چادر بازی کودک با طرح ایستگاه اینتکس

5411

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک یکی از بهترین وسیله های سرگرمی برای کودکان میباشد که تا ساعت ها میتوانند مشغول بازی با آن باشد بدون آنکه خسته شوند.با داشتن یک چادر بازی مناسب دیگر نیازی ندارید که نگران سرگرمی کودکان خود باشید .چادر بازی با طرح ایستگاه قطار یکی از این چادر های بازی میباشد که با طرح جذابی که دارد میتواند موضوع سرگرمی کودکان را فراهم کند.این چادر بازی با ابعاد مربعی که دارد به راحتی استفاده میشود و میتوانید در هر نقطه از منزل ان را برپا کنید.جنس بدنه این محصول از نوع پلی استر و کتان میباشد که در مقابل ضربه ها و فشار بسیار مقابل است و در صورت کثیف شدن قابل شست و شو میباشد و در این مورد هیچ مشکلی وجود ندارد.طراحی این کلبه ی بازی به صورت یک ایستگاه قطار میباشد که طرح جالبی برای یک چادر بازی میباشد.از دیگر ویژگی های این محصول میتوان به بدنه قابل انعطاف آن اشاره کرد که در هنگام بسته بندی به کمک می آید و میتوانید آن را به راحتی بسته بندی کنید.همچنین وزن کم این محصول باعث سادگی حمل و نقل آن شده است میتوانید بدون دردسر به جابجایی آن بپردازید.

 نوع خانگی  , سفری
 طول  70 سانتی متر
 عرض 40 سانتی متر
 ارتفاع 80 سانتی متر
 وزن 3 کیلوگرم
 جنس رویه پلی استر
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 جنس کف وینیل تک لایه
 ابعاد بسته بندی 52×23.5×5.5 سانتی متر
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان بالا ی دو سال
 کاملا نور گیر
 قابل استفاده در منزل
کیفیت بالای بدنه
بدون نیاز به طناب
 دارای درب بزرگ و توری
 اقلام همراهپایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما

چادر بازی کودک با طرح ایستگاه اینتکس از سری کالا هایی جدید و جذابی است که توسط شرکت اینتکس برای کودکان بالای دو سال طراحی و ساخته شده می باشد . ما در این مقاله قصد داریم تا با همراهی متخصصانمان به بررسی کامل این چادر کودک بپردازیم تا شما نسبت به هدیه ای که برای فرزند خود می خواهید خریداری نمایید اطلاعات بسیار کاملی را داشته و سپس نسبت به محصولات مد نظر خود تصمیم گیری بکنید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت : در ابتدا ساختار این چادر به صورت شیروانی طراحی و ساخته شده است تا با استفاده از آن فرزند شما بتواند در مسافرت هایتان نیز در تمامی تنوع های آب و هوایی استفاده نموده و لذت ببرد . همچنین این محصول به صورت ایستگاه قطار طراحی شده که در آن از رنگ های قرمز ، مشکی ، آبی و ززد استفاده شده که به همین منظور بسیار زیبا خواهد و جذاب خواهد بود . لازم به ذکر خواهد بود که این چادر دارای دو پنجره و یک در می باشد تا به آسودگی در درون آن تهویه هوا انجام بشود .

 

جنس بدنه بدنه این چادر ساخته و تولید شده از پلی استر ، کف آن از وینیل تک لایه و پایه های آن از فایبرگلاس خواهد بود که به همین دلیل دارای کیفیت ساخت و مقاومت بالایی می باشد .

 ابعاد و وزن این محصول به ترتیب به این صورت خواهد بود : 70 سانتی متر ، عرض : 40 سانتی متر ، ارتفاع : 80 سانتی متر و در آخر وزن آن 3 کیلو گرم می باشد که به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی بوده است .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی و استفاده این محصول ، می‌توانید تا پایه های آن را به آسانی در درون قسمت های مخصوص این چادر قرار داده تا به آسودگی آن را برای فرزندتان راه اندازی بکنید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که در ابتدا حتما دقت کنید تا محصول را در منطقه ای در مسافرتتان راه اندازی نموده که سنگ و یا چوب در زیر آن نباشد ، همچنین حتما پس از استفاده آن ، محصول را جمع کرده و درون ساک حمل خود دهید و به هیچ  وجه وسایل و اشیا تیز را به بدنه این مالا نزذیک نکنید . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده تا با تعمیرات تخصصی ما محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید

.

جمع بندی

چادر بازی کودک با طرح ایستگاه اینتکس از سری محصولات جدید و جذاب کمپانی محبوب و جهانی اینتکس بوده است که برای کودکان بالای 2 سال طراحی و تولید شده می باشد . طراحی این محصول به صورت شیروانی تولید شده که به شکل یک ایستگاه قطار بوده تا کودکتان از آن با آسودگی استفاده کرده و لذت ببرد . لازم به ذکر می باشد که این محصول بدنه ای از پلی استر ، سطح کف از وینیل تک لایه و پایه هایی از جنس فایبر گلاس را داشته که به همین دلیل دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی خواهد بود . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری بکنید ، هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس سفارش داده تا کالای مورد نظرتان را در اسرع وقت درب منزل دریافت نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...