چادر بازی کودک با طرح کلبه ی ستاره ای

44521

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک ستاره ای از سری محصولات چادر های بازی کودک شرکت اینتکس میباشد که به تازگی به بازار عرضه شده اند و مورد توجه بسیاری از کودکان و والدین آنها قرار گرفته است.از دلایل این استقبال میتوان به سادگی طراحی آن اشاره کرد که طرح کلی آن مربعی شکل بوده و بدنه ی آن که مانند یک کلبه ساخته شده با رنگ های آبی پررنگ و اشکال ستاره ای تزیین شده و جلوه ی زیبایی به آن بخشیده است.این چادر توسط پایه های آلومینیومی روی زمین محکم میشود و این پایه ها بسیار محکم بوده و مشکلی برای آنها به وجود نمیاید. درب ورودی این چادر بازی از کناره های آن و توسط پارچه ای مجزه و مستقل  باز و بسته میشود و این  با این ویژگی شما  از دردسر زیپ بی نیاز خواهی بود.

از دیگر ویژگی های این چادر بازی میتوان به وزن آن اشاره کرد که بسیار سبک بوده و میتوانید به راحتی آن را جابجا کنید و در هنگام مسافرت ها میتوانید آن را در کیف مخصوص گذاشته و به سادگی آن را حمل کنید. ابعاد مناسب آن باعث شده که قادر باشید در هر نقطه از منزل آن را برپا کنید.این چادر بازی کودکان برای استفاده در منزل در منزل طراحی شده اما در صورت مراقبت از آن میتوانید در پارک ها و مسافرت های کوتاه مدت نیز از آن استفاده کرده و لذت ببرید.قسمت داخلی آن بسیار نرم و راحت است و حتی میتوانید از این چادر بازی به عنوان محل خواب کودک استفاده کنید.جنس این کلبه ی بازی از نوع پلی استر میباشد که علاوه بر مقاومت در برابر پارگی و آب قابل شست و شو بوده میتوانید در صورت کثیف شدن آن را تمیز کنید.در صورتی که میخواهید چادر بازی متفاوتی برای کودکان خود تهیه کنید پیشنهاد میشود که این محصول را از دست ندهید.

 نوع خانگی 
 طول  100 سانتی متر
 عرض 75 سانتی متر
 ارتفاع 80 سانتی متر
 وزن 2.5 کیلوگرم
 جنس رویه پلی استر و کتان
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 جنس کف وینیل تک لایه
 ابعاد بسته بندی 52×23.5×5.5 سانتی متر
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان بالا ی دو سال
 کاملا نور گیر
قابل استفاده در منزل
کیفیت بالای بدنه
بدون نیاز به طناب
 قابل استفاده به عنوان محل خواب کودک
 دارای درب و پنجره
 اقلام همراهپایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما

چادر بازی کودک با طرح کلبه ی ستاره ای از سری چادر های بازی پر فروش کودک و خردسال فروشگاه تهران اینتکس می باشد که برای سنین بالای 2 سال طراحی شده و بسته به نیاز کودک می تواند برای سنین بالا تر نیز مورد استفاده قرار گیرد . این محصولات بازی بسیار دوست داشتنی و محبوب هستند و مورد علاقه هر کودکی قرار خواهند گرفت . شما می توانید این هدیه های بسیار دوست داشتنی را خریداری کرده و به فرزندان خود بدهید تا با دوستان خود به بازی و سرگرمی بپردازند . در ادامه مطلب با ن نقد و بررسی بیشتر محصول ، شما را با ویژگی ها و خصوصیات بیشتر چادر بازی کودک با طرح کلبه ی ستاره ای آشنا خواهیم کرد .

با توجه به نوع طراحی که این چادر بازی دارد نام آن را چادر بازی کودک با طرح کلبه ی ستاره ای گذاشته اند . همانطور که در تصویر مشخص است ، قسمت سقف چادر بازی به صورت ستاره های درخشان طراحی شده است که زیبایی آن را دوچندان کرده است . رنگ دیواره ها و سقف چادر موجب شده تا تاریکی شب به خوبی نمایان گردد و جذابیت محصول را دو چندان کند . این کلبه یا چادر بازی دارای یک درب بزرگ در قسمت جلویی می باشد که از آن طریق کودک می تواند وارد چادر بازی شود . درب آن به صورت پرده ای بوده که می توان آن را با بند به دو طرف چادر بسته و درب را باز نگه داشت . همچنین کودک می تواند به دلخواه درب را ببندد .

در قسمت سقف چادر بازی دو پنجره بسیار زیبا طراحی شده است که می تواند باعث نورگیری بسیار بهتر چادر بازی شود . لازم به ذکر است که پنجره های محصول به صورت توری بوده و این موضوع موجب می شود تا هوا نیز وارد چادر شود ، جریان هوا در چادر موجب تهویه هوای بسیار عالی خواهد شد بدین ترتیب دمای هوا داخل چادر افزایشی نخواهد داشت و کودک در شرایط ایده آلی به بازی و تفریح می پردازد . این محصول می تواند چادری بسیار عالی برای خوابیدن کودکان نیز باشد . در تابستان ها ممکن است حشراتی مانند مگس و پشه موجب آزار و اذیت کودکان شود ، با توجه به بسته بودن بدنه چادر بازی ، می توانید کودکان را از حشرات دور نگه دارید . ابعاد چادر بازی برای خوابیدن کاملا ایده آل است .

استفاده از چادر بازی کودک در فضاهای باز نیز بلامانع است زیرا جنس بدنه و پایه های آن بسیار مقاوم و ایده آل با تمامی شرایط جوی است . این چادر بازی در واقع از دو قسمت بدنه و پایه ساخته شده است که پایه ها در واقع تشکیل دهنده چارچوب و فریم اصلی چادر بازی کودک را بر عهده دارد . نوع فریم چادر بازی کودک با طرح کلبه ی ستاره ای به صورت عصایی است ، بنابراین لازم است تا به صورت دستی ، پایه ها را به یکدیگر متصل کنید تا محصول راه اندازی شود . در هنگامی که محصول برای شما ارسال می شود ، قطعات آن مجزا از هم بوده و نیاز است تا آن را راه اندازی نمایید . در کنار محصول دفترچه راهنمایی وجود دارد که در آن نحوه راه اندازی و استفاده از محصول آورده شده است که شما می توانید از آن کمک بگیرید . شاید راه اندازی چادر بازی برای کودکان دشوار باشد بنابراین نیاز است تا خودتان محصول را راه اندازی کنید یا به کودکان خود آموزش دهید .

پس از راه اندازی پایه های چادر نیاز است تا بدنه را بر روی آن نصب کنید ، برای نصب بدنه نیازی به طناب و بند مجزا نیست و چه بسا تنها نیاز است تا بدنه را بر روی فریم به درستی پهن کرده تا محصول قابل استفاده شود . همانطور که در تصویر مشخص است این چادر بازی دارای کف نیست ، از این رو در صورتی که چادر بازی را در محیط های باز استفاده می کنید از زیرانداز استفاده نمایید . اما اگر از محصول در اتاق خواب و در خانه استفاده می کنید نیازی به زیرانداز نخواهید داشت . زمین های چمنی مناسب ترین مکان ها برای راه اندازی چادر بازی کودک است که نیازی به زیرانداز نخواهید داشت .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...