چادر بازی کودک با طرح جنگل

45642

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
670,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک طرح جنگل و خردسال و کارتونی از دیگر چادر های بازی ساخته شده از جنس PVC با روکش برزنتی بوده که از کیفیت مناسبی بهره می برد. این محصول در واقع دارای پایه های فایبرگلاس بوده که به خوبی این چادر را نگه می دارد. از دیگر ویژگی های این چادر می توان به داشتن درب بزرگ و سبک بودن آن اشاره کرد.

توضیحات: چادر بازی کودک طرح جنگل اینتکس از دیگر چادر های بازی و سرگرمی از جنس پارچه شمعی برزنتی می باشد. محصولی که از بهترین طرح های کودک پسند و همچنین رنگ های شاد در آن استفاده شده است. این چادر یک در ورودی  و دو پنجره گرد در خود داشته و به دلیل داشتن وزن 4.9 کیلوگرمی در هر مکانی قابل حمل خواهد بود. ابعاد این محصول (طول: 95 سانتی متر، عرض: 75 سانتی متر، ارتفاع: 107 سانتی متر) بوده که برای سنین زیر 5 سال بسیار مناسب خواهد بود. این چادر بازی نیز قابلیت استفاده به عنوان چادر مسافرتی کودک را نیز خواهد داشت.

نوع خانگی ، سفری
 طول 95 سانتی متر
 عرض 75 سانتی متر
 ارتفاع 107 سانتی متر
 وزن 4.9 کیلوگرم
 جنس رویه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 جنس کف پارچه شمعی تک لایه
 پمپ
نوع پمپ -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 کاملا نور گیر
 قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
 دارای درب بزرگ
 اقلام همراهپایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما

چادر بازی کودک با طرح جنگل یکی دیگر از محصولات تولیدی توسط برند اینتکس می باشد که به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران محصولات بادی کودک اینتکس باز کند و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . این چادر بازی کودک از جنس پارچه شمعی برزنتی می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد . در ادامه این مطلب قصد داری تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چادر بازی کودک راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر بازی کودک با طرح جنگل همره ما باشید تا شما را با این محصول کاربردی بیشتر آشنا نماییم .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این چادر بازی کودک به صورت مستطیل مانند می باشد که از ارتفاع ایده آلی برخوردار است و به خوبیمی تواند محیطی شاد را برای استفاده کودک شما فراهم آورد . این چدر بازی دارای درب ورودی با ارتفاع مناسب و همچنین دو عدد پنجره می باشد که علاوه بر باز کردن دید کودک رو به محیط بیرونی چادر به گردش هوای داخلی چادر نیز کمک شایانی می کند . طرح رویه این چادر بازی کودک به صورت جنگلی می باشد که زیبایی منحصربفردی به این محصول داده است و از همین رو به خوبی می تواند توجه کودک شما را به خود جلب نماید . این محصول در طرح ها و رنگبندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است که در این بخش برای شما یکی از زیباترین طرح ها را فراهم آورده ایم . 

چادر بازی کودک

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در تولید این چادر مسافرتی از پارچه شمعی برزنتی می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که در برابر فشار و ضربه از خود نشان داده است از نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز برخوردار می باشد و از همین رو به هنگام برخورد بدن کودک با سطح چادر خراشی بر رویبدن وی به وجود نمی آید . همچنین پایه های استفاده شده در تولیداین چادر بازی کودک از جنس فایبرگلاس می باشد که از استحکام بسیار بالایی برخوردار است و با توجه به تست های انجام شده بر روی این چادر می توانید از آن به علت مقاومت بالا در محیط های باز نیز استفاده نمایید و روی شادی را برای کودک خود فراهم آورید .

ابعاد و وزن چادر مسافرتی :

چدر های مسافرتی کودک معمولا دارای استانداردهای جهانی نیز می باشد تا فضای ایده آلی را برای کودک فراهم آورد . این چادر بازی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و دارای اندازه هایی مطابق با استانداردهای جهانی می باشد . ابعاد چادر بازی کودک طرح جنگل به اندازه های ( طول : 95 سانتی متر ، عرض : 75 سانتی متر و ارتفاع : 107 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای کودک به هنگام بازی فراهم می آورد .  همچنین وزن چادر بازی یکی از مهمترین نکاتی می باشد که در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید زیرا در جا به جایی محصول نقش بسزایی خواهد داشت ، وزن این چادر بازیکودک به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 4.9 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و به همین خاطر می تواند بهترین گزینه برای سفرهای شما نیز به حساب بیاید .

جمع بندی :

چادر بازی کودک طرح جنگل یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین چادر های بازی تولیدی توسط برند اینتکس می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد . جنس بدنه این چادر بازی از پارچه شمعی برزنتی می باشد و همچنین در ساخت پایه های آن از فایبرگلاس استفاده شده است که علاوه بر مقاومت بالا ، انعطاف پذیری ایده آلی را به این محصول داده است . چادر بازی کودک طرح جنگل با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کره و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...