چادر بازی پرنسس کودک

P 2014

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
790,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک پرنسس کودکان چادری مخصوص تفریح و سرگرمی سنین زیر 6 سال که از جنس پلی استر و پارچه شمعی ساخته شده است. چادری که توسط فریم یا همان پایه های فیبرگلاس فنری راه اندازی شده و به دلیل سبک بودن این چادر در هر مکانی قابل حمل و راه اندازی خواهد بود. این چادر با توجه به رنگ و طراحی ای که دارد، می تواند بیشتر برای کودکان و خردسالان دختر مناسب باشد. همچنین این کالا از یک درب بزرگ با روکش مخصوص بهره می برد. البته این نوع چادر های علاوه بر تفریح و بازی کودکان می توان برای خواب آنها نیز استفاده شود. برای مثال می توان برای خواب نوزادان نیز از آن بخصوص در فضای باز که با نور مستقیم آفتاب مواجه می باشیم استفاده شود.

نوع خانگی ، سفری
 قطر 100 سانتی متر
 ارتفاع 135 سانتی متر
بدنه فنری، عصایی
 وزن 1.5 کیلوگرم
 جنس رویه پلی استر
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 جنس کف پارچه شمعی تک لایه
 پمپ
نوع پمپ -
 شرکت سازنده مای کیز
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 کاملا نور گیر
 دارای درب بزرگ با روکش
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، پایه های نگهدارنده، ساک حمل

چادر بازی پرنسس کودک

این روز ها خانواده ها برای محل بازی و هم چنین خواب کودک خود تصمیمات اساسی گرفته و به دنبال فراهم کردن محیطی ارام و خوب برای ان می گردند. در همین خصوص باید عنوان کرد که چادر بازی پرنسس کودک یک چادر بازی کامل می باشد که می تواند نیاز های شما را تا حدود زیادی بر طرف سازد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت کامل به بررسی دقیق این محصول بپردازیم..........

شکل کلی این چادر بازی بچه گانه به صورت استوانه ای بوده که نسبت به چادر های بازی کودک دیگر تا حدود زیادی متفاوت است. بدنه اصلی این کالا ساخته شده از رنگ خاکستری بوده که بر روی ان ستاره های قرمز و سفید رنگی هم در فواصل گوناگون به چشم می خورد. هم چنین سقف این محصول هم به صورت یکدست صورتی رنگ ساخته شده که بر روی ان چندین پارچه مثلثی شکل و در فواصل یک اندازه و در پایین ان قرار گرفته است که باعث شده تا این محصول از سادگی خارج شود. در دو سمت این کالا دو عدد پنجره قرار گرفته است که شما می توانید با باز کردن ان ها از داخل منزل به داخل چادر به صورت کامل نظارت داشته باشید. هم چنین به وسیله ان ها می توانید به سادگی هوا را در داخل چادر به گردش بیندازید که از خصوصیات خو این کالا به شمار می رود. نکته مهم دیگر در خصوص این کالا درب ورود ان است که در قسمت بالای درب به وسیله یک عدد بند بسته شده و کیپ می شود. هم چنین کف این چادر بازی هم به صورت یکدست ساده و صورتی رنگ طراحی و تولید شده است.


جنس بدنه

در رابطه با بدنه این کالا باید عنوان کرد که این محصول از نوع پارچه پلی استر ساخته شده است که کیفیت فوق العاده بالایی دارد. هم چنین کف این محصول هم از نوع پارچه شمعی تک لایه ساخته شده است که نرمی و لطافت خوبی داشته و کودک می تواند با خیال راحت در داخل ان به استراحت بپردازد. نکته مهم دیگر پایه های این کالاست که همگی از نوع فایبر گلاس ساخته شده اند.

ابعاد و وزن

این چادر بازی کودک تنها 1.5 کیلو گرم وزن دارد که این عامل باعث شده تا بتوانید به سادگی ان را با خود حمل و جا به جا کنید. هم چنین در رابطه با ابعاد این کالا هم باید عنوان کرد که قطر این چادر 100 سانتی متر و ارتفاع ان نیز 135 سانتی متر می باشد. تمام این موارد طبق استاندارد ساخته شده که کودک شما بتواند به سادگی در داخل ان بازی کرده و عبور و مرور کند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول به صورت فنری طراحی گردیده است که شما برای نصب ان تنها چند دقیقه وقت نیاز دارید. در همین خصوص باید عنوان کرد که در ابتدا باید سعی کنید تا این محصول را از داخل بسته بندی خارج کنید و ان را بر روی زمین قرار دهید. سپس به سادگی پایه های اصلی این کالا را هم در داخل هم قرار داده و شکل کامل و ایستاده را به ان ها ببخشید. پس از نصب کردن پایه ها شما در اخرین قدم باید پارچه و رویه اصلی این محصول را نصب کنید که کاری فوق العاده ساده و اسان است. پس از قرار دادن این پارچه شما می توانید به سادگی از این چادر بازی استفاده کرده و لحظات شادی را برای کودک خود بسازید. برای مراقبت از این محصول هم باید از ضربه زدن ، پریدن ، جامپینگ و هم چنین وارد کردن فشار به بدنه اصلی این محصول و پایه های ان خودداری کنید. هم چنین وسایل داغ و اتش زا و هم چنین وسایل نوک تیز را هم از کنار این کالا دور کنید تا اسیب نبیند.

جمع بندی

چادر بازی پرنسس کودک یک چادر بازی زیبا ، با کیفیت و ارزان قیمت می باشد که مناسب برای بازی و تفریح کودکان بوده و از ابعاد استانداردی هم بهره می برد که می توانید از ان در منزل و یا خارج از ان و حتی در پارک نیز استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم این کالا را هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...