چادر بازی کودک با طرح آپارتمان

bestway 52007

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک طرح آپارتمان یکی از چادر های مخصوص کودکان و خردسالان که ساخته شده از جنس پارچه شمعی با روکش برزنتی می باشد. محصولی که تنها یک درب ورودی داشته و کاملا نورگیر می باشد، به همین دلیل در هر مکانی قابل استفاده خواهد بود. این چادر در واقع توان خوبی را نیز در برابر برخورد آب به بدنه خواهد داشت.

چادر بازی یکی از دیگر از چادر های بازی، سرگرمی و مسافرتی کودکان بالای 3 سال بوده که از رنگ بندی و طراحی شاد و کودک پسندانه ای بهره می برد. این محصول در واقع ساخته شده از جنس پارچه شمعی با روکش برزنتی بوده که می تواند به خوبی در برابر آب و هوای مختلف مقاومت کند. ابعاد این چادر بازی (طول: 114 سانتی متر، عرض: 76 سانتی متر، ارتفاع: 102 سانتی متر) بوده که وزنی معادل 1 کیلوگرم را به همراه خواهد داشت. این وزن برای این کالا بسیار مناسب بوده و به راحتی قابل حمل خواهد بود.

نوع خانگی ، سفری
 طول 114 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 102 سانتی متر
 وزن 1 کیلوگرم
 جنس رویه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 جنس کف پارچه شمعی تک لایه
 پمپ
نوع پمپ -
 شرکت سازنده بست وی 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 کاملا نور گیر
 قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
 دارای درب بزرگ
 اقلام همراهپایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما

چادر بازی کودک با طرح آپارتمان

چادر بازی کودک با طرح آپارتمان یک چادر بازی با طراحی فوق العاده زیباست که شرکت بست وی ان را به تازگی تولید و روانه بازار کرده است. این محصول طرحی برگرفته از اپارتمان دارد که به زیبایی هر چه تمام تر این طرح را پیاده سازی کرده است. در ادامه این مطلب سعی بر این داریم تا به صورت کامل این محصول را مورد نقد و بررسی قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید....

همان طور که در تصاویر این محصول قابل رویت است این کالا ظاهری دقیقا شبیه به یک اپارتمان دو طبقه دارد. در هر سمت از این محصول تصویر چهار عدد پنجره را می توانید به جزئیات کامل مشاهده کنید که در ان از رنگ های شادی استفاده شده است. هم چنین یک عدد درب بزرگ مستطیلی شکل نیز در جلوی این چادر بازی نقش بسته است که به اسانی می توانید ان را باز و بسته کرده و از ان استفاده نمایید. نکته مهم دیگر در خصوص سقف این کالاست که به صورت شیربانی طراحی گردیده است و رنگ یکدست قرمز دارد که بر روی ان تصویر دو عدد زرافه در یک سمت و یک عدد پنجره دارای گل و گیاه در سمت دیگر ان به چشم می خورد. هم چنین بدنه اصلی این اپارتمان هم از رنگ یکدست زرد رنگ طراحی و تولید شده است. تمام این موارد طبق اصول خاصی طراحی و پیاده سازی شده تا کودک شما لحظات شادی را در داخل ان تجربه کند.

جنس بدنه

از دیگر موارد مهمی که می توان در خصوص این محصول به ان اشاره نمود جنس بدنه این کالاست. این محصول رویه ای ساخته شده از نوع پارچه شمعی برزنتی دارد که فوق العاده زیبا و مقاوم است. هم چنین پایه های این کالا هم از نوع فایبر گلاس ساخته شده است که انعطاف پذیری بالایی را در بر گرفته است. هم چنین کف این محصول هم به صورت تک لایه از همان جنس رویه ساخته شده است.

ابعاد و وزن

طول این چادر بازی زیبا 114 سانتی متر ، عرض ان 76 سانتی متر و هم چنین ارتفاع این محصول هم 102 سانتی متر می باشد. این ابعاد به گونه ای ساخته شده است که کودک شما با خیال راحت و به سادگی در داخل ان می تواند مشغول بازی و استراحت باشد. هم چنین وزن این محصول هم تنها 1 کیلو گرم است که بسیار سبک بوده و حمل ان اسان است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

برای راه اندازی این محصول شما تنها باید این کالا را از داخل بسته بندی خارج کرده و سپس سعی در نصب و اتصال پایه ها به یکدیگر کنید. هم چنین پس از اتصال پایه ها به یکدیگر باید پارچه اصلی رویه این محصول را بر روی ان قرار داده و سپس سعی کنید تا به شکل کامل و صاف این محصول را سر پا کنید تا بتوانید از ان استفاده نمایید. جمع کردن این محصول هم وقت بسیار کمی می خواهد. هم چنین برای مراقبت از این کالا باید از ضربه زدن به بدنه این محصول خودداری نمایید. هم چنین در هنگام راه اندازی این کالا مراقب پایه های این محصول باشید تا اسیب نبیند. در کنار این موارد باید از سوراخ شدن این محصول هم جدا بپرهیزید.

جمع بندی

چادر بازی کودک با طرح آپارتمان محصولی خاص و جدید است که شرکت بست وی ان را برای کودکان تولید کرده است. این محصول به صورت کاملا نورگیر طراحی و تولید شده است و قابل استفاده به عنوان محل خواب کودک نیز می باشد. این کالا را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران با قیمت عالی خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...