چادر بازی کودک با طرح خانه توت فرنگی

۴۵۴۱۵۲

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک با طرح خانه توت فرنگی یکی از محصولات زیبا و منحصر به فرد برای کودکان ببوده که در سال جدید میلادی توسط شرکت اینتکس طراحی و روانه بازار شده است. این محصول ساختاری پرتابل و وزن بدنه ای بسیار کم داشته که به راحتی راه اندازی می شود. پس یک گزینه ایده ال برای استفاده به عنوان چادر مسافرتی کودک به شمار می رود. برای تولید بدنه این محصول از بادوام ترین نوع پارچه شمعی برزنتی بوده که کاملا ضداب است. برای تولید سازه های محصول نیز از فایبرگلاس با وزنی کم و طول عمری بالا تولید می شود. پس می توانید این محصول را در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده نیز استفاده نمایید. بدنه این محصول کاملا صورتی رنگ بوده که بر روی ان تصاویر فانتزی از توت فرنگی به چشم می خورد. این نوع طراحی بدنه بر اساس علایق کودکانه انتخاب شده است. در بخش میانی محصول یک درب بزرگ برای رفت و امد اسان کودکانه تعبیه می شود. به علاوه این محصول مجهز به تعداد 4 عدد پنجره مجهز به توری نیز بوده که موجب می شود فضای بازی کودک دارای نور کافی شده و هوا به راحتی در گردش باشد. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه اینتکسمراجعه نمایید.

نوع خانگی ، سفری
 طول 114 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 102 سانتی متر
 وزن 2 کیلوگرم
 جنس رویه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 جنس کف پارچه شمعی تک لایه
 پمپ
نوع پمپ -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 کاملا نور گیر
 قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
 دارای درب بزرگ
 اقلام همراهپایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما

چادر بازی کودک با طرح خانه توت فرنگی از سری محصولات زیبایی بوده که در دسته بندی کودکان قرار می گیرید و با خرید این کالا می توانید فرزند خود را به یک سرگرمی لذت بخش دعوت کرده تا از آن استفاده بکند . البته برای اطمینان بیشتر به خرید کالای مورد نظر خود این نقد و بررسی را به طور کامل مطالعه کرده تا از مزایا و مایب آن آشنا شوید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

اصلی ترین قسمت محصول برای کودکان طراحی و ظاهر آن می باشد که به همین دلیل هرچه شکل و شمایل کالای خریداری شده زیبا و جذاب تر باشد ، فرزند شما نیز بیشتر جذب آن خواهد شد . طراحی این چادر به صورت یک خانه شیروانی بوده است که با طراحی زیبای درخت توت فرنگی و رنگ های صورتی ، سبز و قرمزی که در آن به کار رفته می باشد این محصول را تبدیل به یک چادر بازی کودک فوق العاده چشم نواز خواهد کرد . همچنین لازم به ذکر است که این چادر دارای چهار پنجره نیز می باشد که به هر چهار پنجره یک توری متصل شده است .

جنس بدنه

اما نکته اصلی که بعد از طراحی و ارگونومی ساخت می توانید توضیح داد ، جنس و کیفیت یک محصول بوده تا از سفارش کالای مد نظرتان مطمئن شوید . به همین دلیل ساختار بدنه این محصول از پارچه شمعی برزنتی بوده است که قابلیت ضد آب بودن را داشته و شما می توانید آن را نیز در مسفارت های خود حمل کرده تا فرزند شما از آن استفاده و لذت ببرد .

ابعاد و وزن

ابعاد و وزن نیز از دیگر قسمت های این چادر بوده است که طول آن 114 سانتی متر ، عرض : 76 سانتی متر ، ارتفاع : 102 سانتی متر و در نهایت وزن 2 کیلو گرمی را خواهد داشت که به آسودگی قابل جا به جا کردن چادر خود توسط فرزندتان می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

راه اندازی این چادر بسیار آسان خواهد بود به طوری که تنها کافیست تا این کالا را از ساک مخصوص خود به بیرون آورده تا آن به صورت اتوماتیک وار نصب و راه اندازی بشود . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که حتما پس از استفاده فرزندتان از این کالا آن را جمع کرده و در درون ساک حمل خود قرار دهید ، همچنین وسال تیز را به بدنه آن نزدیک نکرده تا کودک شما کالایی با طول عمر بسیار بالایی را داشته باشد . اگرتحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد شما می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده تا با تعمیرات تخصصی ما محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

چادر بازی کودک با طرح خانه توت فرنگی از سری محصولات زیبا و جذاب کمپانی محبوب و نامدار بست وی بوده است که به صورت یک خانه شیروانی طراحی و ساخته شده که به اشکال درخت توت فرنگی بر روی آن مشاهده می شود . جنس بدنه این محصول از پارچه شمعی برزنتی بوده است که ضد آب خواهد بود و به همین می توانید آن را نیز به همراه خود در مسافرت ها و کمپین های مسافرتی خود حتی در هوای بارانی آورده تا فرزند شما از آن با خیالی آسوده استفاده کرده و لذت ببرد . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...