چادر بازی قلعه پرنسس

محصول bb022019

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
890,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی قلعه پرنسس از سری چادر های بازی کودک می باشد که به دلیل نوع طراحی و رنگ جذاب توانسته نظر بسیاری از کودکان را به خود جلب نماید. این چادر بازی دارای فضا و ارتفاع مناسب بوده و کودک شما قادر است تا علاوه بر انجام بازی، برای خوابیدن نیز آن را مورد استفاده قرار دهد. بدنه آن از جنس پلی استر بوده که به راحتی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد و نیز قابل شستشو می باشد. بر روی بدنه این چادر بازی طرح هایی فانتزی نقش بسته و در قسمت فوقانی آن یک پرچم کوچک تعبیه شده است که برای کودک شما بسیار جذاب خواهد بود. این محصول دارای یک درب و دو پنجره می باشد که با استفاده از گیره هایی در دوطرف، می توانید آن ها را باز نگه دارید. همچنین پنجره ها دارای توری بوده که در حین استفاده در فضای باز مانع از ورود حشرات به داخل آن خواهد شد. این چادر بازی بسیار سبک بوده و وزن آن تنها 1.5 کیلو گرم می باشد که به سادگی قابل حمل و جا به جایی خواهد بود. برای تهیه این محصول جذاب می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از فروشگاه بزرگ اینتکس دریافت نمایید.

نوع خانگی ، سفری
 قطر 150 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
بدنه فنری
 وزن 1.5 کیلوگرم
 جنس رویه پلی استر
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 جنس کف پارچه پلی اتیلن
 پمپ
نوع پمپ -
 شرکت سازنده 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 کاملا نور گیر
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، ساک حمل

چادر بازی قلعه پرنسس محصولی زیبا و جذاب می باشد که در مدت زمان اندکی توانسته در لیست پرفروش ترین چادرهای بازی کودک قرار گیرد. این محصول به گونه‌ای طراحی شده است که دارای قابلیت جمع شدن در ابعاد کوچک بوده و به همین منظور به راحتی قابل حمل و جابه جایی می باشد و همچنین در صورت عدم نیاز به آن می توانید در کمترین فضای ممکن آن را جای دهید. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید چادر بازی کودک همراهی می نماییم... 

طراحی و آرگونومی ساخت 

همانطور که می دانید شکل ظاهری و نوع طراحی محصولات برای کودکان بسیار مهم می باشد زیرا با توجه به روحیه لطیف کودکان می بایست محصولات مورد استفاده آن ها متناسب با عواطف آن ها طراحی و تولید شود. به همین منظور این محصول شبیه به یک قلعه طراحی شده است که در قسمت بالای آن یک پرچم کوچک قرار داده شده است که بر زیبایی و جذابیت آن افزوده است. همچنین رنگ بدنه آن نیز قرمز بوده که بر روی بدنه دارای طرحهای زیبا و فانتزی بوده که به راحتی توجه هر کودکی را به خود جلب خواهد نمود. بدنه این محصول به صورت استوانه ای طراحی شده تا کودک شما بتواند به راحتی داخل آن ایستاده و به تفریح بپردازد. همچنین این محصول به گونه ای طراحی شده است که می توان آن را در ابعاد بسیار کوچک جمع نموده و به راحتی حمل و جا به جا نمود. 

جنس بدنه

علاوه بر شکل ظاهری و نوع طراحی محصولات می‌بایست به جنس بدنه و کیفیت آن نیز توجه نمود زیرا این مورد مستقیماً بر طول عمر محصول تاثیر خواهد داشت. به همین منظور بدنه این چادر بازی  از جنس پلی استر در نظر گرفته شده تا در حین استفاده و جابه جایی دچار ساییدگی و در هنگام قرار گرفتن در فضای باز دچار پوسیدگی نشود. همچنین شما قادر خواهید بود بدون هیچگونه نگرانی آن را مورد شستشو قرار دهید. سازه های آن نیز فلزی در نظر گرفته شده تا در عین سبک بودن از استحکام بالایی در برابر شکستگی برخوردار باشد. 

ابعاد و وزن

همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید بدنه این محصول به شکل استوانه ای طراحی شده که این نوع طراحی موجب شده تا کودک شما قادر باشد علاوه بر نشستن، به راحتی داخل آن ایستاده و به بازی بپردازد. قطر این چادر بازی 130 سانتی متر و ارتفاع آن 150 سانتی متر می باشد. که این ابعاد موجب شده چند کودک به طور همزمان از آن استفاده نمایند. همچنین شما می توانید برای خوابیدن کودک نیز از آن استفاده نمایید. وزن این محصول بسیار اندک و در حدود 1.5 کیلو گرم می باشد که به راحتی قابل حمل خواهد بود. 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش : همانطور که ذکر شد این محصول از کیفیت مطلوبی برخوردار می باشد و به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد. اما نحوه مراقبت و استفاده ما نیز تاثیر بسزایی بر طول عمر آن خواهد داشت. به همین منظور می بایست از برخورد اشیاء تیز به آن ممانعت نموده و از قرار دادن این چادر بازی در برابر حرارت بالا خودداری نمایید. در صورت بروز هر گونه آسیب دیدگی نیز می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس آن را تعمیر و مورد استفاده قرار دهید. 

جمع بندی 

چادر بازی قلعه پرنسس از سری چادر های بازی بسیار زیبا می باشد که علاوه بر منزل می توان آن را در فضای باز و مسافرت نیز مورد استفاده قرار داد. این محصول دارای یک ساک حمل بوده که به جابه جایی آسان آن کمک شایانی خواهد نمود. با توجه به ابعاد آن می توان دریافت که دارای فضای مناسبی به جهت خوابیدن و تفریح کودک داشته و در عین حال فضای اندکی را اشغال خواهد نمود. برای تهیه این چادر بازی زیبا می توانید به صورت حضوری آن را خریداری نموده و یا به صورت اینترنتی اقدام به سفارش آن نمایید و این محصول کاربردی و جذاب را با قیمتی مناسب و کیفیت عالی از نمایندگی تهران اینتکس دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...