چادر بازی کودک با طرح کلبه

۴۸۴۵۴۵

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک طرح کلبه یکی از محصولات سری چادر های بازی شرکت اینتکس است که در به تازگی تولید شده است.اولین ویژگی این چادر طراحی ساده و شیک آن میباشد که تنها با طرح کلی ساختار و رنگ آبی تزیین شده است که باعث شده است این چادر در عین سادگی بسیار زیبا به چشم بیاید .این محصول به شکل مربعی در نظر گرفته شده و در قسمت سقف دو پنجره تعبیه که نور به داخل چادر راه یابد.همچنین درب ورودی این چادر بازی از کناره های آن باز و بسته میشود و این  با این ویژگی شما را از دردسر زیپ بی نیاز کرده است.ابعاد مناسب آن باعث شده که قادر باشید در هر نقطه از منزل آن را برپا کنید.این چادر بازی برای استفاده در منزل در منزل طراحی شده اما در صورت مراقبت از آن میتوانید در پارک ها و مسافرت های کوتاه مدت  نیز از آن استفاده کرده و لذت ببرید.از دیگر ویژگی های این چادر بازی میتوان به وزن آن اشاره کرد که بسیار سبک بوده و میتوانید به راحتی آن را جابجا کنید و در هنگام مسافرت ها میتوانید آن را در کیف مخصوص گذاشته و به سادگی آن را حمل کنید.قسمت داخلی آن بسیار نرم و راحت است و حتی میتوانید از این چادر بازی به عنوان محل خواب کودک استفاده کنید.جنس این کلبه ی بازی از نوع پلی استر میباشد که علاوه بر مقاومت در برابر پارگی و آب قابل شست و شو بوده میتوانید در صورت کثیف شدن آن را تمیز کنید.

نوع خانگی 
 طول  100 سانتی متر
 عرض 75 سانتی متر
 ارتفاع 80 سانتی متر
 وزن 2.5 کیلوگرم
 جنس رویه پلی استر و کتان
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 جنس کف وینیل تک لایه
 ابعاد بسته بندی 52×23.5×5.5 سانتی متر
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان بالا ی دو سال
 کاملا نور گیر
قابل استفاده در منزل
کیفیت بالای بدنه
بدون نیاز به طناب
 قابل استفاده به عنوان محل خواب کودک
 دارای درب و پنجره
 اقلام همراهپایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما
 

چادر بازی کودک با طرح کلبه

چادر بازی کودک با طرح کلبه یک چادر بازی زیبا و خاص است که کودک شما با در اختیار داشتن ان می تواند لحظات شاد و مفرحی را برای خود خلق کند. این محصول به گونه ای طراحی شده که چندین کودک می توانند به راحتی با استفاده از ان به بازی و تفریح بپردازند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به نقد و بررسی کامل این محصول بپردازیم....

طراحی و ارگونومی ساخت

در خصوص ارگونومی ساخت این محصول باید در مرحله اول به این نکته اشاره کرد که این کالا ظاهری مستطیلی شکل دارد که بر روی این محصول یک عدد سقف با شیب تند و به صورت شیربانی قرار گرفته است. در همین خصوص باید عنوان کرد که این کالا بدنه ای صاف و یکدست دارد که بر روی ان هیچ گونه علائمی دیده نمی شود. هم چنین سقف این محصول هم به صورت خال دار طراحی شده است که بسیار زیباست. نکته مهم دیگر در خصوص این کالا قرار گرفتن دو عدد پنجره بر روی سقف این محصول است که باعث شده تا این کالا کاملا نورگیر باشد. هم چنین این محصول دارای یک عدد درب بزرگ میباشد که این درب از وسط به سمت کناره ها باز شده و می توانید با یک عدد بند که به بدنه این محصول متصل است درب این کالا را به صورت کامل باز نمایید. هم چنین بر روی این محصول چندین لامپ در رنگ های مختلف هم قرار گرفته است که به زیبایی این محصول کمک شایانی کرده است.

جنس بدنه

از دیگر خصوصیات خوب این محصول که قدرت اطمینان را بالا برده است جنس ان است. در همین خصوص باید عنوان کرد که این کالا رویه ای ساخته شده از نوع پلی استر و کتان دارد که بسیار مقاوم می باشد. هم چنین پایه های این محصول به صورت فایبرگلاس ساخته شده . کف این کالا هم از نوع وینیل تک لایه طراحی گردیده است.

ابعاد و وزن : طول این چادر بازی 100 سانتی متر ، عرض ان 75 سانتی متر و هم چنین ارتفاع این کالا هم 80 سانتی متر می باشد. هم چنین این محصول تنها 2.5 کیلو گرم وزن دارد که به راحتی می توانید ان را با خود حمل و نقل نمایید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

برای راه اندازی این محصول شما می توانید اموزش های تصویری ان را از طریق دفترچه راهنما موجود در کنار بسته بندی این کالا مشاهده کرده و به درستی این محصول را در مدت زمان کوتاهی نصب کنید. در حالت کلی اما تنها کافی است که پایه های نگهدارنده این محصول را به همدیگر متصل کرده و ان را بر روی زمین قرار دهید. سپس اقدام به قرار دادن رویه اصلی این محصول بر روی این پاره ها کرده و این چادر بازی را راه اندازی نمایید. هم چنین برای مراقبت از این محصول هم باید به این نکته توجه کنید که در ابتدا از ضربه زدن به این کالا بپرهیزید. هم چنین سعی کنید تا از سوراخ شدن این چادر بازی هم خودداری کنید تا دچار افت کیفیت نشود.

جمع بندی

چادر بازی کودک با طرح کلبه یک محصول زیبا با رنگ یکدست ابی می باشد که فوق العاده دیدنی است. این محصول برای نصب نیاز به طناب یا هیچ وسیله دیگری نداشته و به راحتی می توانید ان را راه اندازی نمایید. این محصول فوق العاده را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...