چادر بازی کودک توری کودک اینتکس

417444

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک دخترانه توری از محصولات چادر بازی شرکت اینتکس میباشد که در برای استفاده یک کودک مناسب میباشد.این چادر بازی در عین سادگی بسیار مناسب برای استفاده در منزل میباشد زیرا ابعاد کوچکی دارد و میتوان به راحتی آن را حمل کرد.همچنین این چادر بازی برای کودکان بالای دو سال طراحی شده و  نوع ساخت وطراحی های نقاشی شده در کناره های  آن مخصوص دختر ها میباشد.این چادر بازی دارای درب ورودی زیپ دار نیست.در عوض یک تور بلند به جای درب ورودی قرار داده شده که فضای داخلی را  محدود نخواهد کرد و باعث میشود که دید کودک به اطراف محدود نشود و علاوه بر  داشتن دید مناسب بتواند از دست حشرات مزاحم در امان باشد.

سایز و ابعاد این چادر بازی برای استفاده یک نفر طراحی شده بنابراین جای زیادی نخواهد گرفت و میتوانید در سفر ها یا جابجایی ها آن را به سادگی حمل و نفل کرد.همچنین در صورت کثیف شدن لازم نیست نگران آن باشید زیرا جنس به کار رفته در آن به گونه ای است که قابل شست و شو بوده و میتوانید آن را بشویید یا با دستمال مرطوب آن را تمیز کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت و موجودی چادر بازی کودک فوق با فروشگاه اینترنتی اینتکس تماس بگیرید .

نوع خانگی  
 طول  50 سانتی متر
 عرض 30 سانتی متر
 ارتفاع 40 سانتی متر
 وزن 1 کیلوگرم
 جنس رویه پلی استر
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 جنس کف وینیل تک لایه
 ابعاد بسته بندی 52×23.5×5.5 سانتی متر
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان بالا ی دو سال
 کاملا نور گیر
 قابل استفاده در منزل
کیفیت بالای بدنه
بدون نیاز به طناب
 دارای درب بزرگ و توری
 اقلام همراهپایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما
 

چادر بازی کودک توری کودک اینتکس از سری چادر های بازی بسیار زیبا و دوست داشتنی کودک و نوزاد می باشد که می توانید آن را به صورت اینترنتی یا حضوری از فروشگاه آنلاین اینتکس خریداری کنید . چادر های بازی همانطور که از نامشان مشخص است چادر هایی هستند که برای بازی و سرگرمی کودکان طراحی شده اند . البته جدا از بازی می توان از چادر های بازی کودک برای استراحت کردن و خوابیدن نوزادان استفاده کرد ، از این رو شرکت هایی در سراسر دنیا اقدام به تولید انواع چادر های بازی با رنگبندی ها و طرح های مختلف کردند تا هر کودک با سلیقه خود آن را خریداری کند . در ادامه مطلب با نقد و بررسی جامع چادر بازی کودک توری کودک اینتکس همراه ما باشید .

تنوع ابعادی که نیز این محصولات بسیار زیاد است ، هر چادر بازی با توجه به ابعادی که دارد برای سنین خاصی قابل استفاده است ، از این رو در هنگام خرید چادر بازی به ابعاد و رده سنی آن توجه داشته باشید . این محصول دارای طول 1 متر و عرض 50 سانتی متری می باشد که کودک می تواند این فضارا در اختیار داشته باشد . این محصول به صورت فریمی و با سازه عصایی ساخته شده است که می بایست به ترتیب آن را راه اندازی کنید تا قابل استفاده شود . چادر های بازی را می توان در ابعاد کوچکی بسته بندی کرد ، از این رو اگر قصد استفاده از محصول را ندارید می توانید آن را در ابعاد بسیار کوچک تری بسته بندی کنید .

در واقع قسمت های بیشتر این چادر بازی را توری تشکیل داده است تا اینچنین تهویه هوا به خوبی در چادر صورت گرفته و کودک از گزند حشرات موضی در امان بماند . همواره در فصول گرم سال مگس ها و پشه ها می توانند برای کودکان آزار دهنده باشند و خواب آن ها را مختل نمایند ، در این حالت داشتن چنین وسیله ای که بتواند فضای خوبی را برای خوابیدن فراهم کند بسیار مهم و ضروری خواهد بود . استفاده از این محصولات حتی در فضاهای باز و مسافرت ها نیز رونق دارد ، شما می توانید با قرار دادن این چادر ها در صندوق عقب یا در ساک و کوله های پشتی ، به مسافرت برده و در فضاهای باز از آن استفاده نمایید .

قسمت دیواره چادر بازی از پارچه غیر توری ساخته شده است که این موضوع می تواند به عنوان سایبانی ایده آل و سرخود برای چادر بازی ایفای نقش کند ، بنابراین در فضاهای باز نگران نور آفتاب نباشید . نبود سایبان خوب در چادر بازی می تواند موجب گرمازدگی و آفتاب سوختگی کودکان گردد . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید از سقف این چادر بازی چند پاپیون و ستاره های رنگی آویزان قرار گرفته است که کودک را مجذوب خود کرده و منظره قشنگی را برای آن ها ایجاد می کند . در قسمت سقف همچنین دو پنجره زیبا طراحی شده است که محصول را بسیار زیبا تر کرده است .

برای ساخت چادر بازی کودک توری اینتکس از پلی استر استفاده شده است ، پلی استر ها پارچه های ضد آب شمعی هستند که علاوه بر آب ، در برابر حرارت و اشعه های خورشیدی نیز مقاوم و عایق هستند ، از این رو کاملا سازگار با محیط زیست بوده و پوسیده نمی شوند .  بدنه کف آن نیز از یک لایه وینیل ساخته شده است که موجب شده تا کف محصول در برابر رطوبت مقاوم باشد . فریم اصلی آن نیز از فایبرگلاس ساخته شده است ، میله های فایبرگلاسی از مقاوم ترین اجناسی هستند که بر خلاف فلزات وزن سبک تری دارند . به ظاهر فایبرگلاس شبیه به مواد پلاستیکی می باشد اما از آن بسیار مقاوم و قوی تر است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...