محبوب برند بست وی می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و توانسته است به آوازه ای جهانی دست پیدا کند . برند بست وی یکی از برترین برند های تولید کننده محصولات بادی و وسایل بازی برای کودکان می باشد که پشتوانه ای چندین ساله را در ساخت این چادر بازی کودک به کار گرفته است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چادر بازی کودک راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر بازی طرح خانه بست وی همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی بدنه این چادر بازی به صورت کلبه مانند می باشد که در بخش داخلی خود به صورت مستطیلی فضای بسیار ایده آلی را برای بازی کودک فراهم می آورد . همچنین رنگ زمینه استفاده شده در بدنه این چادر بازی زرد می باشد که در بخش سقف آن از رنگ قرمز استفاده شده است ، شایان ذکر است که در تمامی قسمت های بدنه این چادر بازی از طرح های کارتونی استفاده شده است که جلوه ویژه ای را به این محصول داده است . همچنین درب ورودی این چادر بازی به صورت توری می باشد که علاوه بر ورود حیوانات موذی به داخل چادر کودک به تهویه هوای داخلی نیز کمک می کند . 

جنس بدنه :

جنس استفاده شده در ساخت بدنه این چادر بازی از نوع پی وی سی می باشد که از نرمی و انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار است و علاوه بر آن دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه نیز می باشد . همچنین پایه های نگهدارنده این چادر بازی از نوع فایبرگلاس می باشد که از استحکام بسیار بالایی برخوردار است و به خوبی می تواند فشار های وارده بر روی خود را مهار نماید و در این عرصه از پیشتازان است .

ابعاد و وزن چادر بازی کودک :

ابعاد این چادر بازی کودک به اندازه های ( طول : 102 سانتی متر ، عرض : 76 سانتی متر و ارتفاع : 114 سانتی متر ) می باشد که از ابعاد ایده آلی برای بازی و استفاده توسط کودک برخوردار می باشد اما در مقایسه با مدل های دیگر چادر بازی کودک از ارتفاع 10 الی 20 سانتی کمتری برخوردار است . همچنین وزن چادرهای بازی نیز یکی از مهمترین ویژگی هایی می باشد که در هنگام خرید محصولات بازی کودک باید به آن توجه نمایید زیرا تاثیر مستقیمی در جا به جایی محصول دارد ، وزن این چادر بازی 1.2 کیلوگرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی و توسط ساک حملی که دارد قابل جا به جایی می باشد .

جمع بندی :

چادر بازی طرح خانه بست وی یکی از محصولات با کیفیت و پر فروش می باشد که در سال جاری و توسط برند محبوب بست وی روانه بازارهای جهانی شده است و با ساختاری کودک پسند که دارد به راحتی توانسته است جای خود را در میان کودکان هوادار چادر بازی باز کند . این چادر بازی با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی فروش محصولات اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کره و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...