چادر بازی کودک با طرح خانه گل دار

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
899,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک با طرح خانه گل دار محصولی منحصر به فرد و استثنایی از شرکت بزرگ اینتکس بوده که به تازگی طراحی و روانه بازار های جهانی شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه ای مستطیل شکل بوده که بخش سقف ان کاملا شیبدار طراحی می شود. در ابتدای این محصول یک درب بزرگ و استاندارد برای رفت و امد اسان کودکان به فضای بازی وجود دارد. بر روی بدنه این محصول نیز تعداد دو عدد پنره تعبیه شده که تمامی این نقاط مجهز به توری هستند. این توری ها از ورود حشرات به فاضای بازی فرزند شما جلوگیری خواهد کرد. ساختار بدنه این محصول به گونه ای بوده که محیط بازی کودک از نورگیری کافی و گردش ازادانه هوا برخوردار گردد. برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پلی استر با روکش کتان استفاده شده که ساختاری ضدآب و بادوام دارد. سازه های این محصول از نوع فایبرگلاس بوده که وزنی کم و استحکام بسیار بالایی داشته و کاملا انعطاف پذیر است. بدنه این محصول سفید رنگ بوده که سقفی نارنجی دارد. بر روی بدنه این محصول تصاویر رنگارنگ و زیبایی از گل ها به چشم خورده که برای کودکان ارامش بخش می باشد. از این محصول می توانید به راحتی در فضای باز و در زمان سفر نیز استفاده نمایید. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را با قیمت و کیفیتی مناسب برای فرزند خود خریداری کنید.

نوع خانگی 
 طول  130 سانتی متر
 عرض 100 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
 وزن 3 کیلوگرم
 جنس رویه پلی استر و کتان
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 جنس کف وینیل تک لایه
 ابعاد بسته بندی 52×23.5×5.5 سانتی متر
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان بالا ی دو سال
 کاملا نور گیر
قابل استفاده در منزل
کیفیت بالای بدنه
بدون نیاز به طناب
 قابل استفاده به عنوان محل خواب کودک
 دارای درب و پنجره
 اقلام همراهپایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما

چادر بازی کودک با طرح خانه گل دار

چادر بازی کودک با طرح خانه گل دار یکی از محصولات جذاب و متفاوت تولید شده توسط کمپانی بزرگ اینتکس بوده که در سال جدید میلادی طراحی و روانه بازار شده است. این محصول دارای طراحی بدنه ای شاد بر اساس علایق کودکانه بوده و طول عمری بسیار بالا دارد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در ادامه این قسمت قصد داریم تا با تحللی کامل ساختار این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول و خرید چادر بازی کودک بر اساس نیاز فرزند خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولاتی که دارای مصرف کننده کودک بوده نیاز به طراحی بدنه ای شاد و نواروانه بر اساس علایق این گروه داشته تا مورد رضایتمندی ان ها واقع شود. از سوی دیگر ارگونومی ساخت بدنه این محصولا نیاز به طراحی استاندارد داشته تا سلامت کودک را در زمان استفاده مهیا سازد. شرکت بزرگ اینتکس با رعایت این نکات اساسی چادر بازی کودک با طرح خانه گل دار را به بازار های جهانی معرفی کند. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل بوده که بخش سقف ان از یک شیب ملایم برخوردار است. بدنه این محصول کاملا سفید رنگ بوده که بر روی این بدنه می توانید تصویر رنگارنگ و زیبایی از گل و گیاهان را مشاهده نمایید. سقف این محصول با نمای کاشی و کاملا نارنجی رنگ تولید می شود. کف محصول و بخش انتهای این محصول با نمای طرح چرم از یک رنگ سیبز ارامشبخش تولید شده است. در لبه این محصول می توانید یک ریسه با طرح پرچم و رنگبندی بسیار شاد را مشاهده کنید. در بخش ابتدایی این محصول یک درب استاندارد برای رفت و امد اسان کودکان تعبیه شده که از طریق دو بند به سمت طرفین جمع اوری می شود. بر روی بدنه این محصول مجموعا چهار عدد پنجره مجهز به توری تعبیه شده که از ورود حشرات به فضای بازی کودک جلوگیری خواهد کرد. این نوع ساختار موجب شده تا شما بتوانید از این محصول برای محل خواب فرزند خود نیز استفاده نمایید.

جنس بدنه

برای احترام به حقوق مصرف کنندگان محترم و ارائه محصولی با طول عمر حداکثری شرکت اینتکس بدنه این محصول را از بادوام ترین نوع پلی استر با روکش کتان تولید کرده که ساختاری نرم و انعطاف پذیر دارد. کف محصول از نوع وینیل تک لایه بوده تا از ورود اب به فضای بازی کودک جلوگیری شود. سازه های این محصول از مرغوب ترین نوع فایبرگلاس با وزنی کم و دوامی بالا تولید شده است. شما می توانید با اسودگی خاطر بابت طول عمر این محصول از چادر بازی در فضای باز نیز استفاده نمایید.

ابعاد و وزن

این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل بوده که طولی برابر 130 سانتی متر با عرضی معادل 100 سانتی متر دارد. ارتفاع این محصول از بخش کف تا بالاترین سطح سقف ان بالغ بر 130 سانتی متر می باشد. این محصول با توجه به وزن بدنه 3 کیلو گرمی خود و امکان حمل اسان یک گزینه ایده ال برای استفاده به عنوان چادر مسافرتی کودک به شمار می رود.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

سازه های این محصول از نوع عصایی طراحی شده به همین دلیل در کمترین زمان ممگن راه اندازی می شود. برای استفاده از محصول کافی ست ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در یک محیط مسطح باز کنید. سپس با استفاده از دفترچه راهنمای محصول اقدام به نصب سازه ها در بخش داخلی روکش بدنه نمایید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به روکش بدنه بپرهیزید. همچنین از وارد کردن ضربه به سازه های محصول خودداری نمایید. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

چادر بازی کودک با طرح خانه گل دار یک محصول جذاب با طراحی بدنه ارامشبخش بوده که ساختاری پرتابل داشته و از طول عمری بسیار بالا برخوردار است. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...