چادر بازی کودک با طرح ساحل

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک و چادر های بازی کودکان جذاب از مهمترین ابزارهای  بازی و سرگرمی کودکان میباشد که شرکت اینتکس در این زمینه همیشه بسیار موفق و متنوع عمل کرده و به فکر کودکان و سرگرمی آنها بوده. چادر بازی طرح ساحل یکی از انواع چادر های بازی میباشد که بسیار زیبا طراحی شده است و برای کودکان بسیار سرگرم کننده خواهند بود.طراحی این چادر به شکل یک ساحل آفتابی بوده و با اشکال قایق و ماهی و سطل شن تزیین شده است و حس یک ساحل واقعی را در کودکان به وجود خواهد آورد.درب ورودی این کلبه ی بازی مانند خانه ی ساحلی  در نظر گرفته شده که با  زیپ باز و بسته میشود و دارای پنجره های کوچکی در اطراف میباشد که از داخل مجهز به پرده است.قسمت داخلی آن بسیار نرم و راحت است و حتی میتوانید از این چادر بازی به عنوان محل خواب کودک استفاده کنید.از طرف دیگر این چادر بازی بسیار سبک بوده و میتوانید به راحتی آن را جابجا کنید و در هنگام مسافرت ها میتوانید آن را در کیف مخصوص گذاشته و به سادگی آن را حمل کنید.جنس این کلبه ی بازی از نوع پلی استر میباشد که علاوه بر مقاومت در برابر پارگی و آب قابل شست و شو بوده میتوانید در صورت کثیف شدن آن را تمیز کنید.ابعاد مناسب آن باعث شده که قادر باشید در هر نقطه از منزل آن را برپا کنید.این چادر بازی برای استفاده در منزل در منزل طراحی شده اما در صورت مراقبت از آن میتوانید در سواحل نیز از آن استفاده کرده و لذت ببرید.

نوع خانگی 
 طول  100 سانتی متر
 عرض 80 سانتی متر
 ارتفاع 110 سانتی متر
 وزن 5 کیلوگرم
 جنس رویه پلی استر و کتان
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 جنس کف وینیل تک لایه
 ابعاد بسته بندی 52×23.5×5.5 سانتی متر
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان بالا ی دو سال
 کاملا نور گیر
قابل استفاده در منزل
کیفیت بالای بدنه
بدون نیاز به طناب
 قابل استفاده به عنوان محل خواب کودک
 دارای درب و پنجره
 اقلام همراهپایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما
 

چادر بازی کودک با طرح ساحل محصولی بسیار دوست داشتنی و پرطرفدار برای کودکان است که می توانند با استفاده از آن ها در کنار دوستان یا پدر و مادر به بازی کردن و سرگرمی بپردازند . داشتن خانه های کوچک برای هر کودکی می تواند لذت بخش باشد تا بدین ترتیب بتواند در آن استراحت کند ، وسایل و اسباب بازی های خود را در آن بچیند و حتی در داخل آن بخوابد . با توجه به این موضوع شرکت هایی اقدام به تولید چادر های بازی با طراحی خانه ، کلبه ، قلعه و ... کردند که در این میان می توان به چادر بازی کودک با طرح ساحل اشاره کرد . و اما در این بخش شما را با ویژگی ها و خصوصیات بیشتر محصول آشنا خواهیم کرد .

راهنمای خرید چادر بازی کودک

فروشگاه اینترنتی اینتکس در دسته بندی چادر بازی کودک خود انواع چادر های بازی با طرح ها و رنگ های مختلفی را موجود کرده است تا خریداران بتوانند با مقایسه بین محصولات ، چادر بازی مدنظر کودک خود را به صورت اینترنتی یا حضوری خریداری کنند . توصیه می کنیم تا در هنگام خرید چادر بازی به ابعاد و مشخصه های محصول دقت کنید تا بر اساس آن خرید خود را انجام دهید .

هر چادر بازی کودکی با توجه به ابعادی که دارد می تواند برای رده سنی خاصی قابل استفاده باشد و حتی تعداد نفرات بیشتر یا کمتری را جای دهد . همچنین برخی از محصولات با توجه به طراحی که دارند برای دختران یا پسران قابل استفاده هستند . فروشگاه اینتکس سعی کرده است تا عکس محصولات را به صورت واضح قرار دهد تا خریداران اینترنتی یا تلفنی بتوانند به صورت کامل چادر بازی را مشاهده کنند .

طراحی و ساخت چادر بازی کودک با طرح ساحل

این چادر بازی همانطور که از نامش مشخص است به صورت یک خانه بازی ساخته شده است که بر روی بدنه آن طراحی ساحل نقش بسته است ، طرح هایی چون ماسه ، قایق و ... جذابیت محصول را بیشتر کرده است . همچنین استفاده از طرح های چاپی یا دوخت پارچه های رنگی در بدنه و ایجاد درب و پنجره های به ظاهر چوبی ، محصول را بسیار شیک و دوست داشتنی کرده است .

سطح کیفی این چادر بازی بسیار بالاست زیرا برای ساخت آن از مواد و پارچه های درجه یک استفاده شده است و به صورت تضمین شده توسط فروشگاه به فروش می رسد . در صورت استفاده صحیح از چادر بازی کودک ، سال های سال می توانید از آن استفاده نمایید .

ویژگی ها و جنس چادر بازی کودک با طرح ساحل

چادر های بازی کودک محصولی خانگی است که به واسطه وزن و حجم بسته بندی سبک و کوچکی که دارد به راحتی می توان آن را حمل کرده و در سفر ها استفاده کرد . کودک می تواند به دلخواه خود به صورت مداوم و ثابت این چادر بازی را در اتاق خواب خود راه اندازی و استفاده کند ، همچنین می تواند آن را در محیط های باز چون حیاط خانه نیز استفاده نماید . شرایط مختلف محیطی تاثیری بر کیفیت محصول نخواهد داشت زیرا برای ساخت آن از پلی استر و کتان استفاده شده است .

هر دو جنس استفاده شده از بهترین پارچه های موجود در بازار هستند که بیشتر از پارچه کتان برای تولید لباس و از پلی استر برای تولید ساک ، کوله و ... استفاده می شود . از پلی استر ها برای ساخت چادر های مسافرتی بزرگ نیز استفاده می شود زیرا این پارچه ها کاملا ضد آب هستند و می تواند مانع از عبور آب شوند . قسمت سقف این چادر بازی که به رنگ آبی نیز می باشد از پلی استر ساخته شده است .

همچنین برای کف محصول از وینیل یا پی وی سی استفاده شده است تا قسمت کف آن نیز به مانند سقف ضد آب باشد تار صورتی که زمین خیس بود ، آب وارد چادر بازی نشود . برای ساخت فریم یا سازه محصول نیز به مانند چادر های مسافرتی بزرگ و دیگر چادر های بازی با کیفیت از جنس بسیار عالی و درجه یک فایبرگلاس استفاده شده است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...