چادر بازی کودک با طرح حیوانات بست وی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک با طرح حیوانات بست وی یکی از محصولات متفاوت این کمپانی مشهور بوده که برای استفاده کودکان و خردسالان به تازگی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه ای شش ضلعی بوده که فضایی گرد را اشغال کرده و بدنه ای مخروطی دارد. بر روی بدنه این محصول تصاویر فانتزی و رنگارنگی از حیوانات جنگل به چشم خورده که برای کودکان مهیج می باشد. سقف این محصول به صورتی شیروانی و با رنگ سبز طرح دار تولید شده است. در بخش ابتدایی این محصول یک درب بزرگ برای رفت و امد اسان کودکان تعبیه شده که با استفاده از دو بند به سمت بالا جمع اوری می شود. بر روی بدنه این محصول دو عدد پنجره نیز تعبیه شده که فضای بازی کودک را از نور کافی برخوردار خواهد کرد. برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پارچه پلی استر که ساختاری نرم داشته استفاده شده است. سازه های این محصول نیز از جنس فایبرگلاس با وزنی کم و دوامی بالا می باشد. این ساختار ضداب بوده و طول عمری بالا دارد. به همین دلیل قابل استفاده در تمامی فضاهای باز نیز می باشد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

نوع خانگی
 قطر 104 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
 بدنه عصایی
 وزن 1.1 کیلوگرم
 جنس رویه پلی استر
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 جنس کف پلی استر
 پنجره 
تعداد پنجره -
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 کاملا نور گیر
 قابلیت راه اندازی عصایی
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، پایه های نگهدارنده، ساک حمل

 

چادر بازی کودک با طرح حیوانات بست وی

چادر بازی کودک با طرح حیوانات بست وی از جمله انوان محصولات مخصوص کودکان بوده که به تازگی توسط این کمپانی بزرگ طراحی و روانه بازار های جهانی شده است. این محصول دارای طراحی بدنه ای شاد و کودکانه بوده و دوام بسیار بالایی دارد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت مناسبی در میان مصرف کنندگان دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با تحلیل ساختار این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول و خرید چادر بازی متناسب با علایق فرزند خود پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باقی بمانید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولاتی که برای کودکان تولید شده نیاز به طراحی بدنه شاد و بر اساس علایق ان ها داشته که از کلیشه های موحود در بازار دوری کرده باشد. از سوی دیگر طراحی این گروه محصولات با رعایت استاندارد های موجود صورت گرفته تا محصول تولید شده ایمنی و سلامت کودک را در زمان مصرف مهیا کند. با رعایت این نکات اساسی چادر بازی کودک با طرح حیوانات بست وی در سال جدید به بازار های جهانی معرفی می شود. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه ای با نشیمنگاه شش ضلعی بوده که فضایی گرد را اشغال کرده و بدنه ای ککاملا مخروطی دارد. در بخش ابتدایی این محصول یک درب استاندارد برای تردد اسان کودک تعبیه شده که از طریق دو بند به سمت بالا جمع اوری می شود. بر روی دیواره این محصول تعداد دو عدد پنجره تعبیه شده که مجهز به توری هستند. این توری ها از ورود حشرات به فضای بازی کودک جلوگیری می کنند. این نوع ساختار بدنه موجب شده تا فضای بازی کودک دارای نورگیری کافی بوده و گردش هوا ازادانه انجام شود. بدنه این محصول با رنگ خاکی تولید شده که بر روی ان تصاویر فانتزی و رنگارنگی از حیوانات بر اساس علایق کودکانه به چشم می خورد. سقف محصول از نوع شیروانی طراحی شده تا از تجمع اب باران در زمان بارندگی جلوگیری شود. این سقف سبز رنگ بوده که دارای تصاویر زیبایی از برگ می باشد. این ساختار استاندارد را می توانید به عنوان محل خواب فرزند خود استفاده نمایید.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید همواره به دنبال محصولی با کیفیت بوده که در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. بر همین اساس شرکت بزرگ بست وی بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع پلی استر تولید شده که دارای ساختاری با نرمی و دوام بالا است. کف محصول نیز از همین نوع تولید شده تا مانع از نفوذ اب به فضای بازی کودک شود. برای تولید سازه های این محصول از نوع فایبرگلاس با ساختاری سبک و طول عمری بالا استفاده شده است. این ساختار ضدآب را می توانید با خیالی اسوده در فضای باز نیز استفاده نمایید. زیرا تغییرات شرایط اب و هوایی و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول با توجه یه وزن بدنه 1.1 کیلوگرمی و امکان حمل اسان یک گزینه ایده ال برای استفاده در زمان سفر به شمار می رود. ارگونومی ساخت بدنه این محصول دارای قطری برابر 104 سانتی متر بوده و ارتفاع 130 سانتی متری محصول رفت و امد را برای کودکان به سادگی ممکن می کند.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطح باز کنید. سازه های محصول از نوع عصایی بوده به همین دلیل در زمانی کودکتاه در بخش داخلی روکش بدنه نصب می شوند. برای مراقبت از این محصول از وارد کردن ضربه به سازه های ان بپرهیزید. همچنین از فروکردن اجسام نوک تیز به روکش بدنه جدا خودداری کنید. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی : چادر بازی کودک با طرح حیوانات بست وی محصولی با ساختار پرتابل و ضدآب بوده که قابل استفاده به عنوان چادر مسافرتی کودک و یا محل خواب فرزند شما می باشد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...